Had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 3 mei 2026 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan het vandaag beslissen en dan speel je uiteraard zo.
Niet gemist in de jaren dat Stengs bij ons speelde.quote:
Ik ben een topscheids, vergeleken met Kooij. En ik ken de regels nauwelijks. Toegegeven, beter dan Kooij, maar dat doet m'n kat ook.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:47 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Niet gemist in de jaren dat Stengs bij ons speelde.
Maar goed: Serdar, Higler en Makkelie zijn ook niet bepaald topscheidsrechters
Nee, dat uiteraard niet. Maar ik snap dat echt niet, als de uitslagen gisteren zo vallen als dat ze zijn loop je je toch het snot voor de ogen zodat het na een half uur 0-3 staat.quote:
Juist de uitslagen van gisteren deed mij vermoeden dat we dit te zien zouden krijgen. Niet per se dat we achter zouden staan, maar onverwacht is het nietquote:Op zondag 3 mei 2026 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat uiteraard niet. Maar ik snap dat echt niet, als de uitslagen gisteren zo vallen als dat ze zijn loop je je toch het snot voor de ogen zodat het na een half uur 0-3 staat.
Wellicht als je zonder types als Van den Elshout, Kraaijeveld, Bos, Deijl en Targhalline speelt. Die hadden beter bij Fortuna kunnen spelen.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dat uiteraard niet. Maar ik snap dat echt niet, als de uitslagen gisteren zo vallen als dat ze zijn loop je je toch het snot voor de ogen zodat het na een half uur 0-3 staat.
quote:Op zondag 3 mei 2026 15:54 schreef raptorix het volgende:
Klagen over de scheids als je thuis speelt tegen Fortuna
Jij kijkt niet, merk ik... Ik zou zeggen; eerst de wedstrijk kijken, dan pas commentaar hebben op het commentaarquote:Op zondag 3 mei 2026 15:54 schreef raptorix het volgende:
sittard is niet echt thuis hoorquote:Op zondag 3 mei 2026 15:54 schreef raptorix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |