T is een plaatje van een andere site, geen idee verder wat/waar/wie/waarom/etc ......quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat Tuesdays with Morrie? Ik ken het boek niet maar ik heb de film gezien.
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2026 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een plaatje van een andere site, geen idee verder wat/waar/wie/waarom/etc ......
Maar ziet er gewoon goed uit
Ken jij de boekenwinkel hier?quote:
De film kwam uit in 1940 maar de film werd in de jaren ervoor opgenomen. Chaplin zei eens in een interview als hij toen had geweten wat er in de 2de wo is gebeurd dat hij de film nooit gemaakt zou hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2026 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Weet het, vaker gepost,
maar hij gaat nog steeds zo erg op
misschien wel weer meer dan eerder
En dat voor een speech uit een film, gemaakt in 1940
Bekijk deze YouTube-video
Laat nog meer zien hoe goed die speech was. Toen alquote:Op zaterdag 25 april 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De film kwam uit in 1940 maar de film werd in de jaren ervoor opgenomen. Chaplin zei eens in een interview als hij toen had geweten wat er in de 2de wo is gebeurd dat hij de film nooit gemaakt zou hebben.
Zou hem hoog op mijn lijstje zetten danquote:
Ziet er gaaf uitquote:Op zaterdag 25 april 2026 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hem hoog op mijn lijstje zetten dan
Boekhandel Dominicanen.
https://my.matterport.com(...)&sp=49.63,28.58,4.39
En Coffeeloversquote:Op zaterdag 25 april 2026 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hem hoog op mijn lijstje zetten dan
Boekhandel Dominicanen.
https://my.matterport.com(...)&sp=49.63,28.58,4.39
Alleen gevaarlijk als je naar binnenloopt met meer mensen.quote:
koffiequote:
arretjescake? bastognekoeken? ik vraag dit voor @greysbones en @StevenHydequote:Op zaterdag 25 april 2026 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook andere dingen
Vast niet nee ....quote:Op zaterdag 25 april 2026 00:20 schreef maily het volgende:
[..]
arretjescake? bastognekoeken? ik vraag dit voor @:greysbones en @:StevenHyde
Zit er hier op het plein ook 1,quote:Op zaterdag 25 april 2026 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook andere dingen
Ah ik weet al waarquote:Op zaterdag 25 april 2026 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er hier op het plein ook 1,
maar nee thx
De bakker daarnaast heeft veel lekkerderererere dingenquote:Op zaterdag 25 april 2026 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah ik weet al waar![]()
Tsss is lekka lekka daar
Even opgezocht wie dat is 'Koos' zegt me zo niks verder.quote:Op zaterdag 25 april 2026 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De bakker daarnaast heeft veel lekkerderererere dingen
Koos verkoopt vlaai etc van Paulissen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 00:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even opgezocht wie dat is 'Koos' zegt me zo niks verder.
Kom niet snel in die buurt.
Nee joh, ik verzamel wat mooie plaatjes elke dag evenquote:Op zaterdag 25 april 2026 06:14 schreef kree het volgende:
zelf gemaakt die foto's?
fucking haar scherp wel, mooi
ah op die manier, naja alsnog blijven het mooie plaatjes welquote:Op zaterdag 25 april 2026 06:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee joh, ik verzamel wat mooie plaatjes elke dag even
Ja die eend zou nog wel moeten kunnen, maar voor veel van die plaates heb ik wel eens gevolgd hoe ze die verkregen en dat zijn echt hele expedities in de jungle van bijv Ecuador en dat gaat me wat verquote:Op zaterdag 25 april 2026 06:19 schreef kree het volgende:
[..]
ah op die manier, naja alsnog blijven het mooie plaatjes wel
niet zelf maken dan? bedoel als je toch die al uitzoekt?
ik ben ook geen camera wonder heel af ertoe zit er iets leuks bij wat ik maak met telefoon dan ofzo.
ja. moet zeggen wel mooie plaatjes. ik zou ze ophangen ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2026 06:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die eend zou nog wel moeten kunnen, maar voor veel van die plaates heb ik wel eens gevolgd hoe ze die verkregen en dat zijn echt hele expedities in de jungle van bijv Ecuador en dat gaat me wat ver
Haha ok effe checkenquote:
Die had ik al gepost jaquote:
Lul je nou ook al Italiaans?quote:
Meervoudig persoonlijkheidscomplex heet datquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul je nou ook al Italiaans?
Er is zelfs een naam voor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Meervoudig persoonlijkheidscomplex heet dat
Ja tis maar net hoe de wind waaitquote:Op zaterdag 25 april 2026 11:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul je nou ook al Italiaans?
quote:
Die terroristen zijn weer bezig op de A12quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen zijn weer bezig op de A12![]()
De halve stad is onbereikbaar. Asociaal werkschuw tuigquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die terroristen zijn weer bezig op de A12![]()
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in koningsdag.
Ik wordt er altijd zo onrustig van
Maandag.quote:
Heb je dat altijd gehad?quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in koningsdag.
Ik wordt er altijd zo onrustig van
Eigenlijk wel ja. Sowieso grote evenementen. Veel mensenquote:
Ah ok ...quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maandag.
Ze hebben hier in het park al van alles opgebouwd.
Altijd druk. In Amsterdam nog drukker natuurlijk.
Dat heb ik ook wel. Al ben ik er waarschijnlijk wat minder gevoelig voor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Sowieso grote evenementen. Veel mensen
Veel mensen hebben dat wel denk ik. Maar die zie je dan meestal niet met zulke dagen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Al ben ik er waarschijnlijk wat minder gevoelig voor.
Ojaquote:
En ga je er nog wat verkopen ook?quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Hier begint de vrijmarkt morgenavond al, en gaat dan 24 uur door.
Maandag zijn er ook kleinere vrijmarkten in de wijken. Wij gaan dan naar zo’n lokale vrijmarkt. Dat is wat rustiger.
Hier noemen ze het rommelmarkt. Smoordruk...vooral met dit weerquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Maandag zijn er ook kleinere vrijmarkten in de wijken. Wij gaan dan naar zo’n lokale vrijmarkt. Dat is wat rustiger.
Maandag wordt matig weer zeggen ze.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier noemen ze het rommelmarkt. Smoordruk...vooral met dit weer
Nee. Maar dat heb ik jaren geleden wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ga je er nog wat verkopen ook?
Met succes of was het vooral kijken maar niet kopen?quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar dat heb ik jaren geleden wel eens gedaan.
Maar wel droog volgens mij.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maandag wordt matig weer zeggen ze.
Ik weet niet meer wat het heeft opgeleverd maar het viel tegen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met succes of was het vooral kijken maar niet kopen?
Las alleen matig, verder stond er niets bij.quote:
Maar dat mag weer niet zomaar geloof ikquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat het heeft opgeleverd maar het viel tegen.
Als je op zo’n dag goed wil verdienen kun je beter hamburgers verkopen.
Nee, en terecht ook. Ik kan me nog herinneren dat honderden mensen een voedselvergifitiging hadden opgelopenquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat mag weer niet zomaar geloof ik
T is al duidelijk jaquote:
Daarom ja.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, en terecht ook. Ik kan me nog herinneren dat honderden mensen een voedselvergifitiging hadden opgelopen
Scheint @mailyquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ja.
Dat scheint weer niet de bedoeling te zijn
He, je kan jezelf niet mentionenquote:
Nog nooit uitgeprobert,quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit uitgeprobert,
dus ik geloof je
Moet ik het doen? Mijn parkiet houdt hem wel vast.quote:
Er komt hier geen einde aan, woon ook midden in het centrum.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:33 schreef Domnivoor het volgende:
Zoiets is ook vooral voor de ervaring leuk. Al zal ik het niet snel meer doen. Langs de kleedjes struinen is veel leukerquote:Op zaterdag 25 april 2026 17:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat het heeft opgeleverd maar het viel tegen.
Als je op zo’n dag goed wil verdienen kun je beter hamburgers verkopen.
Wat wil je doen? En bij wie?quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het doen? Mijn parkiet houdt hem wel vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |