abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:45:13 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864957
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Knietjes in de ribben mag ook

[ x ]

Of gewoon aan zijn haar trekken , dat is ook toegestaan.
En Curry als die een drive doet? Of is het dan wel ineens een manier om blessures te voorkomen met z'n glazen enkels ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:48:49 #227
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220864960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
En Curry als die een drive doet? Of is het dan wel ineens een manier om blessures te voorkomen met z'n glazen enkels ;)
Vasthouden tot aan de nodige schrammen op zijn armen aan toe vaak ipv gewoon neervallen inderdaad.
Maar goed erger dan Harden bestaat dus toch en die noemden ze al Hitler
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:51:07 #228
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864963
Haha, Fox en Harper spelen dus gewoon.

Ja, 2-1 Spurs zonder JDub. Helaas.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:52:05 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864964
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Vasthouden tot aan de nodige schrammen op zijn armen aan toe vaak ipv gewoon neervallen inderdaad.
Maar goed erger dan Harden bestaat dus toch en die noemden ze al Hitler
Vallen heeft veel nut ja als je steeds een 4 vs 5 situatie zou creëren. Het is niet alsof die 28 FTs schiet oid he.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:53:47 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220864966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vallen heeft veel nut ja als je steeds een 4 vs 5 situatie zou creëren. Het is niet alsof die 28 FTs schiet oid he.
Het is niet om de FT's , maar meer omdat die het steeds loopt te proberen als een soort Neymar. Dat mensen de NBA gaan zien als een hoerenjong competitie waar voor niks vallen gewoon is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220865009
15-0 begin voor de Spurs :D

Fox er ook weer bij. Ze spelen met urgentie.
pi_220865013
Castle mag wel gratis Shai duwen steeds, valt wel iets teveel op de afgelopen wedstrijden en vandaag dus. Je zou zeggen dat de MVP wat meer crediet heeft om als hij gefould wordt ze ook wel mee te krijgen. Reggie zal zo wel zeggen 'the suffocating defense by Stephon'
pi_220865024
Tim Duncan ziet er tegenwoordig ook uit als The Predator :D
pi_220865046
Toch 7 voor bij de rust, Jaylin is lekker bezig met de drietjes
pi_220865097
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:28:33 #236
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220865228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
Je zag het ook terug bij de +/-, +28, +22 en +28. Overigens snapte ik niet echt wat SA nu in het laatste kwart probeerde te doen. Gezien de foutenlast bij Hartenstein en Holmgren lag er ruimte onderin en dan gaat men enkel drietjes schieten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:51:47 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220867004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
Castle mag wel gratis Shai duwen steeds, valt wel iets teveel op de afgelopen wedstrijden en vandaag dus. Je zou zeggen dat de MVP wat meer crediet heeft om als hij gefould wordt ze ook wel mee te krijgen. Reggie zal zo wel zeggen 'the suffocating defense by Stephon'
Castle wil lekker fysiek willen spelen, maar dan wel gaan janken als die tot 2x toe geen gratis dunk krijgt. Optyfen met je ananaskop.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
McCain alleen zou Presti wederom Executive of the Year op moeten leveren. Wat een pick-up is dat zeg, bizar _O_

Na die 15-0 start had ik er al vrij weinig vertrouwen meer in, maar om dan met 15 verschil te winnen, boh. Echt zonde van die gemiste kansen in game 1, 3-0 hadden ze nooit meer weggegeven.

Nu hopelijk game 4 winnen zodat je met wat geluk niet meer terug hoeft naar dat achterlijke publiek in San Antonio. Het gore lef om REFS YOU SUCK en FLOPPERRRR te gaan joelen als je figuren als Wembanyama en Castle op je roster hebt staan _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220870639
Hup Knicks.
  zondag 24 mei 2026 @ 01:30:10 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220873152
Godverdomme, Ajay Mitchell OUT voor game 4.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220873250
Brunson mag met z'n schouder beukje doen en met arm verder wegduwen, verdediger uit de weg geruimd, easy shot. Mag gewoon. Scheidsrechters zijn echt een grap regelmatig. Heeft niks met playoff tough play te maken.
pi_220873274
Taylor Swift is er met Travis :o :o
pi_220875671
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:09 schreef 3rr0r het volgende:
Taylor Swift is er met Travis :o :o
Hup Donar.
pi_220882510
Hartenstein met 3 keer z'n regenboogschotje om de partij mee te beginnen
pi_220882511
Maak daar 4 keer van :D
pi_220882531
Castle mag Shai weer lukraak foulen bij het verdedigen
pi_220882544
Wemby maakt een half court shot buzzer van de rust
pi_220882551
Thunder schieten slecht van 3 vandaag, zo blijf je niet bij
pi_220882563
Chet helpt z'n vinger ook nog eens naar de klote op de backboard bij het blokken, redelijk wat bloed. Schiethand naar de klote met een sneetje waar tape omheen moet.
  maandag 25 mei 2026 @ 11:10:30 #249
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220883875
Ja deze serie is over. Geen JDub, geen Ajay en een geblesseerde Chet.

Bedankt weer jongens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 mei 2026 @ 11:15:37 #250
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220883919
En dat hele narratief dat OKC fysiek speelt etc kan echt de prullenbak in als je ziet waar die guards van de Spurs mee weg komen. Maar hey, lekker juichaapje blijven spelen omdat OKC de grote boze wolf is oid _O-

De NBA krijgt in ieder geval waar ze zin in hadden, meer WCF games. Helpt dan ook niet mee als je als team 6 van 33 uit 3 schiet, wat een wanprestatie.

Game 1 loss is nu wel erg zuur, met 3-0 had je er ongetwijfeld 1tje gewonnen, zelfs zonder 2 van je 7 beste spelers.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')