zeker weten wel ja idd, maar koste wel wat tijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hm ok. Dus wat dat betreft je les ook wel geleerd.
ja weet ik. en soms mss was dat wat twijefelacjtoig. en goed zou niet weten hoor of ik dan nog dronken was. het is wel iets waar ik op moet letten. want soms wellicht denk ik mss is het twijfel geval tochquote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:01 schreef Iceage het volgende:
Kree bedenk ook als je s avonds een keer flink hebt gedronken dat je s morgens echt niet nuchter bent dus ook dan niet rijden ! Dan ga je weer dezelfde ellendige molen in. Er werd ergens al eerder getipt koop een breath analyzer. Ik zal even voor je zoeken.
naja doe maar linkje via DM. mss niet eens gek idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:05 schreef Iceage het volgende:
@:kree op bol punt com zoek op alcohol tester.Er staan er een hele partij op. Ook niet echt duur.
Ik doe sowieso niet alles goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:06 schreef kree het volgende:
naja ben maar eerlijk. ik weet niet of ik alles goed doe nu, gewoon omdat ik over heel veel dingen twijfels heb.
Maar iig ik functioneer wel oke en baan en etc. dus daar niet zoveel zorgen over.
Maarja doe ik alles goed he? zullen jullie je ook wel eens afvragen denk ik?
nou niemand niet, en daarom is het ook goed om er gewoon over te praten?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet alles goed.
Nee ik dm niet daarover. komop gewoon even naar de site en zelf kijken. Kijk ook naar de reviews van die dingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
naja doe maar linkje via DM. mss niet eens gek idee.
oke zal eens kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:09 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nee ik dm niet daarover. komop gewoon even naar de site en zelf kijken. Kijk ook naar de reviews van die dingen.
Niemand doet alles goed en perfect, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou niemand niet, en daarom is het ook goed om er gewoon over te praten?
Wat denk je doe jij niet goed>?
dat sowieso? en ik zal daar niemand over veroordelen, ik durf wel beetje toe te geven dat ik veel dingen verkeerd deed.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niemand doet alles goed en perfect, dat bedoel ik.
naja waarom denk je dat dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat m’n oudste zoon erg ontevreden over me is.
ik denk dit zo onwijs niet he? en kan hier ook over vertellen, mijn ma ging daten met andere mannen nadat mijn pa was overleden.quote:
nou ken dat niet het hele verhaal van jou.quote:
tja ik wil erop in gaan als je wil maar snap niet wat je nu zegt?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:17 schreef Iceage het volgende:
Kree als je een redelijk goede koopt en dan in zo n ding blaast en het is niet goed weet je gelijk dat als je er in een van de politie had geblazen dat de hele ellende opnieuw zou beginnen.
Wat is je niet duidelijk ?? Koop een alcohol tester. Blaas erin. Is het fout weet je dat het ook fout zou zijn als je bij controle in een alcohol tester van de politie zou blazen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik wil erop in gaan als je wil maar snap niet wat je nu zegt?
verwoord het eens anders?
ja dat stukje was me duidelijk en ook begrepen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:20 schreef Iceage het volgende:
Op vrijdag 15 mei 2026 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik wil erop in gaan als je wil maar snap niet wat je nu zegt?
verwoord het eens anders?
Wat is je niet duidelijk ?? Koop een alcohol tester. Blaas erin. Is het fout weet je dat het ook fout zou zijn als je bij controle in een alcohol tester van de politie zou blazen.
Nu duidelijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |