abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2026 @ 12:09:02 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220657713
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Spellchecker zondag 26 april 2026 @ 12:11:23 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220657893
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Ik vind hiervan dat het woord nikker niet meer van deze tijd is.
Het woord neger is wat mij betreft prima. Maargoed, tegenwoordig ben je al een racist èn een nazi als je een donkergepigmenteerde gewoon een neger noemt.

In mijn optiek is daar niks mis mee; het is immers een neger. Dat is gewoon korter voor "een negroïde man". Niet beledigend verder. :)

Ow en met wit mogen ze ook optiefen.
Als ik het niet over zwarten mag hebben dan wens ik ook niet wit genoemd te worden. Zwartjoekels is dan weer niet de bedoeling.

Maargoed, dat is mijn mening.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 12:48:11 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220657982
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 12:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik vind hiervan dat het woord nikker niet meer van deze tijd is.
Het woord neger is wat mij betreft prima. Maargoed, tegenwoordig ben je al een racist èn een nazi als je een donkergepigmenteerde gewoon een neger noemt.

In mijn optiek is daar niks mis mee; het is immers een neger. Dat is gewoon korter voor "een negroïde man". Niet beledigend verder. :)

Ow en met wit mogen ze ook optiefen.
Als ik het niet over zwarten mag hebben dan wens ik ook niet wit genoemd te worden. Zwartjoekels is dan weer niet de bedoeling.

Maargoed, dat is mijn mening.
Wat vind je mis met het woord wit? Ik heb geen probleem met zwart genoemd worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220658389
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat vind je mis met het woord wit? Ik heb geen probleem met zwart genoemd worden.
Ik ben niet wit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 14:21:42 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220658455
Je bent wit als je met een kaartje om je grote teen in een koelcel ligt.

In alle andere gevallen is het blank.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 14:34:28 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220658503
Wit om blanken aan te duiden is prima.

Zwart om zwarten aan te duiden is prima.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 26 april 2026 @ 17:00:01 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220658988
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wit om blanken aan te duiden is prima.

Zwart om zwarten aan te duiden is prima.
Oneens.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 17:57:20 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220659233
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Oneens.
Wrm
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 26 april 2026 @ 18:37:42 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220659545
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wrm
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 14:01 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben niet wit
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 18:42:51 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220659573
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
[..]

Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart

:O
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 26 april 2026 @ 18:57:55 #12
511221 Hetekip
Depressief
pi_220659650
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
https://youtube.com/shorts/2clJNKZLLuk?is=h33j1gJar36RZgTN
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220659658
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220659872
Ik word moe van er over te moeten praten.

Dus gebruik ik het niet meer. 'Donkere' vind ik goed genoeg dus daar hou ik het bij.

Als ik het nodig heb dan, want ik spreek zelden over een huidskleur. Ik heb dan ook geen fetish daarover zoals velen hier hebben die over niks anders dan dat praten.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 08:56:35 #15
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220706826
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart

:O
Dit is onlogisch, dat is onlogisch. Dus we gebruiken ze beide. >:O
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:42:49 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706846
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Dit is onlogisch, dat is onlogisch. Dus we gebruiken ze beide. >:O
Wie zegt dat het onlogisch is?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220706874
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wie zegt dat het onlogisch is?
Jij vind het gehele spectrum aan diversiteit qua kleuren samenvatten in wit versus zwart logisch? Nog los van het feit dat het enorm polariserend is maar dat is een andere discussie.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:42 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220706884
Ik zeg nikker tegen iedereen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 3 mei 2026 @ 18:46:12 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220706892
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zeg kikker tegen iedereen.
ik ook, als je daar niet tegen kan kom je maar vechten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:48:00 #21
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706911
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Jij vind het gehele spectrum aan diversiteit qua kleuren samenvatten in wit versus zwart logisch? Nog los van het feit dat het enorm polariserend is maar dat is een andere discussie.
Wit versus zwart? Wie zegt dat ik de woorden zie als een rassenstrijd _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220706990
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wit versus zwart? Wie zegt dat ik de woorden zie als een rassenstrijd _O-
Lmao :') _O-
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:01:58 #23
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220707114
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Lmao :') _O-
🤨
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220707283
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Ik zeg alleen nucca, dat mag wel.
pi_220707290
Meeste mensen met een tintje rondom mij willen dat woord ook niet horen. Ze zijn geen gangsters, geen stoere cowboys, geen bajes klanten dus willen daar ook niet mee geassocieerd worden.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')