abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220806056
Spannend, Pistons Cavs wordt een game 7
pi_220806094
Spurs schieten veel te goed, Wolves kansloos
  zaterdag 16 mei 2026 @ 05:55:41 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_220806097
Blowout game..

OKC-Spurs incoming. Kan een hele leuke serie worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220808611
quote:
Een anonieme persoon heeft deze week bij een veiling 9 miljoen dollar (ongeveer 7,8 miljoen euro) betaald voor een lunch met basketballer Stephen Curry en de bekende Amerikaanse investeerder Warren Buffett. De opbrengst van de veiling gaat naar het goede doel.
https://www.nu.nl/opmerke(...)ketballer-curry.html



Een situatieschets. @RamboDirk @3rr0r
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:25 #155
117098 Hathor
Effe niet
pi_220810863
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)ketballer-curry.html

[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk @:3rr0r
Als ie echt dat hele bord friet plus 6 frikandellen speciaal naar binnen werkt eindigt het met een massive heartattack. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220815945
San Antonio tegen Oklahoma is de finale toch? NY Of Detroit zijn kansloos.
  zondag 17 mei 2026 @ 22:37:45 #157
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220828853
SGA met een back-to-back MVP. Geheel terecht. _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220829345
Zonder twijfel Shai
pi_220829392
Spelen de Pistons game 7 thuis, presteren ze dit :N
pi_220829427
wtf

Hup OKC dan maar.
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 06:57:24 #161
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220829472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef ForzaRob83 het volgende:
San Antonio tegen Oklahoma is de finale toch? NY Of Detroit zijn kansloos.
Dat lijkt me wel.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 18 mei 2026 @ 07:48:29 #162
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220829576
Knicks zou ik niet afschrijven hoor, die staan prima te spelen en hebben ook gewoon een goed team die het iedereen lastig kunnen maken.

Cleveland geloof ik niet per se in, Harden en Mitchell kunnen OKC en de Spurs goed verdedigen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220833993
Hup Spurs.
pi_220836657
Thunder hebben te lang rust gehad en dan komt JDub ook nog eens 'de boel overhoop halen' :7
pi_220836710
Block at the buzzer! OT
pi_220836723
Alexgod

Double OT
  dinsdag 19 mei 2026 @ 05:33:12 #167
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220836736
Wel een mooie pot.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220836751
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 06:23:00 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220836799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
Het is wel een gruwelijk wapen met zijn lengte. Je ziet het ook verschillende keren gebeuren bij OKC dat ze richting de ring kunnen en dan toch naar de zijkant moeten passen omdat Wembanyana er staat.
Overigens hadden de Spurs wel bijzonder veel turnovers,
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:31:55 #170
194695 franklop
Fran knock
pi_220836922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
Precies daarom ben ik Wemby ook al zat ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220838009
SpursGoden
pi_220838013
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
ESPN premium nemen met betere commentatoren.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:59:25 #173
333483 Aguero
oooooooo
pi_220838327
Net de all possesions recap gekeken, wat een wedstrijd.
Die 3-punter van Wemby in OT1. _O_
Citius, Altius, Fortius.
pi_220839107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]
ESPN premium nemen met betere commentatoren.
Dit was NBC met Reggie Miller, Jamal Crawford en nog een pipo.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:04:28 #175
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220842587
Jachtseizoen op OKC spelers is open zie ik, Spurs komen overal mee weg en OKC krijgt fout na fout tegen omdat er toevallig iemand 2 meter 93 is in de paint waar je onmogelijk contact mee kan voorkomen.

Overigens echt een waardeloze pot van nagenoeg iedereen buiten Caruso, slechtste game in maanden, misschien wel afgelopen 2 jaar. Mark mag aan de bak om met een plan terug te komen, want met 0-2 kun je het wel schudden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')