Er staat een chocoladerecept hierboven, al trek?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet zag, scheelde maar een paar seconden.
Die van marc? Die had ik gezien, wel trek maar heb even een chocoladestop ingevoerd voor mezelf.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat een chocoladerecept hierboven, al trek?
Ik heb nog een stukje hier, wil je ook? Heel puur en heel gezond dusquote:Op woensdag 22 april 2026 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van marc? Die had ik gezien, wel trek maar heb even een chocoladestop ingevoerd voor mezelf.
Ik ga werkenquote:Op woensdag 22 april 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand nog wilde feestplannen voor Koningsdag?
Ik niet.
Ik kan tot 75 procent cacao eten, nog donkerder krijg ik niet weg.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje hier, wil je ook? Heel puur en heel gezond dus
Dus stop maar met die rare ideen
In Budapest welquote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet in de dierentuin geweest toen zeker
Graag gedaanquote:Op woensdag 22 april 2026 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
PullupieeeeMooie plaatjes weer van de vogels vandaag. Dank je wel weer.
Wat vond hij daar bijzonder aan?quote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Op YT, een Amerikaan die commentaar geeft op Amerikanen en dingen in Europa,
nu had hij bijzondere plekken en gebouwen.
Sagadra familia, Mont St. Michel en Stonehenge.
En dan, als 4e, om laten zien dat hij het echt niet snapt,
Oradour-sur-glane![]()
![]()
Wat een vieze dingen allemaalquote:
Op een feestdag krijg je iets meerquote:Op woensdag 22 april 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie, werkse alvast.
Ik heb alleen 99 en 100%quote:Op woensdag 22 april 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan tot 75 procent cacao eten, nog donkerder krijg ik niet weg.
Maar voor nu ook maar even niet. Wel bedankt voor je aanbod, geniet er van.
Hij dacht, vooraf, dat het ook een bijzonder bouwwerk wasquote:
Ik ga misschien eventjes over de vrijmarkt lopen voor ik naar werk toe moet. Het is maar 2 uren werkquote:
Soms een klein stukje langzaam in je op laten gaan. Niet in 1 keer een flinke hap en kauwen, krijg je de verkeerde smaakexplosiequote:Op woensdag 22 april 2026 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh bah bah, dat hoef ik dus niet en ja, wel eens geprobeerd.
Succes met de vrijmarkt dan. Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga misschien eventjes over de vrijmarkt lopen voor ik naar werk toe moet. Het is maar 2 uren werk
Ik laat liever andere dingen langzaam in me op gaan.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms een klein stukje langzaam in je op laten gaan. Niet in 1 keer een flinke hap en kauwen, krijg je de verkeerde smaakexplosie
Niks aan maar soms vind je er een leuk boekquote:Op woensdag 22 april 2026 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes met de vrijmarkt dan. Jij liever dan ik.![]()
En gelukkig geen hele dag werken. Kun je inderdaad nog leuke dingen doen als je wil. Zoals de vrijmarkt.
Sabbelen en een heel klein stukje.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik laat liever andere dingen langzaam in me op gaan.![]()
![]()
Zuigen dus, anders geen smaakexplosie, ik zal het noteren.
Succes dan en hopelijk scoor je een goed boek.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks aan maar soms vind je er een leuk boek
Vast wel.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes dan en hopelijk scoor je een goed boek.
Tandjes, dat zijn veel boeken dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Vast wel.
Al heb ik momenteel meer aan 25 boekenkasten en een uitbouw
Helft is verkoop. Ik heb nu 12 boekenkasten en veel ruimtegebrekquote:Op woensdag 22 april 2026 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tandjes, dat zijn veel boeken dan.
Ik heb er juist veel weggedaan vorig jaar.
En die ik nog heb, zijn ingepakt in dozen en staan in een kast.
Vind ik nog steeds veel.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Helft is verkoop. Ik heb nu 12 boekenkasten en veel ruimtegebrek
Het ziet er idd niet Fresh meer uit.quote:
Eendjequote:Op woensdag 22 april 2026 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ziet er idd niet Fresh meet uit.
In 3 kamers en 1 in de gangquote:
Ben ik er ga jij pitten.quote:Op woensdag 22 april 2026 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga naar mijn bed, slaap lekker voor straks lieve mensjes en tot later.
Ben jij vaker pit?quote:
Jazeker, sommige mensen noemen mij ook wel Brad.quote:
Brad = vervelend kreng tochquote:Op woensdag 22 april 2026 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, sommige mensen noemen mij ook wel Brad.
Dat blijkt idd niet zo'n lieverdje te zijn.quote:
Vandaar dat ie pas in amsterdam was?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijkt idd niet zo'n lieverdje te zijn.
Was dat niet omdat ze daar opnames hadden?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie pas in amsterdam was?
Maakt dat nog uit dan?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat niet omdat ze daar opnames hadden?
Voor mij niet echt eigenlijk.quote:
Superbradeendjequote:Op woensdag 22 april 2026 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, sommige mensen noemen mij ook wel Brad.
Eat thisquote:
quote:Vraag: Waarom is het belangrijk alle superbadeendjes te elimineren
Antwoord van Copilot:
Het korte antwoord: superbadeendjes elimineren is belangrijk omdat ze het evenwicht in een fictief ecosysteem verstoren, collectieve verbeelding gijzelen en uiteindelijk elke vorm van badkamervrede ondermijnen.
🦆 Wat superbadeendjes eigenlijk zijn
Superbadeendjes – die mythische, overgeëvolueerde varianten van het gewone badeendje – functioneren in verhalen vaak als symbolen van ongecontroleerde groei, absurde macht of speels gevaar. Ze zijn grappig, maar ze vertegenwoordigen ook iets dat groter wordt dan het zou moeten zijn.
Daarom is het elimineren ervan in fictieve werelden een manier om de balans te herstellen.
🌊 Waarom elimineren belangrijk is
Ecologische stabiliteit — In een denkbeeldig ecosysteem kunnen superbadeendjes zich exponentieel vermenigvuldigen. Ze verdringen andere soorten (zoals de bescheiden sponsvis of de zeldzame zeepbarhaai) en veroorzaken schuimstormen van ongekende schaal.
Narratieve controle — In verhalen kunnen superbadeendjes de plot overnemen. Ze zijn te opvallend, te chaotisch en trekken alle aandacht naar zich toe. Eliminatie is dan een manier om het verhaal weer terug te brengen naar de hoofdthema’s.
Symbolische zuivering — Ze staan vaak voor overdaad: te veel speelgoed, te veel chaos, te veel vrolijkheid op de verkeerde momenten. Door ze te verwijderen, creëer je ruimte voor rust, reflectie en misschien zelfs een beetje minimalisme.
Badkamervrede — In humoristische contexten vertegenwoordigen superbadeendjes de ultieme verstoring van de ochtendroutine. Ze piepen op ongelegen momenten, blokkeren de afvoer en kijken je aan met die ondoorgrondelijke plastic blik. Eliminatie is dan een metafoor voor het terugwinnen van controle over je eigen badkamer.
🧠 Wat dit zegt over ons
Het idee van “superbadeendjes elimineren” is eigenlijk een speelse manier om te praten over grenzen stellen. Over dingen die klein beginnen maar groot worden als je ze niet op tijd aanpakt.
Het gaat niet om geweld, maar om regie nemen over je omgeving, je verhaal of je gedachten.
🎯 Conclusie
Superbadeendjes elimineren is belangrijk omdat ze – in fictie en symboliek – staan voor verstoring, overdaad en chaos. Door ze te verwijderen, herstel je balans, orde en een beetje mentale rust.
quote:
@hemarookworstquote:Op donderdag 23 april 2026 11:02 schreef pullup het volgende:
Toch blijft HEMA de coolste winkel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Homerquote:
Ze hebben wel goeie reclamesquote:Op donderdag 23 april 2026 11:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker dat zij de coolste zijn?quote:Op donderdag 23 april 2026 11:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn wel de meest overbodige shops die er zijnquote:Op donderdag 23 april 2026 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat zij de coolste zijn?
Zijn dat niet alle nutellashops?
Je houd er van hequote:Op donderdag 23 april 2026 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn wel de meest overbodige shops die er zijn
Dat is niet bestquote:Op donderdag 23 april 2026 11:36 schreef RedShoe het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #466 (23.04.2026)
I scored 506/1000🎟️
1️⃣📍1.5K km - 🗓️14 yrs - 🥈133/200
2️⃣📍1.9K km - 🗓️18 yrs - 🥉114/200
3️⃣📍1.5K km - 🗓️37 yrs - 🙈60/200
4️⃣📍3.9K km - 🗓️33 yrs - 🙈34/200
5️⃣📍343 km - 🗓️13 yrs - 🥈165/200
https://movies.whentaken.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |