Oh wat vervelend. Je neemt wel beide steken op de naald?quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap er geen hol van, zo vaak gehaakt en dit nog nooit gehad
Je kan zo duidelijk zien waar geminderd is. Doe ik twee lussen bij het minderen krijg ik een knobbeltje doe ik alleen de twee voorstel lussen samen haken krijg je een streepje het ziet er niet uit
Iemand tips?
[ link | afbeelding ]
Ik snap er echt niets van al zo veel gehaakt. En dit nog nooit gehadquote:Op vrijdag 18 september 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend. Je neemt wel beide steken op de naald?
Misschien proberen enkel de buitenste lussen op de naald te nemen?
Dat zou ik ook doen jaquote:Op vrijdag 18 september 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap er echt niets van al zo veel gehaakt. En dit nog nooit gehad
Ik nam de binnenste lussen Ik wa svergeten hoe het moest dus een filmpje gekeken en zo gedaan.
Ik ga het maar weer uittrekken want dit is niets, ziet er niet uit
Heb het al uitgehaald, alleen als je het buitenste lusje pakt om te minderen is niet zo makkelijk vind ik, de binnenste rand is makkelijk en beide lussen pakken en dan minderen geeft een bobbelquote:Op vrijdag 18 september 2026 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ja
Als je de binnenste lossen doet krijg je trouwens wel een lijntje, dat doe je ook als je een sierrandje wil. Je moet de buitenste lussen pakken. Als je de buitenste lussen pakt komt het lijntje aan de binnenkant
Geen idee heb het nooit gehad, maar heb ondertussen een filmpje gevonden. Zit er hopelijk weer helemaal inquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:21 schreef Donna het volgende:
Ik pak altijd de gehele steek. Misschien trek je de mindering iets te strak aan waardoor het een bobbel wordt?
Haha ja zo zat ik ook met nadenken hoe ik het doe. Kon er eerst niet eens op komen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb het nooit gehad, maar heb ondertussen een filmpje gevonden. Zit er hopelijk weer helemaal in![]()
Stom he hoe je het vergeten kan
Erg toch. Maar ik heb hem weer. Nu gaat het wel goedquote:Op vrijdag 18 september 2026 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja zo zat ik ook met nadenken hoe ik het doe. Kon er eerst niet eens op komen.
Helemaal niet stom lieverdquote:Op vrijdag 18 september 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heb het nooit gehad, maar heb ondertussen een filmpje gevonden. Zit er hopelijk weer helemaal in![]()
Stom he hoe je het vergeten kan
Ben ondertussen op zoek naar een haakpatroon van een Chihuahuaquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal niet stom lieverd
Komt wel weer
O dat is liefquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:43 schreef Tink89 het volgende:
Als het helpt, kan ik iets voor je vertalen!
Ik kan ook niets met Pinterest, maar het ziet er erg gelikt uit, het doet denken aan AI. Er is helaas een ontstellende hoeveelheid AI-slop te vinden op internet. Dus pas op met wat je uitzoekt, het is zonde van je geld en energie als je een niet te maken patroon hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lief
https://nl.pinterest.com/pin/60657926227775340/
Het is iets van spaans of italiaans of zo.
Ik kom niet eens bij het patroon omdat ik al niet snap wat er staat en hoe ik verder moet
Ik zoek eigenlijk alleen gratis haakpatronen. Koop zelden iets, één keer nog maar gedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2026 14:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik kan ook niets met Pinterest, maar het ziet er erg gelikt uit, het doet denken aan AI. Er is helaas een ontstellende hoeveelheid AI-slop te vinden op internet. Dus pas op met wat je uitzoekt, het is zonde van je geld en energie als je een niet te maken patroon hebt.
Ik heb even voor je vertaald en doorgeklikt, maar mijn antivirus slaat compleet op hol als ik de 'gratis pdf' wil downloaden. Ik vrees dat ik er niet bij kan en ik vraag me af of hoe veilig die website is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk alleen gratis haakpatronen. Koop zelden iets, één keer nog maar gedaan.
Jammer, in ieder geval bedankt dat je er moeite voor gedaan hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb even voor je vertaald en doorgeklikt, maar mijn antivirus slaat compleet op hol als ik de 'gratis pdf' wil downloaden. Ik vrees dat ik er niet bij kan en ik vraag me af of hoe veilig die website is.
Ik heb ook lopen zoekenquote:Op vrijdag 18 september 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, in ieder geval bedankt dat je er moeite voor gedaan hebt.
Kan hem elders nergens vinden helaas
Nee, kom daar via googlequote:Op vrijdag 18 september 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook lopen zoeken
Alleen vind ik enkel betaalde patronen. Of ai
Pinterest is leuk voor tekenen en schilderen en inspiratie. Alleen ik zou daar idd niet kijken voor haken
Geen idee meer, ik heb al al zo lang geleden gemaakt.quote:
Hij is leuk.quote:Op zaterdag 19 september 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit haakboek voor mezelf besteld
Zo blij met dit cadeau voor mezelf
[ afbeelding ]
Ja! Even wat anders dan een kerststal. Doos beschilderen, lampjes erin en zo een kamertje bouwen. 'k Heb er zo'n zin inquote:
Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat makenquote:Op zaterdag 19 september 2026 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit haakboek voor mezelf besteld
Zo blij met dit cadeau voor mezelf
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |