abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 06:16:50 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_220702105
Zal me trouwens niks verbazen als ze Embiid weer even een poosje kwijt zijn, als je zag hoe die over het veld liep te strompelen dan vrees je toch het ergste.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220702865
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:27 schreef Hathor het volgende:
En maar drietjes blijven schieten en gewoon blijven missen, wat een afzichtelijk basketbal spelen die Celtics zeg.
13 uit 49 _O-
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
A mind with a heart of it's own
  zondag 3 mei 2026 @ 11:33:12 #28
117098 Hathor
Effe niet
pi_220703258
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]
13 uit 49 _O-
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220703978
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken. :')
Normaal raken White, Pritchard, Brown en Hauser er wel meer dus ze hopen dat de schoten op een gegeven moment gaan vallen. Als je achter staat en terug moet komen en de tijd dringt dan ben je ook sneller geneigd de drietjes te proberen. Zeker als Embiid in de paint is en je zelf niet een superster big man hebt daar. Brown doet nog wel drives maar als er dan twee man op je zijn is het niet makkelijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 13:55:44 #30
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220704523
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]
13 uit 49 _O-
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken. :')
Het ironische is dat de GM van de tegenstander dit concept bedacht heeft : Dat je veel meer wint dan verliest op percentages als je alles van 3 gaat gooien dus kwam die met Pringlesman als coach van de Rockets en haalde die bijna de finals . Ware het niet dat ze 0-27 van drie gingen in kwart 3 / 4 in game 7 :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_220709222
Mike BreenGod
pi_220709277
Dit is gespeeld.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:43:58 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220709681
Orlando geeft het in 50 seconden oid helemaal weg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220709867
Toch wel 'knap' net als Boston als je 3-1 voor niet kunt afmaken
  zondag 3 mei 2026 @ 23:48:36 #35
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220709935
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:29 schreef 3rr0r het volgende:
Toch wel 'knap' net als Boston als je 3-1 voor niet kunt afmaken
Vooral game 6 waar ze in 12 minuten oid geen field goal hebben gemaakt, en 20+ voor stonden. Daar zullen ze nog wel een paar keer van wakker worden daar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220710207
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vooral game 6 waar ze in 12 minuten oid geen field goal hebben gemaakt, en 20+ voor stonden. Daar zullen ze nog wel een paar keer van wakker worden daar.
Ja, voor de fans ook om gek van te worden geheid.
pi_220710388
Lengte van de Cavs wat teveel voor de Raptors. En geen Ingram.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:18:52 #38
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220710988
Jaylen Brown met z’n podcast rant dat iedereen tegen hem is en eigenlijk alleen kunnen winnen door te floppen.

Wat een kerel :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220715599
Hup Spurs.
pi_220717703
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaylen Brown met z’n podcast rant dat iedereen tegen hem is en eigenlijk alleen kunnen winnen door te floppen.

Wat een kerel :')
Hij klaagt dat ze alleen bij hem de push off fluiten. Floten ze het maar bij iedereen, het is gewoon oneerlijke troep om je verdediger steeds te mogen wegduwen om ruimte te krijgen om je schot te nemen. En Brown zegt "Every good basketball player does this." Dat is nog triester, dat hij het dus ziet als een eigenschap van goede basketballers.
pi_220717749
Na 9 dagen gaat Edwards waarschijnlijk weer spelen. Dat kan toch helemaal niet. Veel teveel risico.
pi_220717782
Sixers hadden beter Boston door kunnen laten gaan... 23 achter bij de rust. Knicks 74 punten.
pi_220717784
Knicks weer met zo'n playback mongool tijdens halftime. Laat die 'rappers' lekker thuis.
pi_220717864
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 06:46:55 #45
194695 franklop
Fran knock
pi_220717918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 05:44 schreef danusz1986 het volgende:
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
Toch verloren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220718671
Ongelooflijk dat Edwards al weer speelt, hopelijk blijft hij heel.

Conley is wel een held, iedereen had hem al afgeschreven maar hij is toch nog belangrijk voor dit team.
Demain, on roule
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:57:54 #47
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220719047
Petje af voor Edwards wel. Wellicht niet slim, met gevaar voor een ergere blessure.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:02:11 #48
117098 Hathor
Effe niet
pi_220720033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Petje af voor Edwards wel. Wellicht niet slim, met gevaar voor een ergere blessure.
Mooi scenario voor OKC....Edwards zorgt er in zijn eentje voor dat Spurs geelimineerd gaat worden, om in de beslissende pot zo ernstig geblesseerd te raken dat zijn seizoen voorbij is, waardoor T-Wolves zonder Edwards moeten aantreden tegen OKC.

Gek genoeg was ik van mening dat van alle teams in het oosten de Celtics de enige waren die OKC tegengas zouden kunnen geven, maar aangezien die er al uit liggen durf ik gerust hardop te zeggen dat de kampioen van 2026 100% zeker uit het westen komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220720281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 05:44 schreef danusz1986 het volgende:
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
Ook maar weinig gescoord en best slecht geschoten, dan doe je al dat goede verdedigen wat teniet. Fox ook geen beste avond.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:02:57 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220720497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ook maar weinig gescoord en best slecht geschoten, dan doe je al dat goede verdedigen wat teniet. Fox ook geen beste avond.
En blijkbaar ook een aantal goaltends, dan kun je de blocks wel makkelijker bijschrijven natuurlijk :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')