abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:13:36 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220857057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
Het pootje haken? Dat lijkt me wel ja, vrij smerig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:45:47 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_220857432
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hartenstein deed het prima nu, ook met rebounden. In Game 1 was het idee volgens mij om small ball te spelen zodat Wemby niet /minder in de paint zou zijn en er meer ruimte was voor drives. Hartenstein die met hem kloot is dus beter.
Dat bedoel ik dus, waarom begin je niet gewoon met die big guy?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:48:41 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_220857450
Trouwens mag de focus best meer liggen op Castle, die is met met zijn 9 turnovers per game wel een beetje de weakest link.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:54:33 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220857490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus, waarom begin je niet gewoon met die big guy?
Vorige game had die na 3 minuten oid al 2 fouls, toen gingen ze van alles proberen met Caruso en co. op Wembanyama. Nu lieten ze Hartenstein gewoon z'n ding doen, onder het motto dat de refs niet alles als fout gaan beoordelen, en je zag dat Wembanyama vrij moe was richting het einde dat hielp mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:48 schreef Hathor het volgende:
Trouwens mag de focus best meer liggen op Castle, die is met met zijn 9 turnovers per game wel een beetje de weakest link.
Speelt verder wel dikke prima, heb het idee dat wanneer hij schiet het er constant in gaat :') Vrij vervelende speler om tegen te spelen. Komt met alles weg tijdens het verdedigen, en heeft de James Harden neck snap prima onder controle aanvallend gezien, met die ananas op z'n kop.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:19:52 #205
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220858665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vorige game had die na 3 minuten oid al 2 fouls, toen gingen ze van alles proberen met Caruso en co. op Wembanyama. Nu lieten ze Hartenstein gewoon z'n ding doen, onder het motto dat de refs niet alles als fout gaan beoordelen, en je zag dat Wembanyama vrij moe was richting het einde dat hielp mee.
[..]
Speelt verder wel dikke prima, heb het idee dat wanneer hij schiet het er constant in gaat :') Vrij vervelende speler om tegen te spelen. Komt met alles weg tijdens het verdedigen, en heeft de James Harden neck snap prima onder controle aanvallend gezien, met die ananas op z'n kop.
Wel een hoog schotpercentage, 9 TO's is wel echt veel te hoog. Blijft dit aantal zo hoog dan heeft SA geen kans om de series te winnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:01:21 #206
117098 Hathor
Effe niet
pi_220859969
Ik geef de Cavs weinig kans om er nog iets van te maken. Als Harden op de vloer staat sta je letterlijk met een mannetje minder te verdedigen, ongelofelijk hoeveel ruimte hij steeds laat vallen waardoor wide open drietjes gewoon kunnen blijven vallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220861439
Hup Donar. @3rr0r
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:57:21 #208
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220862035
Wij hopen op geen Reggie Miller als commentator vannacht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220863618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:01 schreef Hathor het volgende:
Ik geef de Cavs weinig kans om er nog iets van te maken. Als Harden op de vloer staat sta je letterlijk met een mannetje minder te verdedigen, ongelofelijk hoeveel ruimte hij steeds laat vallen waardoor wide open drietjes gewoon kunnen blijven vallen.
Die kerel heeft nul laterale beweging bij het verdedigen, alsof er een lantaarnpaal staat is het voor de aanvaller. Ze hebben het denk ik inderdaad verkloot door die 22 punten voorsprong in game 1 te verspelen. Hoewel je kan zeggen, ze speelden uit, twee thuis winnen nu en we beginnen opnieuw met een best of three.
pi_220863642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Hup Donar. @:3rr0r
Heb niks gezien dus geen idee of ze Leiden aankunnen
pi_220863667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij hopen op geen Reggie Miller als commentator vannacht.
Die gaat gewoon weer helemaal uit z'n dak als Wemby een layup maakt omdat niemand erbij kan
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:52:17 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220863919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die gaat gewoon weer helemaal uit z'n dak als Wemby een layup maakt omdat niemand erbij kan
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.

Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220863936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.

Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
Ja ik stoor me er ook aan, goede speler met naast z'n lengtevoordeel echt skills, maar om het dan steeds zo te brengen. Er zijn genoeg acties tijdens de avond waar je oprecht enthousiast om kan doen dus geforceerd zo doen is niet eens echt nodig.
pi_220863965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb niks gezien dus geen idee of ze Leiden aankunnen
twitter


Stukje verkrachting. 18+ content.
pi_220863977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Stukje verkrachting. 18+ content.
Sow. Hopelijk zit er nog net zoveel publiek als vroeger. Zal wel met de playoffs.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:07:33 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220863982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja ik stoor me er ook aan, goede speler met naast z'n lengtevoordeel echt skills, maar om het dan steeds zo te brengen. Er zijn genoeg acties tijdens de avond waar je oprecht enthousiast om kan doen dus geforceerd zo doen is niet eens echt nodig.
Hij heeft zeker skills, absurde skills voor iemand zo lang zelfs. Maar ja, als je er niks tegen kan doen omdat je er simpelweg niet bij kan gaat de glans van dunk nummertje 7 van de wedstrijd er ook wel een beetje af. Behalve bij Reggie Miller blijkbaar.

En ze moeten echt fouls gaan callen voor die constante kleine kopstoten en schouderbeuken die hij geeft. Veel mensen zeuren over dat OKC ruig speelt, maar de Spurs doen exact hetzelfde. Maar die zijn dit jaar het lievelingetje, tot dat die volgend jaar aan de beurt zijn omdat ze winnen. Tel daar nog eens het verschrikkelijke geluk bij op om 3x in de top 4 te belanden om te draften, en ik snap echt niet waarom de Spurs zo populair zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220864003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sow. Hopelijk zit er nog net zoveel publiek als vroeger. Zal wel met de playoffs.
Bekijk deze YouTube-video
pi_220864026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij heeft zeker skills, absurde skills voor iemand zo lang zelfs. Maar ja, als je er niks tegen kan doen omdat je er simpelweg niet bij kan gaat de glans van dunk nummertje 7 van de wedstrijd er ook wel een beetje af. Behalve bij Reggie Miller blijkbaar.

En ze moeten echt fouls gaan callen voor die constante kleine kopstoten en schouderbeuken die hij geeft. Veel mensen zeuren over dat OKC ruig speelt, maar de Spurs doen exact hetzelfde. Maar die zijn dit jaar het lievelingetje, tot dat die volgend jaar aan de beurt zijn omdat ze winnen. Tel daar nog eens het verschrikkelijke geluk bij op om 3x in de top 4 te belanden om te draften, en ik snap echt niet waarom de Spurs zo populair zijn.
Die schouderbeuken zijn echt smerig. Dat ze daar niet voor fluiten is duidelijk vanwege z'n status. Misschien zit hij nog met wat ze met hem deden bij de Wolves. Hartenstein zal vast ook wel wat klieren. Maar van z'n monnik zen waar hij geweest is, is niet veel van over.
pi_220864045
quote:
Je ziet niet boven, vlak rondom het veld zit het zelfs bij de mindere teams wel vol. Maar Groningen was altijd flink vol tot aan boven omdat basketbal er populair is/was.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:20:14 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die schouderbeuken zijn echt smerig. Dat ze daar niet voor fluiten is duidelijk vanwege z'n status. Misschien zit hij nog met wat ze met hem deden bij de Wolves. Hartenstein zal vast ook wel wat klieren. Maar van z'n monnik zen waar hij geweest is, is niet veel van over.
Hij heeft ook gewoon een bloedhekel aan OKC (lees Chet) omdat ze in Amerika lange tijd hebben gepushed dat Chet beter is, stukje 'And I took that personally'. Dat hele zen gebeuren is ook lachwekkend natuurlijk, hij is heel makkelijk onder de huid te kruipen (zie Reid, zie Hartenstein). Enige waar die zen is, is wanneer die FTs schiet waar die ook rustig 20 seconden mag pakken van de scheidsrechters.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220864073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij heeft ook gewoon een bloedhekel aan OKC (lees Chet) omdat ze in Amerika lange tijd hebben gepushed dat Chet beter is, stukje 'And I took that personally'. Dat hele zen gebeuren is ook lachwekkend natuurlijk, hij is heel makkelijk onder de huid te kruipen (zie Reid, zie Hartenstein). Enige waar die zen is, is wanneer die FTs schiet waar die ook rustig 20 seconden mag pakken van de scheidsrechters.
Ja, Giannis flashbacks :D Alleen hoor ik de OKC menigte niet keihard tellen, wat men bij Giannis wel ging doen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:24:55 #222
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja, Giannis flashbacks :D Alleen hoor ik de OKC menigte niet keihard tellen, wat men bij Giannis wel ging doen.
Gaat een hele meditatie sessie aan vooraf _O-

Ja, lekker gaan tellen wat mij betreft _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:20:53 #223
117098 Hathor
Effe niet
pi_220864488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.

Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
Ik denk dat hij een beetje aan probeert te sluiten bij het Kenny-Chuck-Shaq team, om toch maar en beetje relevant te blijven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:23:58 #224
117098 Hathor
Effe niet
pi_220864522
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Stukje verkrachting. 18+ content.
EBBC represent, ik heb jullie nooit in de Maaspoort gezien, en in de ouwe Vinkenkamp al helemaal niet. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 00:17:49 #225
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220864830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
Knietjes in de ribben mag ook

twitter


Of gewoon aan zijn haar trekken , dat is ook toegestaan.
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')