Dat poppetje zag er wel ERG jong uit zegquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:36 schreef Regilio_ het volgende:
@:ChevyCaprice
https://kick.com/halper-n(...)a3-ae87-a7aea059c024
Kijk hier live hoe deze man door het condoompje heen knalt
Wie de fuck is geen simpele ziel danquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:29 schreef BennieButtfuck het volgende:
Bas, een extreem simpele ziel. Deze pipo was toch ook een fervent gamer? Waarom zet 'ie geen gamestreams op?
Eriek Verpale.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie de fuck is geen simpele ziel dan
Oh. Dan is het goedquote:
quote:
Wat een baddiequote:In deze grotendeels autobiografische brievenroman[1] beschrijft Verpale zijn passie voor jonge nimfen, juveniele meisjes, ongerept, onschuldig, die volgens de jury enkel bestaan in de verbeelding van de auteur.
Pffff moet ik het eerst gaan zoeken en daarna ook nog gaan lezen. Is er geen serie van met iemand zoals Alycia of een andere knappe vrouw?quote:
Ik raad je aan eens een fapje te wagen op een filmpje van Aleksa Mink.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pffff moet ik het eerst gaan zoeken en daarna ook nog gaan lezen. Is er geen serie van met iemand zoals Alycia of een andere knappe vrouw?
Niet mijn type bro, ik ben meer van de obscure niet volborstige deernes. Kan het bij de volgende sessie wel een poging geven, maar ik verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:48 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ik raad je aan eens een fapje te wagen op een filmpje van Aleksa Mink.
Dan raad ik Virgil van Dijk aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet mijn type bro, ik ben meer van de obscure niet volborstige deernes. Kan het bij de volgende sessie wel een poging geven, maar ik verwacht er weinig van.
Nee, dat is ook mijn type niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dan raad ik Virgil van Dijk aan.
Nou, de mijne wel.quote:
Srs hot AF bro ik ga nu een aflevering met die heerlijke alycia kijken. Zou daar wel wat voor overhebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:33 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Nou, de mijne wel.
Ik heb met het WK in aantocht een pak oranje schijtpapier gehaald en reken maar dat ik die al voor het einde van de poulefase compleet vol heb gekwat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |