Dan zou ik als ik jou was óók nog maar even geen geld in gaan zetten. De reden dat ik het op deze manier doe, is zodat ik niet dingen uit de doeken hoef te doen, want dat wordt volgens mij 'lekken' genoemd, en ondanks mijn andere inzichten heb ik me ooit aan die afspraak gecommiteerd en dús hou ik me daar aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog geen geld in gaan zetten.
Beetje flauw dit topic op deze manier overigens want dit precies het doel.
Oh, dat is het dus. @CoolGuy mocht niet meer selectief users pesten met zijn mod en edit-rechten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:21 schreef JeMoeder het volgende:
Jammer dat je niet normaal mag modereren richting een paar van die gekken die hier posten. Dank voor je inzet.
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:39 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Omdat het niet normaal is, om de vuile was buiten te hangen.
Als fok-it en flauwekullie het kunnen, kan hetekip het zeker.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
Hetekip als mod lijkt me echt een goede manier om het forum nog verder kapot te maken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als fok-it en flauwekullie het kunnen, kan hetekip het zeker.
Dankjewel dat je in me geloofd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als fok-it en flauwekullie het kunnen, kan hetekip het zeker.
Dat legt Coolguy netjes uit. Hij heeft afgesproken niks te lekken. Maar hij laat wel merken dat @GGMM onderdeel is van het probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat legt Coolguy netjes uit. Hij heeft afgesproken niks te lekken. Maar hij laat wel merken dat @:ggmm onderdeel is van het probleem.
Dat kan ik wel begrijpen, @:ggmm is gewoon een beetje een jongen met special needs. Je moet een bepaald soort finesse hebben om goed met hem om te kunnen gaan. Ik pas me ook vaker aan, aan hem.
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen én me behoorlijk zijn gaan storen (dus de combinatie van die 2 dingen), en waar ik me steeds minder achter kan scharen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Het heeft schijnbaar al in R&P gehangen de afgelopen dagen dus waarom zou je niet iets meer mogen toelichten vraag ik me dan af. Maar prima, dan niet.
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee.
Het is niet 'GGMM' die onderdeel van het issue is. Ik doelde op de aannames die gedaan werden, niét op de persoon die het postte.
Dus nogmaals; NEE. GGMM is als user niet onderdeel van het probleem.
Ik snap dat frustratie of in ieder geval iets moeten doen waar je niet achter staat, zich kan stapelen. Maar jammer dat dit dan de druppel is die de emmer laat overlopen. Zijn er in die twee jaar pogingen gedaan om de emmer leeg te scheppen, waarbij je gewoon nul op rekest kreeg? Dan snap ik je conclusie, maar dan heb ik ook respect voor je, dat je het zolang hebt volgehouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen, en waar ik me steeds minder achter kan scharen.
Dus ik speelde al lang met de gedachte, maar, op een gegeven moment is er een druppel, en die druppel is nu gekomen.
Ik doel nergens op want ik weet het niet, daarom vraag ik er ook naar. Er wordt in dit topic gezegd dat het in R&P gaande is de afgelopen dagen. Maar schijnbaar dus weer niet. Duidelijk dat het een optelsom is, ik begrijp het!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niet in R&P gehangen de laatste dagen. Waar jij op doelt was ook niet onderdeel van het probleem. De áfhandeling daarvan wél, maar ik heb deze beslissing niet genomen op basis van 1 specifiek ding. Het is een optelsom van zaken, zaken die al zeker, nou, pak 'm beet een 2 jaar opvallen, en waar ik me steeds minder achter kan scharen.
Dus ik speelde al lang met de gedachte, maar, op een gegeven moment is er een druppel, en die druppel is nu gekomen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?
Blijkbaar loop je ertegenaan dat jullie ervaringen als mod niet goed worden begrepen door hogerhand? En dat waar jullie voor pleiten, geen ruimte krijgt.
Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik voel nu dat het dit dan is.
Ik denk dat het handig is dat je niet zo bezig bent met vissen en aannames doen. Dit topic is (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken) niét geopend om dit te bewerkstelligen, maar om aan te geven dat ik er als mod de brui aan geef. Ik vond en vind dat ik dat wel mocht laten weten als ik hier...wat....8 jaar ofzo? als mod heb rond gelopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh duidelijk, sorry dan begreep ik het verkeerd. Maar is er echt geen mogelijkheid om er uit te komen?
Blijkbaar loop je ertegenaan dat jullie ervaringen als mod niet goed worden begrepen door hogerhand? En dat waar jullie voor pleiten, geen ruimte krijgt.
Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik voel nu dat het dit dan is.
Duidelijk je wil gewoon laten weten dat je er de brui aan geeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat het handig is dat je niet zo bezig bent met vissen en aannames doen. Dit topic is (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken) niét geopend om dit te bewerkstelligen, maar om aan te geven dat ik er als mod de brui aan geef.
Dat @:Lenny77 ook met die gedachte speelt wist en weet ik wel, maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden. Ik weet heel veel waar ik niet over uitwijd, want 1 is dat niet netjes en 2 heb ik me, zoals gezegd daar ooit aan gecommiteerd, en ik hou me aan mijn woord.
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Duidelijk je wil gewoon laten weten dat je er de brui aan geeft.
Dat laatste snap ik, zal dan ook niet vissen en respecteer dat, het zoals jij respect hebt voor waar je je ooit aan hebt gecommitteerd.
Succes in ieder geval en blijf je wel als user?
Het is denk ik wel mooi, dat je dat hebt. De mooie herinneringen pakt niemand je af. En ik denk dat je ook wel wat mensen hebt leren kennen. Het is een mooie reis geweest hoor ik je zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blijf als user. Weet je wat het is? Ik ben hier ooit gekomen, lang geleden, en ik heb hier veel mooie dingen mee gemaakt en gezien en en en. Het is al lang niet meer zoals het destijds was, maar dat kan. Tijden veranderen, dingen veranderen, ik veranderde.
Ik zou het jammer vinden om dat állemaal achter te laten als allemaal dié dingen geen onderdeel zijn hoe mijn besluit tot stand is gekomen.
Van de andere kant, tja, ik zit ook te bedenken of dat wat er overblijft nog wel genoeg is om hier te blijven hangen.
Als je echt met hem begaan was, zou je vragen hoe het met hem gaat etc. Maar jullie zijn zo druk op mij te reageren, dat jullie zelf het topic ontiegelijk vervullen, omdat mijn manier van posten jullie niet aanstaat.quote:
Verrassinggggggquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |