@r0binhoodquote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:23 schreef matspontius het volgende:
Absoluut - als je hier al niet 2 minuten stil voor kan zijn dan heb je toch bijzonder weinig fatsoen in je hersens
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:23 schreef matspontius het volgende:
Absoluut - als je hier al niet 2 minuten stil voor kan zijn dan heb je toch bijzonder weinig fatsoen in je hersens
Wij deden het bewust altijd wel, mét kind. Zetten iets op tv op dat naar 20.00 toewerkte en waren zelf dus stil. Ook toen onze dochter te jong was om het te begrijpen. Want op die manier geef je het goede voorbeeld en vragen ze zich als ze 16 zijn niet af wat dit nou weer voor onzin is. En respecteren ze het of doen het zelf ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:35 schreef Marsenal het volgende:
Nee, nooit, ik vergeet het altijd. Ben rond dat tijdstip vaak thuis met de kinderen bezig ofzo en dan om 20.15 bedenk ik me opeens, oh ja, dat was er ook nog. Zo is het in elk geval de afgelopen 4-5 jaar gegaan.
Misschien is ueberhaupt in dezen niet een heel gelukkige woordkeuze.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:
Ik vind het eigenlijk best triest dat dit ueberhaupt een vraag is.
Oei, ik hoop maar dat de mijne niet respectloos opgroeien!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij deden het bewust altijd wel, mét kind. Zetten iets op tv op dat naar 20.00 toewerkte en waren zelf dus stil. Ook toen onze dochter te jong was om het te begrijpen. Want op die manier geef je het goede voorbeeld en vragen ze zich als ze 16 zijn niet af wat dit nou weer voor onzin is. En respecteren ze het of doen het zelf ook.
Als je het zo wil lezen, ga je gang.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oei, ik hoop maar dat de mijne niet respectloos opgroeien!
Ik heb het idee dat het niet zo zeer om deze vraag te doen was.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:
Ik vind het eigenlijk best triest dat dit ueberhaupt een vraag is.
Niet per se.quote:Zijn jullie stil met de Dodenherdenking?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |