Gierenquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Zwitserland is het eerste land dat stemt. De 12 punten gaan naar Israël:
[ afbeelding ]
Het is wel een liedje dat normaal gesproken ergens in de middenmoot zou eindigen, maar het op 1 zetten heeft wel een Frits Spits-luchtje.quote:Op zaterdag 25 april 2026 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gieren![]()
(Ik heb het nummer niet gehoord dus misschien is het best verklaarbaar dat twee ‘muziek professionals’ van alle 35 liedjes deze het beste vinden, maar het is discutabel.)
Sarina Cohn, die kent u niet, vond Azerbeidzjan de op 3 na beste inzending blijkbaarquote:Op zondag 26 april 2026 19:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Belgische buur gaan voor een ander buurland
Ben jij één van de acht ?quote:Op zondag 26 april 2026 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sarina Cohn, die kent u niet, vond Azerbeidzjan de op 3 na beste inzending blijkbaar
quote:Listen to Sarina Cohn on Spotify. Artist · 8 monthly listeners.
Ik had Denemarken wel redelijk bovenin verwacht, maar voor nu ruim aan top..quote:Op maandag 27 april 2026 09:14 schreef Fred_B het volgende:
In de nieuwe tussenstand blijven dezelde landen domineren. Onderin hebben drie inzendingen nog geen punten. Dat valt op bij Letland, voor San Marino en UK zijn dit toch meer vertrouwde regionen.
[ afbeelding ]
Toch zou het wel een verrassende jurywinnaar zijn, ook als het optreden goed gaat.quote:Op maandag 27 april 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
Bij Denemarken haalt hij een paar moeilijke noten in de NF optreden, maar live heb ik nu een aantal keer gezien dat hij het soms net niet haalt, zal ook wel uitmaken straks. Kan zijn dat hij voor kleine optredens het iets meer los laat...
Ja, een prima liedje, maar als potentiële jurywinnaar had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:12 schreef Meridiaan het volgende:
Denemarken zo hoog? Prima lied hoor, dat wel, maar toch ook weer niet zo’n hoogvlieger?
Ja, in een veld van 15 zullen ze heus wel wat makkelijker punten pakken. Maar kwalificatie gaat wel een stukje lastiger worden dan verwacht.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:25 schreef Momo het volgende:
Letland en Portugal doen het opvallend slecht terwijl ik dacht die nog wel wat juryliefde zouden krijgen.
Ik ben wat dat betreft ook wel verbaasd over de punten voor Oekraïne, dat vind ik ook wel echt een jury nummer.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:25 schreef Momo het volgende:
Letland en Portugal doen het opvallend slecht terwijl ik dacht die nog wel wat juryliefde zouden krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |