abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:20:51 #201
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220673337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Net persoonlijke draak om op te vliegen unlocked _O_
Ik heb er al wel even op gevlogen maar nog niet unlocked als mount ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:22:37 #202
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220673345
Ondertussen ook wel steeds meer benieuwd naar The Blood of Dawnwalker , zag dat ie vanaf nu te pre-orderen is. 3 September 2026 release.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220674267
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten :P.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:01:04 #204
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220674714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten :P.
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle games
pi_220675925
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle games
Ik snap hier de keus echter wel. Als ik rondje onder iets anders zou kunnen zetten kan je niet meer naar rechts selecteren in dat hacken. Alleen is R1 dodge en R2 schieten echt wennen, R1 is bij mij normaal schieten en rondje is in zoweat elk ander spel de dodge button..
  woensdag 29 april 2026 @ 09:08:31 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676209
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
arguing in bad faith noemen ze dat volgens mij in het engels. Niet de intentie hebben om aan de discussie mee te doen, maar om anderen te irriteren.
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.
Je was echt al af na 3 posts.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:10:34 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676220
Gisteren met Sword of the Sea begonnen.

Tja. Leuk, voelt vloeiend, ziet er mooi uit. Maar het is wel echt letterlijk een kind van Journey meets Abzu. En met kind bedoel ik zelfs kopie. Het glijden over het zand met het geluidje wat je kan maken om dingen wakker te maken (Journey), en daarna vis voor vis bevrijden met oceanen (Abzu). Is exact een samenvoeging van de twee voorgangers, mt de speed van The Path er nog in.

Dus ergens vind ik t een wat makkelijk scoren.
Maar.... het speelt prima.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:13:55 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676243
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten :P.
Springen is X, en dodgen is O, dat weet toch iedereen! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 09:23:24 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220676285
Laatste laar dagen weer wat Stardew gespeeld. Lekker comfy.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 09:32:12 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220676342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste laar dagen weer wat Stardew gespeeld. Lekker comfy.
Niks mis met comfy games
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 09:35:52 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220676354
Ik zit vol in STALKER 2. Eerste oude character tegen gekomen uit eerdere games.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 29 april 2026 @ 10:09:09 #212
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220676524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.
Je was echt al af na 3 posts.
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.

Je zegt het goed, woorden. Een keer een woordje ertussen maakt het allemaal nog geen onzin.

En je snapt volgens mij verder ook niet wat ik bedoel met arguing in bad faith
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220676608
Stick drift in mn controller na gisteren :S.... en ik weet gewoon dat als ik het zelf ga repareren ik iets sloop.
  woensdag 29 april 2026 @ 11:36:17 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.

Je zegt het goed, woorden. Een keer een woordje ertussen maakt het allemaal nog geen onzin.

En je snapt volgens mij verder ook niet wat ik bedoel met arguing in bad faith
Dat snap ik prima.
En het is iets wat jij in me opwekt. Dat geef ik toe ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 april 2026 @ 11:37:51 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Stick drift in mn controller na gisteren :S.... en ik weet gewoon dat als ik het zelf ga repareren ik iets sloop.
Ik heb het idee dat m'n oudste controller een beetje een losse L2 trigger heeft en erg rap reageert daardoor. Ineens BAM een ability die ik niet wilde gebruikn (want ik hou de ontroller altijd vats met m;n vingers losjes op de L2 en R2) :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220676994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit vol in STALKER 2. Eerste oude character tegen gekomen uit eerdere games.
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 11:57:01 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220677091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:41 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.
STALKER heeft geen bugs. Dat zijn anomalies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220679187
twitter
  woensdag 29 april 2026 @ 18:40:59 #219
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220679468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Fifa :')
  woensdag 29 april 2026 @ 19:22:18 #220
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220679710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Fifa :')
Nee, dan Wuchang die volledig gecensureerd werd na release _O-

Was voor die patch nog best een leuk spelletje eigenlijk.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 30 april 2026 @ 10:16:52 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682395
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220683169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:48 schreef Drankster het volgende:

[..]
Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time.
  donderdag 30 april 2026 @ 14:09:01 #223
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220683271
Nou mmarsu kan weer slapen :D
  donderdag 30 april 2026 @ 14:09:22 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220683273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Hogwarts Legacy.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220683351
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ghost of Yotei
  donderdag 30 april 2026 @ 14:40:00 #226
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220683448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:20 schreef Questular het volgende:

[..]
Ghost of Yotei
Als Elden ring liever niet gedaan word kan je er vanuit gaan dat ghost het ook niet word
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 april 2026 @ 15:28:58 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220683729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Elden Ring bied wel heel veel flexibiliteit in hoe je het aanpakt.

Ninja Gaiden 4 :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220686914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Elden ring is de makkelijkste van alle soulsgames om in te komen, maar wat is die game groot. Ik heb er 150 uur + in zitten en ben nog niet klaar.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:51:00 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220689022
Iemand hier ervaring met CK3?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 12:55:59 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220689093
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier ervaring met CK3?
Crusader Kings 3? Speel het geregeld maar het is wel veel om te leren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220689120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ik zou uit deze lijst altijd Elden Ring kiezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:11:03 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220689170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Crusader Kings 3? Speel het geregeld maar het is wel veel om te leren.
Ja. Tijd geleden eens opgestart, maar was overweldigend. Snapte voor de combat niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 13:14:27 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220689186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ja. Tijd geleden eens opgestart, maar was overweldigend. Snapte voor de combat niet.
De tutorial legt echt wel veel uit. Hoe je je court in de gaten houdt, hoe je oorlog voert, e.d. Je kan de tutorial blijven spelen, ook als je alles geleerd hebt zeg maar. Neem vooral de tijd en pauzeer zo vaak mogelijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220690789
Pragmata hoeft helemaal niet zo kort te zijn wanneer je veel explored. Het resultaat is wel dat ik eigenlijk al veel te overpowered ben voor waar ik in het verhaal zit. Maar die 15 uur die sommigen beweren zit ik al lang aan en ik zit net in gebied 3.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 1 mei 2026 @ 17:05:47 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220690854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Pragmata hoeft helemaal niet zo kort te zijn wanneer je veel explored. Het resultaat is wel dat ik eigenlijk al veel te overpowered ben voor waar ik in het verhaal zit. Maar die 15 uur die sommigen beweren zit ik al lang aan en ik zit net in gebied 3.
Altijd exploren in games. Altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220695793
Lol. M'n controller leeg net als ik baas 3 de genadeklap wil geven terwijl ik zelf ook nog maar een sliver of hp had. Ik zie wel waarom pragmata een GOTY contender gaat zijn.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:07:45 #237
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220695968
Returnal is wel vette game. Als Saros goedkoper is zal ik die ook wel een keertje halen.

Werd net wel echt hard gesloopt man ;(
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 13:12:58 #238
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220695991
Final Fantasy 3 Pixel Remaster uitgespeeld. 26 van de 31 achievements gehaald.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:27:00 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220696050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).

Maar wat nuuuuu? :o

• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Die mixtape game komt de 7e uit :)

https://www.playstation.com/nl-nl/games/mixtape/
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:27:38 #240
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220696053
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:07 schreef Friday12 het volgende:
Returnal is wel vette game. Als Saros goedkoper is zal ik die ook wel een keertje halen.

Werd net wel echt hard gesloopt man ;(
Wel jammer dat er schijnbaar weer zo'n woke ass cuck story in zit :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220696394
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:41 schreef 2dope het volgende:

[..]
Nou, reviewexemplaar is binnen, 5 dagen na releasedatum :+ Recensies zijn niet al te best tot nu toe dus ben benieuwd, ik voel een déjà vu aankomen
In het begin was SS5 vooral frustrerend. De controls zijn anders dan zo'n beetje alle PS games en hebben een hoop gewenning nodig. De helft van de gameplay word niet uitgelegd en zal je zelf moeten ontdekken.

En tenslotte zijn, zoals de meeste games in dit genre, er veel verrassingen in de verschillende levels de eerste keer dat je ze speelt. Ik speel bijvoorbeeld met de Russen en in het eerste level krijg je te maken met veel vijandelijke artillerie en vliegtuigen. Daar pas je je strategie op aan. Toen ik het 2e level begon hield ik daar ook rekening mee. Maar daar is nauwelijks vijandelijke artillerie en geen enkel vijandelijk vliegtuig. Als je dat level voor een 2e keer speelt gaat het zoveel beter omdat je weet wat je kan verwachten. Hoewel sommige spelers dit juist een goede game mechanic zullen vinden frustreerde het mij eerder.

Nu ik het spel een tijdje speel vind ik het steeds beter worden. SS5 is veel meer in balans dan SS4. De AI is veel beter. Je kan bijvoorbeeld niet meer met alleen maar tanks aanvallen en verwachten dat dat voldoende is waarmee je vaak wel wegkwam bij SS4. Er zijn veel meer facetten waarmee je rekening moet houden om een level te halen. Ook het nieuwe systeem met de keuze voor een generaal met bijbehorende voordelen en bepaalde perks die voor een level kan kopen werkt goed. Het is niet overpowered, maar heeft zeker een belangrijk effect.

Voor de massa zal deze game niet interessant zijn, maar voor de liefhebber van dit genre is het een welkome aanwinst. Zeker op de Playstation waar het aantal tactische en RTS games beperkt is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:48:12 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220699893
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Wel jammer dat er schijnbaar weer zo'n woke ass cuck story in zit :')
Dit is niet echt een spel wat je speelt voor het verhaal.

Sony heeft de laatste jaren van die verhaallijnen waarvan je wel wat van kan denken ja.

Moet nog Returnal spelen.
SOONY
  maandag 4 mei 2026 @ 09:15:09 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220710966
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Die mixtape game komt de 7e uit :)

https://www.playstation.com/nl-nl/games/mixtape/
Het is AC geworden want ik had geen geduld.
Tijdens de bezorging nog ff Infinity Nikki geinstalleerd. Nope. :D

Nu lekker woke met een donkere samurai en een huilerig meisje spelen ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Ang3l op 04-05-2026 09:21:01 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:15:45 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220710968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Hogwarts Legacy.
:P

Al uitgespeeld voor de echte hetze van start ging.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:19:42 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220710990
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:48 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dit is niet echt een spel wat je speelt voor het verhaal.

Sony heeft de laatste jaren van die verhaallijnen waarvan je wel wat van kan denken ja.

Moet nog Returnal spelen.
Dat spel van naughty dog gaat ook lastig worden. Due actrice moet ik al niet en dan moet je telkens naar die bakkus kijken :N
  maandag 4 mei 2026 @ 09:19:48 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220710991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:34 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Elden ring is de makkelijkste van alle soulsgames om in te komen, maar wat is die game groot. Ik heb er 150 uur + in zitten en ben nog niet klaar.
Ik heb ff zitten zoeken naar soulsgames en dat gaat (ondanks dat dit dan misschien de makkelijkste is) echt niks voor mij zijn. Beter en sterker worden door trial en error en doodgaan? Neh. Gemot9iveerd wordne door falen en frsutratie? Neh. Verhaal sporadisch aanwezig? Neh. Hele grote open wereld? Neh.

Het zal vast wel een goed spel zijn, met een goede lore, maar als ik het lees denk ik aan alle kanten: Neh. Niks voor mij :D Ben meer van de story driven games, ontdekken via de lijn of een "ietwat" open wereld, van beter worden door een skilltree maar wel vijanden tegenkomen op je niveau (ipv random in gebieden belanden waar je nog niet klaar voor bent). En van relaxed spelen na een dag werken en kunnen ontspannen op de bank etc etc.

Dat gaat echt niet gebeuren met Eldin Ring.
Andere speelstijl.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:25:14 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220711067
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het is AC geworden want ik had geen geduld.
Tijdens de bezorging nog ff Infinity Nikki geinstalleerd. Nope. :D

Nu lekker woke met een donkere samurai en een huilerig meisje spelen ;)
Eh zo woke is dat allemaal niet

Maar echt boeiend is het helaas ook niet

Moet t nog een x uitspelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 09:29:06 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220711131
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Eh zo woke is dat allemaal niet

Maar echt boeiend is het helaas ook niet

Moet t nog een x uitspelen
O nou is t eens een keer NIET woke? :D
Ik kan me de geprekken bij launch hier nog wel herinneren ;)

Maar "woke" is echt een betekenisloos roeptoeter-woord geworden door het intens over-gebruik en mis-gebruik van mensen, dus wat woke is is voor iedereen verschillend. Dus wie weet vind IK t wel woke :P

*O* WOKE *O*

Wat ik wel al vind is dat er hele rare en plotse cuts inzitten van hem naar haar, en dan van haar tussen heden en verleden. Dat ik dacht "Heb ik nou per ongeluk op een skip knopje gedrukt? Hoezo zitten we hier nu ineens midden in een zin zowat?"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:50:18 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220711432
Het is gewoon niet supergoed geschreven

Ac shadows is gewoon spijtig. Niemand vroeg om een afrikaanse neger in Japan.

Ik wilde gvd gewoon als een coole shinobi mf spelen.

Die black duder in AC Shadows.. het slaat gewoon nergens op. Daarom speel ik ook het spel met Naoe.

Woke is zeker geen betekenloos geroeptoeter, maar ik snap wel als je je er verder niet in wilt verdiepen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 11:10:53 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220712044
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:50 schreef MMaRsu het volgende:
Het is gewoon niet supergoed geschreven

Ac shadows is gewoon spijtig. Niemand vroeg om een afrikaanse neger in Japan.

Ik wilde gvd gewoon als een coole shinobi mf spelen.

Die black duder in AC Shadows.. het slaat gewoon nergens op. Daarom speel ik ook het spel met Naoe.

Woke is zeker geen betekenloos geroeptoeter, maar ik snap wel als je je er verder niet in wilt verdiepen.
Ik zou even opzoeken wat het woord woke nou eigenlijk daadwerkelijk inhoudelijk betekent, en dan de conclusie trekken of het woord heden ten dage op het internet wel of niet vaak terecht of onterecht gebruikt wordt. (HEEL recent voorbeeld dat South of Midnight woke zsou zijn)
"Maar ik snap wel als je je er verder niet in wilt verdiepen." ;)

Maar over AC Shadows:

Ik moest wel ff wennen aan het nieuwe start swcherm van de AC games. Zie ik ineens alle oude content er tussenstaan, maar dat zijn puur samenvattinkjes en links naar de store om de vorige spellen te lopen..... moest ik gaan zoeken waar nu eigenlijk het spel zelf was :D

Alsof ik in een winkel start ipv in het spel :N
Het gaf meteen aan waar Ubisoft z'n geld mee hoop te verdienen (al die unlockbare extra's en zo.... maar goed, je kan alles skippen)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 11:35:01 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220712196
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]
:P

Al uitgespeeld voor de echte hetze van start ging.
Vond het best aardig, maar niet meer dan dat.
Snap die enorme verkoopcijfers ook niet zo. Nostalgie misschien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 4 mei 2026 @ 12:40:16 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_220712653
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Hogwarts Legacy.
Matigste game ooit.
For great justice!
  maandag 4 mei 2026 @ 12:57:20 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220712759
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Vond het best aardig, maar niet meer dan dat.
Snap die enorme verkoopcijfers ook niet zo. Nostalgie misschien.
Ik vond het wel oke.
Beetje erg veel Revellio.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 13:14:35 #254
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220712857
Is Where Winds Meet nu ineens wel beschikbaar? :o

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10011142
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 15:23:43 #255
447051 crew  Peejtur
pi_220713684
Saros is echt wel een gaaf spel. Pittig maar gaaf!!
  maandag 4 mei 2026 @ 15:50:17 #256
141482 Q.
JurassiQ
pi_220713845
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond het wel oke.
Beetje erg veel Revellio.
De open world is echt dodelijk saai.
For great justice!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:19:31 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714029
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest wel ff wennen aan het nieuwe start swcherm van de AC games. Zie ik ineens alle oude content er tussenstaan, maar dat zijn puur samenvattinkjes en links naar de store om de vorige spellen te lopen..... moest ik gaan zoeken waar nu eigenlijk het spel zelf was :D

Alsof ik in een winkel start ipv in het spel :N
Het gaf meteen aan waar Ubisoft z'n geld mee hoop te verdienen (al die unlockbare extra's en zo.... maar goed, je kan alles skippen)
Yup

In plaats van een coole main screen met muziek etc, krijg je dat gare menu voor je. Alsof het een soort launcher is voor alle AC games. En dat is het ook, maar wtf heb je daaraan?

Echt Ubisoft. Wat een kutbedrijf is het ook.

Wel Star Wars Outlaws gekocht voor 17,50 in de Ubistore, gold edition.

Vermaak me er opzich wel mee. Maar ook daar kom je dingen tegen dat je denkt.. waarom.

En bij AC Shadows.. Die Yasuke of whatever, die gast is zo niet boeiend. En ja natuurlijk wilden ze brownie points hebben voor oh we doen er een afrikaanse dude in. No fucking shit. Dat ziet iedereen met een hersenpan.

Eivor in AC Valhalla. Eivor is een vrouwelijke naam. Maar natuurlijk durfden ze ook niet alleen een vrouw de hoofdrol te laten spelen. En je kan niet eens rapen en pillagen in een viking game :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:22:14 #258
141482 Q.
JurassiQ
pi_220714045
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Yup

In plaats van een coole main screen met muziek etc, krijg je dat gare menu voor je. Alsof het een soort launcher is voor alle AC games. En dat is het ook, maar wtf heb je daaraan?

Echt Ubisoft. Wat een kutbedrijf is het ook.

Wel Star Wars Outlaws gekocht voor 17,50 in de Ubistore, gold edition.

Vermaak me er opzich wel mee. Maar ook daar kom je dingen tegen dat je denkt.. waarom.

En bij AC Shadows.. Die Yasuke of whatever, die gast is zo niet boeiend. En ja natuurlijk wilden ze brownie points hebben voor oh we doen er een afrikaanse dude in. No fucking shit. Dat ziet iedereen met een hersenpan.

Eivor in AC Valhalla. Eivor is een vrouwelijke naam. Maar natuurlijk durfden ze ook niet alleen een vrouw de hoofdrol te laten spelen. En je kan niet eens rapen en pillagen in een viking game :')

Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
For great justice!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:23:53 #259
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714058
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:22 schreef Q. het volgende:

[..]
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
Yup dat krijg je als alleen je investeerders belangrijk zijn. Het domme is dat ze zien hoe goed een game kan gaan als je er een ziel in stopt. Bedenk je dan een ziel en hun geld dan kunnen ze echt 10/20 games printen.

Een vette wereld bouwen kunnen ze namelijk
  maandag 4 mei 2026 @ 16:23:58 #260
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714061
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:

quote:
As a Pejorative (Criticism): Many critics use "woke" to describe what they perceive as forced, inorganic inclusion of marginalized groups (such as LGBTQ+ individuals or racial minorities) purely to score diversity, equity, and inclusion (DEI) points. It is often used to claim that developers are prioritizing political messaging over gameplay, writing quality, or traditional gaming tropes.
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.

Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.

Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:24:37 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714065
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:22 schreef Q. het volgende:

[..]
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
Far Cry 6 is beschamend.

Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:24:58 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_220714068
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:
[..]
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.

Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.

Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
Veilguard was gewoon een erg matige game, niets met woke te maken.
For great justice!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:25:21 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_220714070
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Far Cry 6 is beschamend.

Bekijk deze YouTube-video
En dat terwijl 5 zo enorm goed is. Beter dan 3 en 4 vind ik zelf.
For great justice!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:26:30 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714077
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:24 schreef Q. het volgende:

[..]
Veilguard was gewoon een erg matige game, niets met woke te maken.
Ik denk dat beide elkaar niet uitsluiten. Ik zeg niet dat het een matige game want woke.

Maar ik zeg wel het is een matige game, en het is in sommige gevallen overmatig woke.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:26:30 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714078
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:
[..]
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.

Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.

Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
Maar het is in alle media ook tv en films. Zo vermoeiend
  maandag 4 mei 2026 @ 16:27:24 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714085
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
  maandag 4 mei 2026 @ 16:27:25 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714086
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:26 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Maar het is in alle media ook tv en films. Zo vermoeiend
Nah Black Snape is een legend, wat boeit het nou dat die gast in de boeken beschreven wordt als lijk wit?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:28:32 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714097
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nah Black Snape is een legend, wat boeit het nou dat die gast in de boeken beschreven wordt als lijk wit?
Dat irriteert mij zo erg. Net zoals snow white.

Probeer het eens andersom dan is de wereld te klein :N
  maandag 4 mei 2026 @ 16:29:16 #269
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714100
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat irriteert mij zo erg. Net zoals snow white.

Probeer het eens andersom dan is de wereld te klein :N
Oh ja no fucking way dat dat ooit gebeurd.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:30:48 #270
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714109
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Oh ja no fucking way dat dat ooit gebeurd.

[ afbeelding ]
Hypocrieten zitten gewoon tegen mijn irritatie aan. En dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. En mischien is hij bijvoorbeeld wel een vet goede Snape wie weet maarja
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2026 @ 16:35:17 #271
364681 over_hedge
pi_220714145
2021 belde en wilt zijn woke discussie terug
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 4 mei 2026 @ 16:36:03 #272
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714150
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hypocrieten zitten gewoon tegen mijn irritatie aan. En dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. En mischien is hij bijvoorbeeld wel een vet goede Snape wie weet maarja
Ja ik ga het wss niet kijken want heb de films al gezien?

Maar het is een beetje vervelend dat dat soort dingen alleen maar van een kant mogen gebeuren ;)

Al worden alle comic booo redheads ook al jarenlang vervangen door Marvel:(

Stop met haten op redheads aub
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 16:36:55 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714158
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:35 schreef over_hedge het volgende:
2021 belde en wilt zijn woke discussie terug
Het neemt gelukkig af. Maar het bestaat en is gewoon nog iets waar je best vaak mee geconfronteerd wordt als je ook maar iets van games films en series kijkt. Of het je stoort, nogmaals is een 2e :). Het stoort me niet altijd. Mits goed geschreven.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 17:02:29 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220714336
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 17:08:46 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220714375
Maar goed, inmiddels ben ik het ook beu (en duidelijk niet om dezelfde redenen als jullie :P ) dus lets agree to disagree. Maar als iemand er iets van zegt, ja dat heb ik mjijn bek open :)

Kortom: AC Shadows volgens MMarsu niet woke, wel stom!
Ik ga het beleven. Vanavond weer verder.

Ik denk elke keer dat dit mijn laatste AC gaat zijn, want copy/paste en saaie side quests, maar dan weten de omgevingen en main quest me toch weer genoeg te boeien of zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 17:13:26 #276
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220714413
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijn :+ en ze ze haat.

Mjah boeiend verder :D niet mijn type game
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 4 mei 2026 @ 17:13:34 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220714414
Ik heb niet gezegd dat de hele game stom is, de inclusie van Yasuke wel.

Ik heb het spel niet voor niets gekocht.

Het was ook niet het originele concept van de game.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 mei 2026 @ 17:18:58 #278
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220714448
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:13 schreef Divje het volgende:

[..]
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijn :+ en ze ze haat.

Mjah boeiend verder :D niet mijn type game
Opzich voor mij een reden om het niet te kopen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 4 mei 2026 @ 17:55:03 #279
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714686
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Hij is ook wel vaak nodig geweest :P

Ik zeg niet dat south of midnight het is maar alleen toen je het erover had dacht ik dat er iets mee was
pi_220714694
In het jaar des heeres 2026 nog over woke praten :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 4 mei 2026 @ 17:59:16 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714707
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart is :D En het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens! _O- Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.

En dan is het WOKE! *O*

Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?
  maandag 4 mei 2026 @ 17:59:29 #282
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714712
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:57 schreef Ludachrist het volgende:
In het jaar des heeres 2026 nog over woke praten :')
HBO harry pooter
  maandag 4 mei 2026 @ 18:41:25 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220714996
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.

Die game was niet woke, die try bestond toen nog niet eens.

De slechte reviews kwamen vooral door het erg repetitieve karakter van de game, waar je, als ik het me goed herinner, perse doorheen moest om verder te komen.

Al die rackets van alledrie (volgens mij waren het er drie) de companions.

Gameplay, graphics en verhaal zelf waren wel tof.

Heb in de loop der tijd 2 pogingen gedaan, maar nooit uit kunnen spelen om die reden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:10:27 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220715210
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.

Die game was niet woke, die try bestond toen nog niet eens.

De slechte reviews kwamen vooral door het erg repetitieve karakter van de game, waar je, als ik het me goed herinner, perse doorheen moest om verder te komen.

Al die rackets van alledrie (volgens mij waren het er drie) de companions.

Gameplay, graphics en verhaal zelf waren wel tof.

Heb in de loop der tijd 2 pogingen gedaan, maar nooit uit kunnen spelen om die reden.
Ik had die ook uitgespeeld. De setting was vet alleen de gameplay was helaas allemaal herhaling van 2 missies
pi_220721187
Bijna klaar met Pragmata

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:02:13 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220721212
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.

https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:13:28 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220721273
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.

https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.

Edit: het is geen full priced game en het ziet er mooi uit op het eerste gezicht. Als de game 15 euro ofzo is zou ik het halen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:32:57 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220721417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.

https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.
Speel vaak LIS en vond Vampyr wel oke, vandaar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:13:58 #289
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220723955
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, inmiddels ben ik het ook beu (en duidelijk niet om dezelfde redenen als jullie :P ) dus lets agree to disagree. Maar als iemand er iets van zegt, ja dat heb ik mjijn bek open :)

Kortom: AC Shadows volgens MMarsu niet woke, wel stom!
Ik ga het beleven. Vanavond weer verder.

Ik denk elke keer dat dit mijn laatste AC gaat zijn, want copy/paste en saaie side quests, maar dan weten de omgevingen en main quest me toch weer genoeg te boeien of zo.
gewoon een kutspel dus..
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:02:51 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220724456
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]
gewoon een kutspel dus..
Hij leeft nog :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:33:52 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]
gewoon een kutspel dus..
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.
Heb wel het idee dat AC Shadows iets moeilijker weer is dan zijn voorgangers :D Of ik word ouder, want ik ga iig vaker dood :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:41:02 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_220726436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.
Heb wel het idee dat AC Shadows iets moeilijker weer is dan zijn voorgangers :D Of ik word ouder, want ik ga iig vaker dood :D
Je bent gewoon oud, opa. :7
For great justice!
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:43:19 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220726442
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.

Edit: het is geen full priced game en het ziet er mooi uit op het eerste gezicht. Als de game 15 euro ofzo is zou ik het halen
Nee, had er ook tot deze week noet van gehoord.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:03:14 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726540
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:41 schreef Q. het volgende:

[..]
Je bent gewoon oud, opa. :7
Can it, Boomer! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220726648
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
Ach de welbekende antiwoke drammertjes maken graag overal geneuzel over. Zolang deze maar aandacht krijgen en veel herhaalt worden door de niet erg nadenkende meelopende massa. :')
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:35:22 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220726955
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.
Speel vaak LIS en vond Vampyr wel oke, vandaar.
Mixtape komt morgen uit :)

En is gratis op gamepass mocht je een pc/xbox hebben
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220727107
AC Shadows maar installeren. Helemaal vergeten dat ik die had :o
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:19:35 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220727197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Mixtape komt morgen uit :)

En is gratis op gamepass mocht je een pc/xbox hebben
Ik heb geen pass.
Maar dit is wel een soort spel wat ik nooit op release date koop eigenlijk.
Sowieso doe ik dat zelden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:05:08 #299
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220729307
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen pass.
Maar dit is wel een soort spel wat ik nooit op release date koop eigenlijk.
Sowieso doe ik dat zelden.
maar 2 tientjes
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:26:45 #300
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220729825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Hij leeft nog :D
Dagelijks aan het kijken, wekelijks aan het ergeren, jaarlijks aan het posten.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')