Ik vind hiervan dat het woord nikker niet meer van deze tijd is.quote:Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Wat vind je mis met het woord wit? Ik heb geen probleem met zwart genoemd worden.quote:Op zondag 26 april 2026 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind hiervan dat het woord nikker niet meer van deze tijd is.
Het woord neger is wat mij betreft prima. Maargoed, tegenwoordig ben je al een racist èn een nazi als je een donkergepigmenteerde gewoon een neger noemt.
In mijn optiek is daar niks mis mee; het is immers een neger. Dat is gewoon korter voor "een negroïde man". Niet beledigend verder.
Ow en met wit mogen ze ook optiefen.
Als ik het niet over zwarten mag hebben dan wens ik ook niet wit genoemd te worden. Zwartjoekels is dan weer niet de bedoeling.
Maargoed, dat is mijn mening.
Ik ben niet witquote:Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat vind je mis met het woord wit? Ik heb geen probleem met zwart genoemd worden.
Oneens.quote:Op zondag 26 april 2026 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wit om blanken aan te duiden is prima.
Zwart om zwarten aan te duiden is prima.
Wrmquote:
Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwartquote:
https://youtube.com/shorts/2clJNKZLLuk?is=h33j1gJar36RZgTNquote:Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Dit is onlogisch, dat is onlogisch. Dus we gebruiken ze beide.quote:Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart
Wie zegt dat het onlogisch is?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dit is onlogisch, dat is onlogisch. Dus we gebruiken ze beide.
Jij vind het gehele spectrum aan diversiteit qua kleuren samenvatten in wit versus zwart logisch? Nog los van het feit dat het enorm polariserend is maar dat is een andere discussie.quote:
ik ook, als je daar niet tegen kan kom je maar vechtenquote:
Wit versus zwart? Wie zegt dat ik de woorden zie als een rassenstrijdquote:Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jij vind het gehele spectrum aan diversiteit qua kleuren samenvatten in wit versus zwart logisch? Nog los van het feit dat het enorm polariserend is maar dat is een andere discussie.
Lmaoquote:Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wit versus zwart? Wie zegt dat ik de woorden zie als een rassenstrijd
🤨quote:
Ik zeg alleen nucca, dat mag wel.quote:Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |