abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220646135
Als het gaat om de kijk naar de wereld?
Ben je bijvoorbeeld meer in samenzweringen gaan geloven?
Ben je van een aantal zaken jezelf meer gaan overtuigen dan ervoor?
Zijn er dingen waar je in bent gaan geloven waar je daarvoor niet in geloofde?
Ben je wat zaken in het leven meer gaan wantrouwen?
Ben je afgestapt van bepaalde overtuigingen die je vroeger had?
Kan je daar iets over vertellen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220646151
Ik verbaas me sinds corona minder om het aantal totaaldebielen in Nederland. Vroeger dacht je aan een hersenbeschadiging bij zo iemand, tegenwoordig heet dat een FvD-stemmer.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220646162
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik verbaas me sinds corona minder om het aantal totaaldebielen in Nederland. Vroeger dacht je aan een hersenbeschadiging bij zo iemand, tegenwoordig heet dat een FvD-stemmer.
Maar voor de rest is alles hetzelfde gebleven?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220646185
pi_220646376
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Maar voor de rest is alles hetzelfde gebleven?
Ja hoor, hoogstens een gangbare ontwikkeling die een mens door kan maken in z’n dertiger jaren.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220646760
Ja, ik ben zes jaar ouder geworden.
  vrijdag 24 april 2026 @ 21:17:20 #7
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220647133
Mijn kijk op de wereld is wel veranderd. Ik ben wat teleurgesteld in de wereld, waar enorm veel mensen klakkeloos van alles geloven als mensen het maar met genoeg overtuiging zeggen.

100 wetenschappelijke papers waaruit A blijkt? Als Trump B zegt zonder enige bron geloven we B en zijn de mensen die A geloven leugenaars. 3000 mensen overleden bij 9/11 maar bij FvD zeggen ze dat dit niet echt gebeurd is? Schandalig dat die mensen durven te verzinnen dat hun naasten zijn overleden terwijl dit duidelijk doorgestoken kaart is!

Vroeger vond ik het ook nog wel interessant om de politiek te volgen, maar sinds iedereen overal maar wat van vindt en de mening belangrijker is geworden dan de feiten, ben ik mijn interesse in de politiek volledig kwijt.
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 21:29:33 #8
5428 crew  miss_sly
pi_220647235
Dit wordt niet het zoveelste anti-asielzoekers topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220647433
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:17 schreef Viesdik het volgende:
Als het gaat om de kijk naar de wereld?
Kan je daar iets over vertellen?
Op 2 september 2025 is mijn kijk op de wereld veranderd. Letterlijk.
Zie de netvliesloslating topics van mij.
-O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220647511
Ik ben vooral tot de conclusie gekomen dat het gros van de mensen eigenlijk ook maar op z'n best half competent is in wat ze doen in het dagelijks leven. :D

Dat is alleen niet per se iets van de afgelopen 6 jaar. Dat proces is al wel veel langer bezig. Maar ik blijf me er over verbazen. Van ministers tot managers tot juristen tot vakmannen enzovoorts. Keer op keer weer dat je denkt:"Dat is toch jouw job en expertise? Wat ben je dan in hemelsnaam aan het prutsen allemaal?".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_220648218
Ik ben vooral meer het vertrouwen in de politiek kwijt. Heb niet het gevoel dat er goed gestuurd wordt. Al jaren niet.
pi_220649605
Ik ben over het algemeen wel van de het positieve in de ander inzien. Ongeacht de situatie en persoon.

Dat probeer ik in mijn prive leven nog altijd toe te passen, maar goed.

Sinds de wappie periode is het wel echt erg geworden.
Alles is de schuld van links, van de elite en weet ik wat.
Alles wat niet super goed is een complot.
Als je hier naar BNW gaat zie je dat bv heel duidelijk terug komen. Achter alles moet een complot zitten en de elite die alles vormt.

En sowieso lijkt de mentaliteit in NL helemaal kapot te zijn.
Mensen zijn zeer egoistisch, haten alles wat ze zelf niet willen, schoppen tegen alles aan, racisme viert hoogtij. (En tja dit forum helpt niet echt met dat beeld).

Dus voor mij is het meer de kijk op de mensen en niet zo zeer dat ik zelf echt anders ben.
Natuurlijk leer je meer dingen, veranderen er dingen in het leven. Maar volgens mij niets groots.
  zaterdag 25 april 2026 @ 09:05:18 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220649625
Sinds mijn neuralink werk ik wel een stuk beter moet ik zeggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220649748
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Dit wordt niet het zoveelste anti-asielzoekers topic.
En dat bepaal jij? TS stelt een vraag en mensen reageren daar op hoeze willen, ook als het over asielbeleid gaat.
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 09:53:21 #15
5428 crew  miss_sly
pi_220649872
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:34 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
En dat bepaal jij? TS stelt een vraag en mensen reageren daar op hoeze willen, ook als het over asielbeleid gaat.
Niet 'hoe ze willen'. Er wordt niet op de persoon gespeeld, er wordt anderen geen dingen verweten die ze niet hebben gezegd en er wordt niet gebashed. Op geen enkele groep.

Als iemand op een nette manier kan vertellen hoe het asielbeleid hem of haar de afgelopen zes jaar heeft veranderd, kan dat natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220733959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:17 schreef Viesdik het volgende:
Als het gaat om de kijk naar de wereld?
Ben je bijvoorbeeld meer in samenzweringen gaan geloven?
Ben je van een aantal zaken jezelf meer gaan overtuigen dan ervoor?
Zijn er dingen waar je in bent gaan geloven waar je daarvoor niet in geloofde?
Ben je wat zaken in het leven meer gaan wantrouwen?
Ben je afgestapt van bepaalde overtuigingen die je vroeger had?
Kan je daar iets over vertellen?
Ik ben sinds de coronatijd wel mijn geloof in de overheid en de politiek kwijt. Daardoor ben ik ook van mijn linkse geloof afgevallen. Ik ben geen complotwappie, maar ik kan gewoonweg niet meer geloven dat de overheid het beste met ons voorheeft of überhaupt weet wat ze doet. Daarom ben ik tegenwoordig voor een zo klein mogelijke overheid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220734114
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:49 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ja hoor, hoogstens een gangbare ontwikkeling die een mens door kan maken in z’n dertiger jaren.
Dus behalve de FvD-stemmer is iedereen hetzelfde gebleven?
Vind je dus dat buiten de FvD-stemmer alles normaal is gegaan, gebleven en verlopen? In lijn der verdraagzaamheid, normaliteit en acceptatie?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:11:11 #18
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220735255
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzien dus ik ben al jaren stabiel in mijn visie op het leven
Beati pauperes spiritu
pi_220754543
ontopic nee. Laatste 6 jaar mwe...
Maar als je de laatste 27 jaar bekijkt van dat ik op fok kwam tot nu ja.
pi_220754545
ik wel en beetje meer dat ik denk kijk toch beetje negatief over hoe alles in de wereld gaat.

Over mezelf is sowieso heel veel veranderd en meerdere keren.
Do what you love, love what you do!
  zondag 10 mei 2026 @ 04:46:19 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220754625
Nog meer zicht op de lelijkheid die in veel mensen zit.

En verder rustiger, maar dat is eerder iets fysieks.
pi_220754968
pi_220755013
Zeker veranderd, in vele opzichten zelfs!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220755074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 08:58 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben over het algemeen wel van de het positieve in de ander inzien. Ongeacht de situatie en persoon.

Dat probeer ik in mijn prive leven nog altijd toe te passen, maar goed.

Sinds de wappie periode is het wel echt erg geworden.
Alles is de schuld van links, van de elite en weet ik wat.
Alles wat niet super goed is een complot.
Als je hier naar BNW gaat zie je dat bv heel duidelijk terug komen. Achter alles moet een complot zitten en de elite die alles vormt.

En sowieso lijkt de mentaliteit in NL helemaal kapot te zijn.
Mensen zijn zeer egoistisch, haten alles wat ze zelf niet willen, schoppen tegen alles aan, racisme viert hoogtij. (En tja dit forum helpt niet echt met dat beeld).

Dus voor mij is het meer de kijk op de mensen
en niet zo zeer dat ik zelf echt anders ben.
Natuurlijk leer je meer dingen, veranderen er dingen in het leven. Maar volgens mij niets groots.
Ik heb dit ook. Mede door mijn werk heb ik Nederlanders zien veranderen en vandaag de dag kom ik helaas tot de conclusie dat Nederlanders in het algemeen een onaangenaam volk is geworden. Ik hoop dat het tij nog keert maar ik heb er een hard hoofd in.
pi_220755146
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dit ook. Mede door mijn werk heb ik Nederlanders zien veranderen en vandaag de dag kom ik helaas tot de conclusie dat Nederlanders in het algemeen een onaangenaam volk is geworden. Ik hoop dat het tij nog keert maar ik heb er een hard hoofd in.
Dat zie ik ook, maar zie toch dat er toch nog steeds meer mensen zijn die aangenaam zijn, maar toch meer op zichzelf blijven. Misschien ook wel het stukje nuchter zijn? niet overal in mee willen gaan?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220755334
Ik ben nostalgischer geworden.

Al die video's over Nederland van vroeger?

Die zijn nu 6 jaar langer geleden :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')