abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220699418
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:17 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik haat niemand O+
Ik ook niet. Zonde van de tijd en de emoties die hierdoor verspild worden.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:28:31 #52
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220700368
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nou vooruit dan.

Kom vechten dan ^p^
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert :7
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daar
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:59:26 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220700649
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daar
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zit _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220701414
Willen jullie dat echt weten?
pi_220701437
Want als ik die mention dan krijg je ban toch?
pi_220701463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:29 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt huilen, zelf weten. Niet komen piepen.
Dus je mag iederen taggen wie je dom vind? Zonder een ban te krijgen?
pi_220701637
MooieTop6 dan ^O^
  zondag 3 mei 2026 @ 00:13:53 #59
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220701713
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zit _O-
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café vol _O-
  zondag 3 mei 2026 @ 01:03:54 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220701831
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:13 schreef jigggy het volgende:

[..]
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café vol _O-
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooi :')

Maakt niet uit wanneer of hoe laat je er langs rijdt, dag in dag uit zitten er dezelfde mensen, de godganse dag lang.

En als je er dagelijks vanaf de middag zit, heb je geen werk, anders kun je er niet elke dag zitten.
Maar als je geen werk hebt, kun je het van een uitkering niet betalen om daar fulltime te zitten, toch.

De eigenaar woont in een leuke vrijstaande woning net buiten Overasselt, en rijdt oa een Mercedes S klasse en een AMG GT.

Verdient toch blijkbaar lekker, zo'n 'vaag' kroegje :D :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 3 mei 2026 @ 03:10:01 #61
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220701944
Kree, yvonne, HappyCharly of mag je er maar één noemen? In dat geval kree.
...hier om je mars te breken.
  zondag 3 mei 2026 @ 13:03:13 #62
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220703993
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooi :')

Maakt niet uit wanneer of hoe laat je er langs rijdt, dag in dag uit zitten er dezelfde mensen, de godganse dag lang.

En als je er dagelijks vanaf de middag zit, heb je geen werk, anders kun je er niet elke dag zitten.
Maar als je geen werk hebt, kun je het van een uitkering niet betalen om daar fulltime te zitten, toch.

De eigenaar woont in een leuke vrijstaande woning net buiten Overasselt, en rijdt oa een Mercedes S klasse en een AMG GT.

Verdient toch blijkbaar lekker, zo'n 'vaag' kroegje :D :')
Klopt _O-


Erg mooi
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:28:51 #63
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220733120
die ene vrouwelijke versie van Danny denk dat ik een ban van haar ooit heb gehad op een van mijn kloontjes
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:29:50 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220733123
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Want als ik die mention dan krijg je ban toch?
nee (ligt eraan)

[ Bericht 1% gewijzigd door FlippingCoin op 07-05-2026 08:36:50 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220733641
quote:
16s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nee (ligt eraan)
Heb hem maar niet getagt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')