Weet niet wat jullie verwachtingen zijn maar staan vier spelers die van het niveau zijn. De rest is maximaal onderkant subtop.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Targhalline de enige met een beetje urgentie in z'n spel, verder verlies je echt letterlijk ieder duel
rood mag prima, en overigens ook geel voor st justequote:Op zondag 3 mei 2026 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Dit mag best rood zijn.
St. Juste is een clown.
VAR kijkt een keer wél, maar goed... Vorige was bij Moussa... Ik kan het heeeeeeeeeel goed begrijpen dat de arbitrage niet meer kijkt naar Moussa-situatiesquote:
Eigen verzorger toch?quote:Op zondag 3 mei 2026 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
St Juste die nog effe wil knokken met de verzorgers.
Wat een trieste bedoening.
FC Dierentuinquote:Op zondag 3 mei 2026 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
St Juste die nog effe wil knokken met de verzorgers.
Wat een trieste bedoening.
creatief vermogen, kracht of urgentie, het is er allemaal nietquote:Op zondag 3 mei 2026 16:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan hebben we toch meer creatief vermogen nodig. Het is weer tergend onmachtig allemaal
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 mei 2026 16:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
creatief vermogen, kracht of urgentie, het is er allemaal niet
Nee, dit is gewoon een onbegrijpelijk slecht seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dit is de eerste wedstrijd die je dit seizoen ziet?
Wat heeft Kloese onze selectie toch goed samengesteld hé.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
creatief vermogen, kracht of urgentie, het is er allemaal niet
Zó ontzettend blij dat hij als TD is opgetieft... Kan bijna niet slechterquote:Op zondag 3 mei 2026 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat heeft Kloese onze selectie toch goed samengesteld hé.
ik vind het prima als AD, niet als TD idd.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat heeft Kloese onze selectie toch goed samengesteld hé.
Doet normaal ook niks onder voor die drollenvanger die bij ons onder de lat staat.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
Drollenvanger Branderhorst die tegen Feyenoord als prime Neuer keept vind ik geen leuke rubriek.
Is sowieso geen slechte keeper vind ik, zeker niet voor dit soort clubs.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
Drollenvanger Branderhorst die tegen Feyenoord als prime Neuer keept vind ik geen leuke rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |