Die moeten ook stand-by blijven voor andere branden. En hebben niet een terreinvoertuigquote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:58 schreef Starhopper het volgende:
Maar nog steeds geen brandweer Lunteren??? Zijn ze uit dienst ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |