abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 19:29:33 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220673389
Ik heb zo'n raam in mijn slaapkamer die witte plek op de foto is om mijn privacy beetje te verzekeren:
Wat zou de de beste oplossing zijn?
Iets zelf in elkaar steken daar ben ik helaas te onhandig voor
Ik zoek eigenlijk naar een kant en klare oplossing
Een timmerman laten maken daar heb ik helaas het geld niet voor.

Ben wel wat sceptisch over magneetstrips weet niet of dat allemaal goed werkt.

Afmetingen: hoogte 200cm, Breedte 95cm (als de schuifraam volledig open staat. Breedte maakt niet zoveel uit in principe)






Iets zelf in elkaar steken daar ben ik helaas te onhandig voor
Ik zoek eigenlijk naar een kant en klare oplossing
Een timmerman laten maken daar heb ik helaas het geld niet voor.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 april 2026 @ 19:42:53 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220673484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iets zelf in elkaar steken daar ben ik helaas te onhandig voor
Ik zoek eigenlijk naar een kant en klare oplossing
dat ga je niet vinden tenzij je genoegen neemt met houtje touwtje oplossingen als een scherm er tegen aan zetten met een deur er voor of what ever

het enige dat ik nog zou kunnen bedenken is een hordeur aan de buitenkant plaatsen, 3 scharnieren op het tussenkozijn en 1 magneetsluiting op het kozijn naast de muur.

dit idee maar dan andere maten want deze is 1 meter breed en andersom opgehangen want als je elke keer de deur op het tussenkozijn aan moet duwen met de scharnieren op de muurkant lijkt me erg onwenselijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220673563
Die deur heeft vast wel een merk en dan kan je eens bij de fabrikant informeren of ze iets hebben.

Waarschijnlijk is een rolhordeur het handigste. Als de fabrikant het niet heeft dan kan je zelf op internet zoeken of er een is in de juiste hoogte of aan te passen.

Voorbeeld: https://www.praxis.nl/hou(...)x199-cm-wit/10051365
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:34:02 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220673844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef 215 het volgende:
Die deur heeft vast wel een merk en dan kan je eens bij de fabrikant informeren of ze iets hebben.

Waarschijnlijk is een rolhordeur het handigste. Als de fabrikant het niet heeft dan kan je zelf op internet zoeken of er een is in de juiste hoogte of aan te passen.

Voorbeeld: https://www.praxis.nl/hou(...)x199-cm-wit/10051365
Ik zie niet waar een rol hor deur opgehangen kan worden, alleen aan de buitenkant is ruimte lijkt het. Ik denk een alu hordeur met een scharnier zoals hierboven als voorbeeld de beste keuze is

Met het scharnier aan de zijkant en niet in het midden zodat de deur naar rechts open draait aan de buitenkant
pi_220673871
vliegengordijn geen optie?
pi_220674102
In de VS draaien alle hordeuren naar buiten toe en hier naar binnen :')
Een goedkope hordeur naar buiten dus.
Ik heb er een van de lidlshop die voldoet gewoon.

https://www.lidl.nl/p/liv(...)-x-210-cm/p100401389
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220674198
Joh gewoon een rechthoek van hout en daarop dat vliegwerend spul. Kan gewoon tussen jou deur en het kozijn. En dan er tussen klemmen?

Ik zou niet al te moeilijk doen. Al zou ik wel nette hoekverbindingen maken, dat dan weer wel. Met versterking. Want zo'n groot stuk rechthoekighout is nogal fragiel, al zorgt het net ook wel voor stevigheid.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 april 2026 @ 21:22:27 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220674261
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:16 schreef Chandler het volgende:
Joh gewoon een rechthoek van hout en daarop dat vliegwerend spul. Kan gewoon tussen jou deur en het kozijn. En dan er tussen klemmen?

Ik zou niet al te moeilijk doen. Al zou ik wel nette hoekverbindingen maken, dat dan weer wel. Met versterking. Want zo'n groot stuk rechthoekighout is nogal fragiel, al zorgt het net ook wel voor stevigheid.
als hij zou willen/kunnen klussen is dat idd een oplossing.
Halverwege een tussenbalk zodat daar een handvat op kan voor het makkelijk inzetten en weghalen. maar hij wil een kant en klare oplossing.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 21:36:31 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220674431
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
als hij zou willen/kunnen klussen is dat idd een oplossing.
Halverwege een tussenbalk zodat daar een handvat op kan voor het makkelijk inzetten en weghalen. maar hij wil een kant en klare oplossing.
Wel ik denk dat ik morgen toch een poging ga wagen :D
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:54:09 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220675222
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
die witte plek op de foto is om mijn privacy beetje te verzekeren
Niet gelukt ik herken het.
Jij bent dus die gek die dagelijks met een kruisboog op gehandicapte bejaarden aan het schieten is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')