Ik heb er al wel even op gevlogen maar nog niet unlocked als mountquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net persoonlijke draak om op te vliegen unlocked
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle gamesquote:Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten.
Ik snap hier de keus echter wel. Als ik rondje onder iets anders zou kunnen zetten kan je niet meer naar rechts selecteren in dat hacken. Alleen is R1 dodge en R2 schieten echt wennen, R1 is bij mij normaal schieten en rondje is in zoweat elk ander spel de dodge button..quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten echt keybind changes toelaten in alle games
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:47 schreef MMaRsu het volgende:
arguing in bad faith noemen ze dat volgens mij in het engels. Niet de intentie hebben om aan de discussie mee te doen, maar om anderen te irriteren.
Springen is X, en dodgen is O, dat weet toch iedereen!quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Begonnen met Pragmata. Erg vermakelijke game, behalve dat de dodge button onder r1 zit. Mijn muscle memory zegt dat dodge onder rondje hoort te zitten.
Niks mis met comfy gamesquote:Op woensdag 29 april 2026 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste laar dagen weer wat Stardew gespeeld. Lekker comfy.
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die met woorden gaat gooien, dus hou aub op met mensen vertellen HOE ze moeten discussieren.
Je was echt al af na 3 posts.
Dat snap ik prima.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik het niet inhoudelijk erover wilde hebben.
Je zegt het goed, woorden. Een keer een woordje ertussen maakt het allemaal nog geen onzin.
En je snapt volgens mij verder ook niet wat ik bedoel met arguing in bad faith
Ik heb het idee dat m'n oudste controller een beetje een losse L2 trigger heeft en erg rap reageert daardoor. Ineens BAM een ability die ik niet wilde gebruikn (want ik hou de ontroller altijd vats met m;n vingers losjes op de L2 en R2)quote:Op woensdag 29 april 2026 10:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Stick drift in mn controller na gisteren :S.... en ik weet gewoon dat als ik het zelf ga repareren ik iets sloop.
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit vol in STALKER 2. Eerste oude character tegen gekomen uit eerdere games.
STALKER heeft geen bugs. Dat zijn anomalies.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
STALKER is zo lang geleden dat ik me de characters niet eens herinner.....toffe game dat wel, op de bugs na.
Nee, dan Wuchang die volledig gecensureerd werd na releasequote:
quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
quote:Op donderdag 23 april 2026 14:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time.
Hogwarts Legacy.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ghost of Yoteiquote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Elden Ring bied wel heel veel flexibiliteit in hoe je het aanpakt.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Elden ring is de makkelijkste van alle soulsgames om in te komen, maar wat is die game groot. Ik heb er 150 uur + in zitten en ben nog niet klaar.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Crusader Kings 3? Speel het geregeld maar het is wel veel om te leren.quote:
Ik zou uit deze lijst altijd Elden Ring kiezen.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Ja. Tijd geleden eens opgestart, maar was overweldigend. Snapte voor de combat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crusader Kings 3? Speel het geregeld maar het is wel veel om te leren.
De tutorial legt echt wel veel uit. Hoe je je court in de gaten houdt, hoe je oorlog voert, e.d. Je kan de tutorial blijven spelen, ook als je alles geleerd hebt zeg maar. Neem vooral de tijd en pauzeer zo vaak mogelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Tijd geleden eens opgestart, maar was overweldigend. Snapte voor de combat niet.
Altijd exploren in games. Altijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Pragmata hoeft helemaal niet zo kort te zijn wanneer je veel explored. Het resultaat is wel dat ik eigenlijk al veel te overpowered ben voor waar ik in het verhaal zit. Maar die 15 uur die sommigen beweren zit ik al lang aan en ik zit net in gebied 3.
Die mixtape game komt de 7e uitquote:Op donderdag 30 april 2026 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik Sea of the Sword al weer bijna uit heb (prachtig vormgegeven, lekkere flow, wel een kopie van de vorige 3 games).
Maar wat nuuuuu?
• Life is Strange: Reunion
• AC Shadows
• Elden Ring want een vriend maar blijft pushen, maar ik denk niet dat een soulslike iets voor me is (speel voor ontspanning, niet voor leercurves en worstelingen)
Wel jammer dat er schijnbaar weer zo'n woke ass cuck story in zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:07 schreef Friday12 het volgende:
Returnal is wel vette game. Als Saros goedkoper is zal ik die ook wel een keertje halen.
Werd net wel echt hard gesloopt man
In het begin was SS5 vooral frustrerend. De controls zijn anders dan zo'n beetje alle PS games en hebben een hoop gewenning nodig. De helft van de gameplay word niet uitgelegd en zal je zelf moeten ontdekken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou, reviewexemplaar is binnen, 5 dagen na releasedatumRecensies zijn niet al te best tot nu toe dus ben benieuwd, ik voel een déjà vu aankomen
Dit is niet echt een spel wat je speelt voor het verhaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel jammer dat er schijnbaar weer zo'n woke ass cuck story in zit
Het is AC geworden want ik had geen geduld.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die mixtape game komt de 7e uit
https://www.playstation.com/nl-nl/games/mixtape/
quote:
Dat spel van naughty dog gaat ook lastig worden. Due actrice moet ik al niet en dan moet je telkens naar die bakkus kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is niet echt een spel wat je speelt voor het verhaal.
Sony heeft de laatste jaren van die verhaallijnen waarvan je wel wat van kan denken ja.
Moet nog Returnal spelen.
Ik heb ff zitten zoeken naar soulsgames en dat gaat (ondanks dat dit dan misschien de makkelijkste is) echt niks voor mij zijn. Beter en sterker worden door trial en error en doodgaan? Neh. Gemot9iveerd wordne door falen en frsutratie? Neh. Verhaal sporadisch aanwezig? Neh. Hele grote open wereld? Neh.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Elden ring is de makkelijkste van alle soulsgames om in te komen, maar wat is die game groot. Ik heb er 150 uur + in zitten en ben nog niet klaar.
Eh zo woke is dat allemaal nietquote:Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is AC geworden want ik had geen geduld.
Tijdens de bezorging nog ff Infinity Nikki geinstalleerd. Nope.
Nu lekker woke met een donkere samurai en een huilerig meisje spelen
O nou is t eens een keer NIET woke?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eh zo woke is dat allemaal niet
Maar echt boeiend is het helaas ook niet
Moet t nog een x uitspelen
Ik zou even opzoeken wat het woord woke nou eigenlijk daadwerkelijk inhoudelijk betekent, en dan de conclusie trekken of het woord heden ten dage op het internet wel of niet vaak terecht of onterecht gebruikt wordt. (HEEL recent voorbeeld dat South of Midnight woke zsou zijn)quote:Op maandag 4 mei 2026 09:50 schreef MMaRsu het volgende:
Het is gewoon niet supergoed geschreven
Ac shadows is gewoon spijtig. Niemand vroeg om een afrikaanse neger in Japan.
Ik wilde gvd gewoon als een coole shinobi mf spelen.
Die black duder in AC Shadows.. het slaat gewoon nergens op. Daarom speel ik ook het spel met Naoe.
Woke is zeker geen betekenloos geroeptoeter, maar ik snap wel als je je er verder niet in wilt verdiepen.
Vond het best aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al uitgespeeld voor de echte hetze van start ging.
Ik vond het wel oke.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het best aardig, maar niet meer dan dat.
Snap die enorme verkoopcijfers ook niet zo. Nostalgie misschien.
De open world is echt dodelijk saai.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het wel oke.
Beetje erg veel Revellio.
Yupquote:Op maandag 4 mei 2026 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest wel ff wennen aan het nieuwe start swcherm van de AC games. Zie ik ineens alle oude content er tussenstaan, maar dat zijn puur samenvattinkjes en links naar de store om de vorige spellen te lopen..... moest ik gaan zoeken waar nu eigenlijk het spel zelf was
Alsof ik in een winkel start ipv in het spel
Het gaf meteen aan waar Ubisoft z'n geld mee hoop te verdienen (al die unlockbare extra's en zo.... maar goed, je kan alles skippen)
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup
In plaats van een coole main screen met muziek etc, krijg je dat gare menu voor je. Alsof het een soort launcher is voor alle AC games. En dat is het ook, maar wtf heb je daaraan?
Echt Ubisoft. Wat een kutbedrijf is het ook.
Wel Star Wars Outlaws gekocht voor 17,50 in de Ubistore, gold edition.
Vermaak me er opzich wel mee. Maar ook daar kom je dingen tegen dat je denkt.. waarom.
En bij AC Shadows.. Die Yasuke of whatever, die gast is zo niet boeiend. En ja natuurlijk wilden ze brownie points hebben voor oh we doen er een afrikaanse dude in. No fucking shit. Dat ziet iedereen met een hersenpan.
Eivor in AC Valhalla. Eivor is een vrouwelijke naam. Maar natuurlijk durfden ze ook niet alleen een vrouw de hoofdrol te laten spelen. En je kan niet eens rapen en pillagen in een viking game
Yup dat krijg je als alleen je investeerders belangrijk zijn. Het domme is dat ze zien hoe goed een game kan gaan als je er een ziel in stopt. Bedenk je dan een ziel en hun geld dan kunnen ze echt 10/20 games printen.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.quote:As a Pejorative (Criticism): Many critics use "woke" to describe what they perceive as forced, inorganic inclusion of marginalized groups (such as LGBTQ+ individuals or racial minorities) purely to score diversity, equity, and inclusion (DEI) points. It is often used to claim that developers are prioritizing political messaging over gameplay, writing quality, or traditional gaming tropes.
Far Cry 6 is beschamend.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben zelf gisteren weer aan Far Cry 6 begonnen, het is vermakelijk maar mist de ziel van eerdere games. Het is het gewoon net niet. Ubisoft is het echt kwijt. Komt ook niet meer terug denk ik.
Veilguard was gewoon een erg matige game, niets met woke te maken.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:
[..]
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.
Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.
Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
En dat terwijl 5 zo enorm goed is. Beter dan 3 en 4 vind ik zelf.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Far Cry 6 is beschamend.
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat beide elkaar niet uitsluiten. Ik zeg niet dat het een matige game want woke.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Veilguard was gewoon een erg matige game, niets met woke te maken.
Maar het is in alle media ook tv en films. Zo vermoeiendquote:Op maandag 4 mei 2026 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
En nog even over 'woke' in gaming, en waarom mensen het vervelend vinden:
[..]
En dat is ZEKER iets wat we VEEL hebben gezien in games de afgelopen 5/6 jaar. Imo kan je dat niet eens ontkennen. Of je het vervelend vind is een 2e.
Jij vondt DA Veilguard niet zo slecht. Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet zitten te wachten op een lesje pronouns in een fantasy RPG, waarna iemand zich wel even 10x op gaat drukken want ik heb iemand gedeadnamed.
Dat heeft niks met fantasy te maken, maar wel met een slecht geschreven, hedendaags geinspireerd teen vibe met woke elementen.
Nah Black Snape is een legend, wat boeit het nou dat die gast in de boeken beschreven wordt als lijk wit?quote:Op maandag 4 mei 2026 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het is in alle media ook tv en films. Zo vermoeiend
Dat irriteert mij zo erg. Net zoals snow white.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nah Black Snape is een legend, wat boeit het nou dat die gast in de boeken beschreven wordt als lijk wit?
Oh ja no fucking way dat dat ooit gebeurd.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat irriteert mij zo erg. Net zoals snow white.
Probeer het eens andersom dan is de wereld te klein
Hypocrieten zitten gewoon tegen mijn irritatie aan. En dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. En mischien is hij bijvoorbeeld wel een vet goede Snape wie weet maarjaquote:Op maandag 4 mei 2026 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh ja no fucking way dat dat ooit gebeurd.
[ afbeelding ]
Ja ik ga het wss niet kijken want heb de films al gezien?quote:Op maandag 4 mei 2026 16:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hypocrieten zitten gewoon tegen mijn irritatie aan. En dan ben ik er eigenlijk al klaar mee. En mischien is hij bijvoorbeeld wel een vet goede Snape wie weet maarja
Het neemt gelukkig af. Maar het bestaat en is gewoon nog iets waar je best vaak mee geconfronteerd wordt als je ook maar iets van games films en series kijkt. Of het je stoort, nogmaals is een 2equote:Op maandag 4 mei 2026 16:35 schreef over_hedge het volgende:
2021 belde en wilt zijn woke discussie terug
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isquote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isEn het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens!
Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.
En dan is het WOKE!
Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Opzich voor mij een reden om het niet te kopen.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
South of Midnight had een community manager die ooit had getweet dat 'white male gamers' fout zijnen ze ze haat.
Mjah boeiend verderniet mijn type game
Hij is ook wel vaak nodig geweestquote:Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isEn het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens!
Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.
En dan is het WOKE!
Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wordt South of Midnight hier een woke game genoemd, omdat het zich afspeelt in de Deep South met de lokale folklore, die DUS zwart isEn het is een verhaal zonder geneuzel, ook nog eens!
Het gaat over arm en rijk, en het is een gemengd gezin maar slechts 1x in het hele spel wordt dat benoemd dat dat "lastig was in het Zuiden in die tijd". Geen LGBTQIA+, geen links vs rechts, he-le-maal niets van dat alles. Alleen zwart. Ja, duh.
En dan is het WOKE!
Dat is exact wat ik bedoel met "die term heeft echt alle geloofwaardigheid verloren want wordt ZO overgebruikt".
HBO harry pooterquote:Op maandag 4 mei 2026 17:57 schreef Ludachrist het volgende:
In het jaar des heeres 2026 nog over woke praten
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mafia 3 was volgens mij in hetzelfde gebied toch?
Ik had die ook uitgespeeld. De setting was vet alleen de gameplay was helaas allemaal herhaling van 2 missiesquote:Op maandag 4 mei 2026 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zuiden van de VS, volgens rond New Orleans.
Die game was niet woke, die try bestond toen nog niet eens.
De slechte reviews kwamen vooral door het erg repetitieve karakter van de game, waar je, als ik het me goed herinner, perse doorheen moest om verder te komen.
Al die rackets van alledrie (volgens mij waren het er drie) de companions.
Gameplay, graphics en verhaal zelf waren wel tof.
Heb in de loop der tijd 2 pogingen gedaan, maar nooit uit kunnen spelen om die reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.
https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Don't Nod, ontwikkelaar van Life is Strange en Vampyr, heeft een dikke flop achter de rug. Aphelion.
Het spel had hun redding moeten worden, maar het lijkt erop alsof het de ondergang is.
https://gameliner.nl/revi(...)pe-dalen/7233-1-1-18
gewoon een kutspel dus..quote:Op maandag 4 mei 2026 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, inmiddels ben ik het ook beu (en duidelijk niet om dezelfde redenen als jullie) dus lets agree to disagree. Maar als iemand er iets van zegt, ja dat heb ik mjijn bek open
Kortom: AC Shadows volgens MMarsu niet woke, wel stom!
Ik ga het beleven. Vanavond weer verder.
Ik denk elke keer dat dit mijn laatste AC gaat zijn, want copy/paste en saaie side quests, maar dan weten de omgevingen en main quest me toch weer genoeg te boeien of zo.
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.quote:
Je bent gewoon oud, opa.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vermakelijk genoeg, ondanks dat ik de flaws zie.
Heb wel het idee dat AC Shadows iets moeilijker weer is dan zijn voorgangersOf ik word ouder, want ik ga iig vaker dood
Nee, had er ook tot deze week noet van gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat ik er nooit over gehoord heb.
Edit: het is geen full priced game en het ziet er mooi uit op het eerste gezicht. Als de game 15 euro ofzo is zou ik het halen
Can it, Boomer!quote:
Ach de welbekende antiwoke drammertjes maken graag overal geneuzel over. Zolang deze maar aandacht krijgen en veel herhaalt worden door de niet erg nadenkende meelopende massa.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat mensen willen is gewoon iets waar je in het verhaal kan duiken zonder geneuzel
Mixtape komt morgen uitquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had 'm wel in m;n lijst staan.
Speel vaak LIS en vond Vampyr wel oke, vandaar.
Ik heb geen pass.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mixtape komt morgen uit
En is gratis op gamepass mocht je een pc/xbox hebben
maar 2 tientjesquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen pass.
Maar dit is wel een soort spel wat ik nooit op release date koop eigenlijk.
Sowieso doe ik dat zelden.
Dagelijks aan het kijken, wekelijks aan het ergeren, jaarlijks aan het posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |