abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220683909
Van wat vind je van jezelf hmmm daar ben ik nu eens echt goed in. Welk talent heb jij?

Zelf ben ik best slordig. Laat veel rond slingeren. Maar blijkbaar ben ik echt zo goed in schoonmaken. Mensen die op bezoek komen zeggen altijd wat is het hier proper man.

Benieuwd naar jullie talent
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 april 2026 @ 16:10:13 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220683942
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar blijkbaar ben ik echt zo goed in schoonmaken
ik zal je mijn adres geven, kun je het bewijzen. :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220683955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar blijkbaar ben ik echt zo goed in schoonmaken.
Laatst nog discussies hierover op FOK! :')

Mensen die stellen dat het een meer dan uur duurt om je huis schoon te maken... _O- Gewoon elke dag bijhouden.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220683964
Piano spelen. _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220683981
Ben super goed in omdraaien. Bij voorkeur als de wekker net is gegaan. Man, wat kan ik me goed omdraaien. Als ik niet zo goed zou zijn, zou ik jaloers worden. :Z
pi_220684217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Laatst nog discussies hierover op FOK! :')

Mensen die stellen dat het een meer dan uur duurt om je huis schoon te maken... _O- Gewoon elke dag bijhouden.
Hangt ook een beetje van de grootte van je huis af, toch?
pi_220684228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hangt ook een beetje van de grootte van je huis af, toch?
Meh. Pak m beet een paar minuten extra. Mensen doen alsof het een hele workout is om ff te stofzuigen en je huis af te stoffen. Max een kwartier bij een groter huis. Stofzuigen en afstoffen is an sich het enige wat je hoeft te doen als je ervoor zorgt dat je huis gewoon troepvrij blijft.

En dan eens in de zoveel tijd even dweilen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220684231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van wat vind je van jezelf hmmm daar ben ik nu eens echt goed in. Welk talent heb jij?

Zelf ben ik best slordig. Laat veel rond slingeren. Maar blijkbaar ben ik echt zo goed in schoonmaken. Mensen die op bezoek komen zeggen altijd wat is het hier proper man.

Benieuwd naar jullie talent
Dit dus. Mijn bureau, waar ik nu dit bericht zit te tikken, ziet eruit alsof er een bom is ontploft.
Overal brieven, ongeopende post, reclamefolders, boeken, schrijfblokken en weet ik veel wat nog meer.

De rest van mijn huis is wel rustgevend netjes.
Blijkbaar heb ik die chaos nodig om het serieuzere werk te kunnen doen.

:@
pi_220684238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:14 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Meh. Pak m beet een paar minuten extra. Mensen doen alsof het een hele workout is om ff te stofzuigen en je huis af te stoffen. Max een kwartier bij een groter huis. Stofzuigen en afstoffen is an sich het enige wat je hoeft te doen als je ervoor zorgt dat je huis gewoon troepvrij blijft.

En dan eens in de zoveel tijd even dweilen.
Elke dag het sanitair schoonmaken vind ik dan belangrijker.
Ja, toen ik nog katten had, was stofzuigen wel een dagelijks karwei.
pi_220685674
Ik ben goed in lanterfanten, of heel de dag beetje op fok hangen en alleen uit bed komen om te eten/pissen/schijten.
pindazakje
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 14:18:06 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220689485
Jammer dat dit topic niet werd serieus genomen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 1 mei 2026 @ 14:20:15 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220689496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat dit topic niet werd serieus genomen
misschien kun je het naar ONZ verplaatsen, dat het daar nog een opleving krijgt :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220689559
Ik was (ben) oprecht heel goed in World of Warcraft. Raiden in top 200 guilds en vroeger ook in arena vaak dichtbij de gladiator cutoff gezeten. Heb er alleen geen tijd & zin meer in.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:03:52 #14
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220690548
Zeiken!
pi_220690611
Vroeger voetbal ( hoofdklasse jeugd )
Darts
Karten
Warcraft 3 2v2 top 15 vd wereld gestaan.
  zondag 3 mei 2026 @ 04:59:15 #16
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220702021
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Laatst nog discussies hierover op FOK! :')

Mensen die stellen dat het een meer dan uur duurt om je huis schoon te maken... _O- Gewoon elke dag bijhouden.
vaak die adhd ocd types die gewoon lui en dom zijn helaas heb ik er thuis ook een
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  zondag 3 mei 2026 @ 05:05:10 #17
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220702034
Neuken.
...hier om je mars te breken.
pi_220716556
Autorijden
  maandag 4 mei 2026 @ 22:01:17 #19
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220716781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat dit topic niet werd serieus genomen
We zullen jou eens serieus nemen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 22:34:00 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220717031
Debaten en gitaar spelen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220718016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Elke dag het sanitair schoonmaken vind ik dan belangrijker.
Ja, toen ik nog katten had, was stofzuigen wel een dagelijks karwei.
Elke dag je badkamer en wc poetsen? Ben je net bevallen of zo?
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220718019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat dit topic niet werd serieus genomen
Dan zal ik ook een goede poging doen.

Ik ben goed in orde in chaos scheppen, dingen structureren. Dat laat zich vooral zien in het opruimen van andermans troep (zowel opruimen als weg gooien) dat kan een klein beetje zijn of een hele loods vol. Maar dit kan ook digitaal zijn (administratie/structuur bestandsdirectories en bestanden, organiseren, etc)

En volgens mij ben ik ook een ras optimist die toch wel het positieve eruit probeert te halen en dat motiveert vaak mensen om mij heen door het aanpakken van zaken waar ze tegenop keken (soms met wat hulp van mij)

En als laatste puntje ben ik een autodidact en leer vrij snel wat ik interessant vind, dat heeft een nadeel dat dingen die ik veel minder interessant vind zeer slecht blijven plakken.

En verder zijn er niet zoveel dingen waar ik echt goed in ben, breed aangelegd, veelal niet al te diep
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:21:37 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220718204
Ik kan goed zingen, en ik heb een talenknobbel.
Resistance is futile.
pi_220718234
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef Seven. het volgende:
Ik kan goed zingen, en ik heb een talenknobbel.
Dat weet ik nog wel toen je een liedje voor mij zong 20 jaar geleden ofzo :)

Zelf blink ik nergens echt in uit denk ik. Wel veel dingen waarvan ik denk dat ik ze beter dan gemiddeld kan, maar ergens echt echt goed in zijn; geen idee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220718257
Ik ben handig, kan goed analyseren en oplossen. In gevallen waar niemand meer uitkomt kom ik er zo uit. Mensen hierin aansturen.

Solosporten itt balsporten.
Zwemmen, in zee kan ik km’s langs de kust zwemmen, kan ook heel lang onder water.

Snel lezen analyseren en toepassen.
Snel een stuk, rapport, quote maken.

Autorijden, achteruitrijden met een dubbel-Asser in een krappe plek, geen probleem.

Kan soms ook creatief zijn, lassen, bouwen, iets nieuws maken, of de kinderen iets laten bouwen.

Organiseren ter plekke (niet vooraf). Als we iets willen doen en er is niet gereserveerd dan laten ze mij voorop, kom altijd zo ergens in,op, mee.
Vooraf alles regelen heb ik dan weer een hekel aan.

Mensen analyseren/inschatten. En hierdoor bv werk verkopen, gaat me ook goed af.

Verder genoeg dingen waar ik minder goed in ben, vooral door ongeduld

[ Bericht 13% gewijzigd door Lospedrosa op 05-05-2026 08:41:42 ]
Vakman pur sang
pi_220718261
geld uitgeven :+
pi_220718273
Drummen
pi_220718275
Ow wacht, waar ik wel goed in ben is het absoluut beste product voor een gegeven budget uitzoeken.

Wat dat product is maakt daarbij niet uit. Dat kan van alles zijn, van een wafelijzer tot een beamer, van een elektrische vliegenmepper tot een fietspomp. Et cetera.

Bedenk mij net waar ik óók nog heel goed in ben; het budget oprekken tijdens zo'n zoektocht :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220718396
In neuken. Ik heb er al veel complimenten over gehad van dames uit allerlei werelddelen en regio's. Ik kan dus niet anders dan aannemen dat mijn neukprestaties van uitmuntende, universele waarde zijn. Ik heb blijkbaar ook een lul met een heel erg fijne vorm en ideale maat. Met 20 cm is hij niet al te groot, maar de meeste vrouwen vinden hem echt perfect bij hun vagina passen. De dikte schijnt ook erg prettig te zijn. Van kleinere vrouwen (<1.50m) heb ik wel vaak de opmerking gehad dat ze zich na een paar uur met mij "uitgewoond" voelden, maar dat ging dan wel altijd om vrouwen die er ook op uit waren om keihard uitgewoond te worden. M.a.w. ik had ook op dat vlak aan de verwachtingen en verlangens van de dames voldaan.

Er zijn ook al heel veel dames geweest die hebben geprobeerd om het alleenrecht over mijn lul te verkrijgen (meestal noemen ze dat een "relatie"). Naast uitmuntend in bed ben ik namelijk ook een fantastische luisteraar, kan ik goed koken, ben ik, op gepaste momenten, lief en heb ik enorm veel humor. Veel vrouwen hebben mij gesmeekt om hen een prominente plek in mijn leven te geven, zelfs als ik er ook nog andere dames op nahoud. Zelfs de meest monogame vrouwen zijn bereid dit van mij te accepteren, omdat ze zich simpelweg niet kunnen voorstellen dat ze ooit nog een andere man aantrekkelijk zullen vinden nadat ze met mij geweest zijn.

Verder ben ik ook erg goed in het objectief redeneren over politiek, economie en samenleving. Heel veel mensen, vooral socialisten en boomknuffelaars, laten zich immers meeslepen door groepsdruk, het imago dat anderen van ze hebben of schuldgevoelens. Zelf heb ik daar totaal geen last van. Mijn mening is dan ook vaak beter onderbouwd dan die van anderen.

Ik heb ook bijzonder veel charisma, wat maakt dat mensen zich snel overtuigd voelen door mijn argumenten. Ik heb al vaak gehoord dat ik een goed politicus zou zijn. Aantrekkelijk, slim, goed met woorden en uitermate sterk in discussies. Zeker vrouwen in mijn omgeving, ook als ze wat linksig zijn, zeggen vaak: "Was jij maar Minister-President". Dan kan ik alleen maar antwoorden dat ik daarvoor geen ambities heb: ik ben immers van plan om de koning in de ban te doen, zodat ik zelf president, farao of keizer kan worden. Een Minister-President lijkt me dan wat overbodig.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:25:04 #30
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220718441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:16 schreef TAmaru het volgende:
In neuken. Ik heb er al veel complimenten over gehad van dames uit allerlei werelddelen en regio's. Ik kan dus niet anders dan aannemen dat mijn neukprestaties van uitmuntende, universele waarde zijn.

-knip-
Deze man _O_ :')14.gif
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')