Fixed. Geen dank.quote:Op maandag 27 april 2026 18:58 schreef Farenji het volgende:
Vier dingen waar je niet op wil bezuinigen: banden, schoenen, matrassen en vrouwen
Hier ben ik het wel mee eens ja. Heb ooit LingLong eronder gehad, maar wat een ongeleid projectiel werd die wagen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
die chinese rommel zou eigenlijk niet te koop moeten zijn. dat ze aan de eisen voldoen is nog geen reden om die troep te laten monteren. of dat ze alleen goed presteren in de regen. wtf, en op droog wegdek weer niet.
als je daadwerkelijk financieel aan de grond zit pak dan een kort gebruikte tweedehands premium band.
Volgens mij waren het bij mij ook LingLongs ofzo die me echt angstig hebben gemaakt voor goedkope banden.quote:Op maandag 27 april 2026 19:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Heb ooit LingLong eronder gehad, maar wat een ongeleid projectiel werd die wagen.
Een premiumband die zo goed als vlak is presteert nog beter dan een splinternieuwe Chinese budget band, dat klopt helemaal.quote:Op maandag 27 april 2026 19:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
die chinese rommel zou eigenlijk niet te koop moeten zijn. dat ze aan de eisen voldoen is nog geen reden om die troep te laten monteren. of dat ze alleen goed presteren in de regen. wtf, en op droog wegdek weer niet.
als je daadwerkelijk financieel aan de grond zit pak dan een kort gebruikte tweedehands premium band.
Dit dus.quote:Op maandag 27 april 2026 18:58 schreef Farenji het volgende:
Drie dingen waar je niet op wil bezuinigen: banden, schoenen, matrassen.
Of bungeejumpen met een Temu bungeekoord van $4,99.quote:Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je koopt toch ook geen condooms op AliExpress?
Is dit de reden dat er zo fucking veel Chinezen zijn?!quote:Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je koopt toch ook geen condooms op AliExpress?
Kan geen toeval zijn toch?quote:Op maandag 27 april 2026 20:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dit de reden dat er zo fucking veel Chinezen zijn?!
Dat zei ik ook tegen de eigenaar van de garage in eerste instantie. Maar hij en de verkoopster spraken positief over deze banden (voor wat wij rijden dan).quote:
Inster?quote:Op maandag 27 april 2026 21:47 schreef 215 het volgende:
Ik heb de 'af fabriek' banden onder mijn Inster laten vervangen omdat in diverse landen om ons heen vier seizoenen banden verplicht zijn in de winter. Koste wel wat moeite om niet versleten banden voortijdig weg te doen. Maar de Michelin Cross Climax rijden wel een stuk beter moet ik bekennen. Geen spijt van dus.
Vredestein is niet Aquote:Op maandag 27 april 2026 18:43 schreef vosss het volgende:
Zit zeker verschil in.
Ik heb meestal Pirelli of Vredestein.
Nee, maar ook geen slechte band. Daarom vind ik ook dat er meer is tussen simpelweg een A of B merk.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde auto, met ongeveer dezelfde kilometerstand. De hare heeft rondom Vredesteins, de mijne heeft banden van een merk waar ik echt nog nooit van gehoord heb en het is echt bizar hoeveel strakker haar auto rijdt terwijl dat dus gewoon hetzelfde zou moeten zijn.
Conclusie: A-merk
Hebben jullie ook altijd eenzelfde shirtje en broek aan? Of trekken jullie het ook door naar de schoenen en het hoofddeksel?quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde auto, met ongeveer dezelfde kilometerstand. De hare heeft rondom Vredesteins, de mijne heeft banden van een merk waar ik echt nog nooit van gehoord heb en het is echt bizar hoeveel strakker haar auto rijdt terwijl dat dus gewoon hetzelfde zou moeten zijn.
Conclusie: A-merk
Een Inster zou ik juist voorzien van de allergoedkoopste Chinese banden die er zijn. Er is niemand bij gebaat dat die lelijkheid zich op de weg bevindt.quote:Op maandag 27 april 2026 21:47 schreef 215 het volgende:
Ik heb de 'af fabriek' banden onder mijn Inster laten vervangen omdat in diverse landen om ons heen vier seizoenen banden verplicht zijn in de winter. Koste wel wat moeite om niet versleten banden voortijdig weg te doen. Maar de Michelin Cross Climax rijden wel een stuk beter moet ik bekennen. Geen spijt van dus.
B merk, maar wel een goed B merk wat mij betreft. Prima voor op een tweede auto met beperkt aantal kilometers.quote:
Waarom daar stoppen? Ook gewoon dezelfde baan en dezelfde hobby's natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook altijd eenzelfde shirtje en broek aan? Of trekken jullie het ook door naar de schoenen en het hoofddeksel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |