begint het met een b?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
Ik gun die kk loser niet eens een mention
TS begint.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb jij al een FOK! vijand, of wil jij een nieuwe FOK! vijand? Mention de user hier en dan heb je officieel een vijand-relatie.
@Fushia2quote:
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk vooral dat elke fok user zijn of haar grootste vijand is.
Waarom zou je anders hier iets posten?
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn?
Eh ja okayyyy dan.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.
quote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?
Heb ik alle haters overleeft
Overleefd aah dommerikquote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
ook een goede keuze!quote:
Ik heb geen haat jegens jou specifiek. Sowieso hatersquote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla
Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Je zit in een ONZ topic in ONZquote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla
Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Lekker bij café Harten Tweequote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kom vechten dan
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert
Bij Willie, oid.quote:
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatertquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij Willie, oid.
Kroeg heet tegenwoordig anders.
Die heeft daarna nog dat andere café gehad iets verderop aan de Hatertseweg, kan niet op de naam komen.
Is nu al jaren gesloten.
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatert
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaalquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.
Nu alweer 14 jaar of zo in een piepklein plattelands dorpje
Kom nog wel zeer regelmatig in Hatert, pa en ma wonen daar nog steeds.
Niet meer toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:52 schreef Bargehassus het volgende:
Maar de beste is ook nog eens mod dus ik hou verder mijn mond.
Vossendijk is mooi wonen ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaal
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.quote:
Oh is ie van rijder gewisseld?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.
Nee laat maar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.
Nee laat maar.
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.quote:
Ik niks bijzonders hoor, het is gewoon een lollig topicje in ONZ, beetje tijdverdrijf op een saaie zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.
Ik heb het goede met FOK! voor, kun je alsjeblieft zeggen wat je met dit topic wil?
Mag ook per DM of PM want ik ben echt helemaal even de kwijt kluts.
Het is een topic van @FlippingCoin, hoezo timing?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
Timing is misschien niet zo ideaal...?
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daarquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kom vechten dan
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daar
Dus je mag iederen taggen wie je dom vind? Zonder een ban te krijgen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:29 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt huilen, zelf weten. Niet komen piepen.
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café volquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zit
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooiquote:Op zondag 3 mei 2026 00:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café vol
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2026 01:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooi
Maakt niet uit wanneer of hoe laat je er langs rijdt, dag in dag uit zitten er dezelfde mensen, de godganse dag lang.
En als je er dagelijks vanaf de middag zit, heb je geen werk, anders kun je er niet elke dag zitten.
Maar als je geen werk hebt, kun je het van een uitkering niet betalen om daar fulltime te zitten, toch.
De eigenaar woont in een leuke vrijstaande woning net buiten Overasselt, en rijdt oa een Mercedes S klasse en een AMG GT.
Verdient toch blijkbaar lekker, zo'n 'vaag' kroegje![]()
nee (ligt eraan)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Want als ik die mention dan krijg je ban toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |