Maar voor de rest is alles hetzelfde gebleven?quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik verbaas me sinds corona minder om het aantal totaaldebielen in Nederland. Vroeger dacht je aan een hersenbeschadiging bij zo iemand, tegenwoordig heet dat een FvD-stemmer.
Ja hoor, hoogstens een gangbare ontwikkeling die een mens door kan maken in z’n dertiger jaren.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Maar voor de rest is alles hetzelfde gebleven?
Op 2 september 2025 is mijn kijk op de wereld veranderd. Letterlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:17 schreef Viesdik het volgende:
Als het gaat om de kijk naar de wereld?
Kan je daar iets over vertellen?
En dat bepaal jij? TS stelt een vraag en mensen reageren daar op hoeze willen, ook als het over asielbeleid gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Dit wordt niet het zoveelste anti-asielzoekers topic.
Niet 'hoe ze willen'. Er wordt niet op de persoon gespeeld, er wordt anderen geen dingen verweten die ze niet hebben gezegd en er wordt niet gebashed. Op geen enkele groep.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:34 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? TS stelt een vraag en mensen reageren daar op hoeze willen, ook als het over asielbeleid gaat.
Ik ben sinds de coronatijd wel mijn geloof in de overheid en de politiek kwijt. Daardoor ben ik ook van mijn linkse geloof afgevallen. Ik ben geen complotwappie, maar ik kan gewoonweg niet meer geloven dat de overheid het beste met ons voorheeft of überhaupt weet wat ze doet. Daarom ben ik tegenwoordig voor een zo klein mogelijke overheid.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:17 schreef Viesdik het volgende:
Als het gaat om de kijk naar de wereld?
Ben je bijvoorbeeld meer in samenzweringen gaan geloven?
Ben je van een aantal zaken jezelf meer gaan overtuigen dan ervoor?
Zijn er dingen waar je in bent gaan geloven waar je daarvoor niet in geloofde?
Ben je wat zaken in het leven meer gaan wantrouwen?
Ben je afgestapt van bepaalde overtuigingen die je vroeger had?
Kan je daar iets over vertellen?
Dus behalve de FvD-stemmer is iedereen hetzelfde gebleven?quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:49 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ja hoor, hoogstens een gangbare ontwikkeling die een mens door kan maken in z’n dertiger jaren.
Ik heb dit ook. Mede door mijn werk heb ik Nederlanders zien veranderen en vandaag de dag kom ik helaas tot de conclusie dat Nederlanders in het algemeen een onaangenaam volk is geworden. Ik hoop dat het tij nog keert maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 25 april 2026 08:58 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben over het algemeen wel van de het positieve in de ander inzien. Ongeacht de situatie en persoon.
Dat probeer ik in mijn prive leven nog altijd toe te passen, maar goed.
Sinds de wappie periode is het wel echt erg geworden.
Alles is de schuld van links, van de elite en weet ik wat.
Alles wat niet super goed is een complot.
Als je hier naar BNW gaat zie je dat bv heel duidelijk terug komen. Achter alles moet een complot zitten en de elite die alles vormt.
En sowieso lijkt de mentaliteit in NL helemaal kapot te zijn.
Mensen zijn zeer egoistisch, haten alles wat ze zelf niet willen, schoppen tegen alles aan, racisme viert hoogtij. (En tja dit forum helpt niet echt met dat beeld).
Dus voor mij is het meer de kijk op de mensen en niet zo zeer dat ik zelf echt anders ben.
Natuurlijk leer je meer dingen, veranderen er dingen in het leven. Maar volgens mij niets groots.
Dat zie ik ook, maar zie toch dat er toch nog steeds meer mensen zijn die aangenaam zijn, maar toch meer op zichzelf blijven. Misschien ook wel het stukje nuchter zijn? niet overal in mee willen gaan?quote:Op zondag 10 mei 2026 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dit ook. Mede door mijn werk heb ik Nederlanders zien veranderen en vandaag de dag kom ik helaas tot de conclusie dat Nederlanders in het algemeen een onaangenaam volk is geworden. Ik hoop dat het tij nog keert maar ik heb er een hard hoofd in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |