quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die mag op de blaren zitten![]()
ENORME blaren, zo te zien.
Dan had je meer moeten bewegen?quote:
Hier is het lekkerquote:
Het was5 graden en een ijskoude harde oostenwindquote:
Fuck, het is de popo!quote:
watquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Fok afbeeldingen van de dag,
nr 1,
weet nog niet wat ik er nou van moet vinden
[ afbeelding ]
Gaat het naar boven of naar beneden?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Fok afbeeldingen van de dag,
nr 1,
weet nog niet wat ik er nou van moet vinden
[ afbeelding ]
Vraag het haar? Ik heb geen idee namelijkquote:
Hoe ranziger, hoe meer clicksquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Fok afbeeldingen van de dag,
nr 1,
weet nog niet wat ik er nou van moet vinden
[ afbeelding ]
Nou vind ik het ranzige ook nog wel meevallen,quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe ranziger, hoe mee clicks [ afbeelding ]
Ik wil er niet eens over nadenken en mijn parkiet vraagt zich af hoe het daar sowieso komt.quote:
Je hebt t aan je parkiet laten zienquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens over nadenken en mijn parkiet vraagt zich af hoe het daar sowieso komt.
Interessant. Er zitten dingen bij die ik helemaal niet wist.quote:
Nope, mijn parkiet heeft het aan mij laten zien.quote:
Je had het een tijdje terug al over die tentoonstelling. Vandaar dat je nu ook die link krijgtquote:Op dinsdag 21 april 2026 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Interessant. Er zitten dingen bij die ik helemaal niet wist.
Aoibhin en ik zijn twee weken geleden naar de tentoonstelling in Deventer geweest. We hebben ook een wandeling langs een aantal filmlocaties gemaakt.
[ afbeelding ]
Twee locaties waren net iets te ver om naartoe te lopen.
En er zijn ook een paar scènes elders opgenomen.
Maar verder waren alle locaties in en om Deventer.
Die waren al op?quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Oh noes. Waarom gaat die geen hoornaars vangen? Arme bijtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |