Kwam in eerste instantie heel slecht weg, stond weer stil, snap niet hoe hij dat nu al 3 keer achter elkaar voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft zijn Red Bull flink breed gemaakt
Ik ookquote:
Gewend een Mercedes te rijden nuquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kwam in eerste instantie heel slecht weg, stond weer stil, snap niet hoe hij dat nu al 3 keer achter elkaar voor elkaar krijgt.
Gaat niet heel slecht. Maar Hamilton vecht ook met Russell en dat kost ook tijd.quote:
Nu nog inhalenquote:
En het eindigde niet in een tranendalquote:
Dat is wel eens keer anders geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het eindigde niet in een tranendal
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |