abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 21:26:36 #1
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685909
Heb jij al een FOK! vijand, of wil jij een nieuwe FOK! vijand? Mention de user hier en dan heb je officieel een vijand-relatie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220685956
Ik gun die kk loser niet eens een mention
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 30 april 2026 @ 21:33:45 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685963
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
Ik gun die kk loser niet eens een mention
begint het met een b?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 30 april 2026 @ 21:40:14 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686041
@quotedien maar hij durft niet meer online te komen
  donderdag 30 april 2026 @ 21:40:32 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686047
Haat liefde relatie met @Fushia2
pi_220686053
Ik ben bekant een capibara. Heb geen natuurlijke vijanden op FOK!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220686120
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220686121
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb jij al een FOK! vijand, of wil jij een nieuwe FOK! vijand? Mention de user hier en dan heb je officieel een vijand-relatie.
TS begint. :P
pi_220686142
Online haten :')
  donderdag 30 april 2026 @ 21:59:11 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220686178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
TS begint. :P
@Fushia2
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 30 april 2026 @ 22:10:58 #11
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686267
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:fushia2
Snap ik wel
  donderdag 30 april 2026 @ 22:11:55 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220686280
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:fushia2
Akkoord
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 30 april 2026 @ 22:11:58 #13
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686281
@Fushia2 je bent wel een grote auti hier als irl


Doe is normaal hier
pi_220686282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:40 schreef jigggy het volgende:
Haat liefde relatie met @:fushia2
😘
pi_220686288
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:fushia2
Ik neuk je nog steeds de moeder second line supervisortje :D
pi_220686295
Mijn vijand is @CoolGuy :(
pi_220686300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Online haten :')
Haat en liefde staan heel dicht bij elkaar
  donderdag 30 april 2026 @ 22:15:24 #18
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686308
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
pi_220686358
Ik denk vooral dat elke fok user zijn of haar grootste vijand is.
Waarom zou je anders hier iets posten?
pi_220686486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk vooral dat elke fok user zijn of haar grootste vijand is.
Waarom zou je anders hier iets posten?
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn? :?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220686499
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn? :?
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.
pi_220686543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.
Eh ja okayyyy dan.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220686683
-XOXO-
pi_220686729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
Overleefd aah dommerik
pi_220686745
Ik heb wel iemand waar ik enig medelijden voor voel, maar vijanden?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:09:45 #26
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220687468
Dat oude KLB-SC kliekje.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:37:02 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220687681
User Laforest denk ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:37:46 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220687687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
User Laforest denk ik.
ook een goede keuze!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220687727
Vijand en haten zijn zware woorden.
Er is wel iemand waar ik een enorme hekel aan heb ja.
Maar de beste is ook nog eens mod dus ik hou verder mijn mond.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:41:22 #30
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220688920
@de_boswachter @Rozevla

Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220688954
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla

Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Ik heb geen haat jegens jou specifiek. Sowieso haters :') Je hebt gewoon het nadeel dat je in dat kutland bent geboren, maar dat is jouw probleem.

Belgen :')
U MAD?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:17:56 #32
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220698510
Ik haat niemand O+

[ Bericht 86% gewijzigd door MooieTop6 op 02-05-2026 19:36:28 ]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 19:29:50 #33
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220698567
Dit wordt huilen, zelf weten. Niet komen piepen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 19:35:22 #34
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220698614
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla

Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Je zit in een ONZ topic in ONZ
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:04:46 #35
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
Nou vooruit dan.

Kom vechten dan ^p^
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220698923
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nou vooruit dan.

Kom vechten dan ^p^
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert :7
Lekker bij café Harten Twee
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:09:02 #37
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lekker bij café Harten Twee
Bij Willie, oid.
Kroeg heet tegenwoordig anders.

Die heeft daarna nog dat andere café gehad iets verderop aan de Hatertseweg, kan niet op de naam komen.
Is nu al jaren gesloten.

Oh ja, Brouwershofke, later Harmonie.

[ Bericht 3% gewijzigd door StateOfMind op 02-05-2026 20:25:06 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220698977
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bij Willie, oid.
Kroeg heet tegenwoordig anders.

Die heeft daarna nog dat andere café gehad iets verderop aan de Hatertseweg, kan niet op de naam komen.
Is nu al jaren gesloten.
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatert
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:20:35 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220699076
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatert
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.
Nu alweer 14 jaar of zo in een piepklein plattelands dorpje _O_

Kom nog wel zeer regelmatig in Hatert, pa en ma wonen daar nog steeds.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220699099
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.
Nu alweer 14 jaar of zo in een piepklein plattelands dorpje _O_

Kom nog wel zeer regelmatig in Hatert, pa en ma wonen daar nog steeds.
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaal
pi_220699119
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:52 schreef Bargehassus het volgende:
Maar de beste is ook nog eens mod dus ik hou verder mijn mond.
Niet meer toch? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:27:36 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220699128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaal
Vossendijk is mooi wonen ja.

Bottendaal in mijn tienerjaren en vroege 20's veel geweest (Ketama en Kunstje) toen ik nog blowde :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220699135
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Niet meer toch? :)
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.

Nee laat maar.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:29:59 #45
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220699149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.

Nee laat maar.
Oh is ie van rijder gewisseld?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 20:34:18 #46
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220699196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.

Nee laat maar.
:+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220699260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:34 schreef yvonne het volgende:

[..]
:+
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.

Ik heb het goede met FOK! voor, kun je alsjeblieft zeggen wat je met dit topic wil?

Mag ook per DM of PM want ik ben echt helemaal even de kwijt kluts.
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 20:51:25 #48
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220699356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:41 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.

Ik heb het goede met FOK! voor, kun je alsjeblieft zeggen wat je met dit topic wil?

Mag ook per DM of PM want ik ben echt helemaal even de kwijt kluts.
Ik niks bijzonders hoor, het is gewoon een lollig topicje in ONZ, beetje tijdverdrijf op een saaie zaterdagavond.

Niks achterzoeken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220699385
Timing is misschien niet zo ideaal...?
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 20:56:10 #50
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220699401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
Timing is misschien niet zo ideaal...?
Het is een topic van @FlippingCoin, hoezo timing?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220699418
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:17 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik haat niemand O+
Ik ook niet. Zonde van de tijd en de emoties die hierdoor verspild worden.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:28:31 #52
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220700368
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nou vooruit dan.

Kom vechten dan ^p^
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert :7
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daar
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:59:26 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220700649
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daar
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zit _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220701414
Willen jullie dat echt weten?
pi_220701437
Want als ik die mention dan krijg je ban toch?
pi_220701463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:29 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt huilen, zelf weten. Niet komen piepen.
Dus je mag iederen taggen wie je dom vind? Zonder een ban te krijgen?
pi_220701637
MooieTop6 dan ^O^
  zondag 3 mei 2026 @ 00:13:53 #59
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220701713
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zit _O-
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café vol _O-
  zondag 3 mei 2026 @ 01:03:54 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220701831
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:13 schreef jigggy het volgende:

[..]
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café vol _O-
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooi :')

Maakt niet uit wanneer of hoe laat je er langs rijdt, dag in dag uit zitten er dezelfde mensen, de godganse dag lang.

En als je er dagelijks vanaf de middag zit, heb je geen werk, anders kun je er niet elke dag zitten.
Maar als je geen werk hebt, kun je het van een uitkering niet betalen om daar fulltime te zitten, toch.

De eigenaar woont in een leuke vrijstaande woning net buiten Overasselt, en rijdt oa een Mercedes S klasse en een AMG GT.

Verdient toch blijkbaar lekker, zo'n 'vaag' kroegje :D :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 3 mei 2026 @ 03:10:01 #61
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220701944
Kree, yvonne, HappyCharly of mag je er maar één noemen? In dat geval kree.
...hier om je mars te breken.
  zondag 3 mei 2026 @ 13:03:13 #62
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220703993
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooi :')

Maakt niet uit wanneer of hoe laat je er langs rijdt, dag in dag uit zitten er dezelfde mensen, de godganse dag lang.

En als je er dagelijks vanaf de middag zit, heb je geen werk, anders kun je er niet elke dag zitten.
Maar als je geen werk hebt, kun je het van een uitkering niet betalen om daar fulltime te zitten, toch.

De eigenaar woont in een leuke vrijstaande woning net buiten Overasselt, en rijdt oa een Mercedes S klasse en een AMG GT.

Verdient toch blijkbaar lekker, zo'n 'vaag' kroegje :D :')
Klopt _O-


Erg mooi
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:28:51 #63
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220733120
die ene vrouwelijke versie van Danny denk dat ik een ban van haar ooit heb gehad op een van mijn kloontjes
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:29:50 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220733123
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Want als ik die mention dan krijg je ban toch?
nee (ligt eraan)

[ Bericht 1% gewijzigd door FlippingCoin op 07-05-2026 08:36:50 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220733641
quote:
16s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nee (ligt eraan)
Heb hem maar niet getagt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')