Fixed. Geen dank.quote:Op maandag 27 april 2026 18:58 schreef Farenji het volgende:
Vier dingen waar je niet op wil bezuinigen: banden, schoenen, matrassen en vrouwen
Hier ben ik het wel mee eens ja. Heb ooit LingLong eronder gehad, maar wat een ongeleid projectiel werd die wagen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
die chinese rommel zou eigenlijk niet te koop moeten zijn. dat ze aan de eisen voldoen is nog geen reden om die troep te laten monteren. of dat ze alleen goed presteren in de regen. wtf, en op droog wegdek weer niet.
als je daadwerkelijk financieel aan de grond zit pak dan een kort gebruikte tweedehands premium band.
Volgens mij waren het bij mij ook LingLongs ofzo die me echt angstig hebben gemaakt voor goedkope banden.quote:Op maandag 27 april 2026 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Heb ooit LingLong eronder gehad, maar wat een ongeleid projectiel werd die wagen.
Een premiumband die zo goed als vlak is presteert nog beter dan een splinternieuwe Chinese budget band, dat klopt helemaal.quote:Op maandag 27 april 2026 19:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
die chinese rommel zou eigenlijk niet te koop moeten zijn. dat ze aan de eisen voldoen is nog geen reden om die troep te laten monteren. of dat ze alleen goed presteren in de regen. wtf, en op droog wegdek weer niet.
als je daadwerkelijk financieel aan de grond zit pak dan een kort gebruikte tweedehands premium band.
Dit dus.quote:Op maandag 27 april 2026 18:58 schreef Farenji het volgende:
Drie dingen waar je niet op wil bezuinigen: banden, schoenen, matrassen.
Of bungeejumpen met een Temu bungeekoord van $4,99.quote:Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je koopt toch ook geen condooms op AliExpress?
Is dit de reden dat er zo fucking veel Chinezen zijn?!quote:Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je koopt toch ook geen condooms op AliExpress?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |