Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daarquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kom vechten dan
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zie je daar! Na afloop biertje vatten bij een van de gajes cafés daar
Dus je mag iederen taggen wie je dom vind? Zonder een ban te krijgen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:29 schreef yvonne het volgende:
Dit wordt huilen, zelf weten. Niet komen piepen.
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café volquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is wel kansloos volk wat daar elke dag zit
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooiquote:Op zondag 3 mei 2026 00:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
Altijd als de uitkering gestort is heel dat café vol
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2026 01:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Turkse café ernaast is helemaal mooi
Maakt niet uit wanneer of hoe laat je er langs rijdt, dag in dag uit zitten er dezelfde mensen, de godganse dag lang.
En als je er dagelijks vanaf de middag zit, heb je geen werk, anders kun je er niet elke dag zitten.
Maar als je geen werk hebt, kun je het van een uitkering niet betalen om daar fulltime te zitten, toch.
De eigenaar woont in een leuke vrijstaande woning net buiten Overasselt, en rijdt oa een Mercedes S klasse en een AMG GT.
Verdient toch blijkbaar lekker, zo'n 'vaag' kroegje![]()
nee (ligt eraan)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Want als ik die mention dan krijg je ban toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |