Sorry dat ik een topic heb geopend over mijn verdriet. Het spijt mij dat je mij zo irritant vindt. Ik vind het echt heel vervelend voor jou dat ik jou zo stoor.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:25 schreef Lenny77 het volgende:
Dus dan denk je... Ik ga mijn zin toch doordrijven en toch een topic openen en dan weer jammeren dat ze je hier niet sympathiek vinden maar dat je je gedrag van vroeger niet kan veranderen. Je wil wel graag sympathie en medeleerlingen.
Misschien eens kijken naar het gedrag van nu?
Het helpt ook niet tegen je verdriet om het steeds maar te blijven proberen bij mensen die geen sympathie meer voor je voelen.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Sorry dat ik een topic heb geopend over mijn verdriet. Het spijt mij dat je mij zo irritant vindt. Ik vind het echt heel vervelend voor jou dat ik jou zo stoor.
Nu heeft die toch maar even snel gereageerd.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:37 schreef r_one het volgende:
En IS er eens iemand die sympathie betuigt,
ChildoftheStars in TRU / [DAGBOEK] (Keep_Walking) #3
doet-ie er niks mee maar opent gewoon het volgende huilie huilie topic.
quote:Op donderdag 23 april 2026 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu heeft die toch maar even snel gereageerd.
quote:Op donderdag 23 april 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Sorry dat ik een topic heb geopend over mijn verdriet. Het spijt mij dat je mij zo irritant vindt. Ik vind het echt heel vervelend voor jou dat ik jou zo stoor.
Je bent net geregistreerd. Nietquote:Op donderdag 23 april 2026 17:49 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Kom je na paar jaar terug naar FOK!, is het eerste topic dat je ziet bijna identiek als het laatste topic dat je zag
Opscheppen?quote:
Dit is een kloooooooonquote:Op donderdag 23 april 2026 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent net geregistreerd. Niet
overdrijven.
Ikbennieuwopfok => ikbennieuwstopfok. Denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent net geregistreerd. Niet
overdrijven.
Mijn god wat een geneuzel weer zegquote:Op donderdag 23 april 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Superlieve reactie. Je bent echt veranderd he kerel?quote:Op donderdag 23 april 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
"Maar waarom krijg ik hier nou toch geen sympathie en medelijden? Ik snap er niets van."quote:Op donderdag 23 april 2026 17:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2026 17:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ikbennieuwopfok => ikbennieuwstopfok. Denk ik.
Dan zou ik eens beginnen met uit die slachtofferrol te kruipen.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil graag mijn leven verbeteren en mijn fouten goed maken met mensen die ik ken.
Het is goed.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben afgelopen week 38 geworden en heb met mijn oom afgesproken na een jaar geen contact. Hij wou niet praten over geldzaken, maar hij wilde wel mijn verjaardag vieren. Mijn tante dat mijn bloedverwant is kwam niet.
Ik heb vijf dagen per week dagbesteding in mijn wijk. ‘‘s avonds ga ik naar Narcotica Anonymous en zondag naar de kerk. Ik werk aan de 12 stappen en heb stap 4 bijna af. Sinds mijn moeder ziek is geworden heb ik geen familie meer in Utrecht.
Soms komen gedachten van zelfmoord weer naar boven zoals vandaag voel ik me heel eenzaam en verdrietig. Ik heb veel meegemaakt en krijg weinig medelijden en begrip voor mijn situatie. Ik weet dat mensen hier mij onsympathiek vinden en dat spijt me, maar ik kan mijn gedrag van geniet terugdraaien.
Ik heb vandaag een gesprek gehad met mijn ggz psycholoog en volgende week ga ik EMDR starten. Ik heb veel last van woede en wraakzuchtige fantasieën die ik wil loslaten. Ik wil graag mijn leven verbeteren en mijn fouten goed maken met mensen die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |