SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Knicks hadden, zoals in het vorige topic genoemd, een goede avondquote:The Knicks broke several NBA records by halftime. Their 40-15 lead at the end of the first quarter marked the largest of the shot clock era. Their 47-point halftime lead was the biggest in playoff history.
De Wolves waren zeer sterk in de rebound, 50 vs 33 rebounds, daar werd het verschil gemaakt. Ook McDaniels weer zeer sterk, bij de Nuggets Murray de grote afwezige met 4/17 - 23,5% fg.quote:
Hij verdedigende Murray ook, wat toch wel het kernelement was om de pot te winnen. Dat lage fieldgoal percentage van 23% kwam met name door het verdedigende werk van McDaniels.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
McDaniels gaat in ieder geval de trash talk hall of fame in.
Zelden iemand z’n woorden zo waar zien maken.
Petje af hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:55 schreef Mykonos het volgende:
Wel een van de meer historische overwinningen in de geschiedenis van de Wolves. Geen Edwards, DiVincenzo, Dosunmu, en toch winnen van de Nuggets. Hopelijk kunnen Edwards en Dosunmu tegen de Spurs wel meedoen, anders wordt het een lastig verhaal, maar dit team kan in de playoffs opeens zoveel meer dan in de regular season![]()
En tijd om een McDaniels jersey te bestellen
Choker James Harden he.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:12 schreef Hathor het volgende:
Dat Cleveland is ook niet echt een playoff ploeg he. Vrij constant in het reguliere seizoen, maar als het om de knaken gaat laten ze het afweten. Past wel een beetje bij Mitchell ook.
Ja die ook.quote:
Gaat weer een sweep voor OKC worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 05:21 schreef 3rr0r het volgende:
Rockets schieten mokerslecht. Wel jammer dat deze serie (zo goed als) zonder KD en Luka was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |