Voor een euro vertik ik het echt. Dan breng ik het nog liever naar de kledingbank oid. Maar inderdaad, het loopt de laatste tijd voor geen meter en ik zie ook spullen weggegaan voor prijzen die gewoon niet meer de moeite zijn van inpakken.quote:Op maandag 20 april 2026 17:39 schreef Shogo het volgende:
Paar weken begonnen met verkopen op Vinted, liep eerst heel vlot en nu niet vooruit te branden. Wel een overvloed aan spanjaarden en portugezen ineens.... Niet echt de moeite om iets op te sturen voor een euro. Hopelijk wordt het weer wat beter.
Vooral de spanjaarden en portugezen doen de achterlijkste boden op items die al niet veel kosten. Wat je zegt ik kan het net zo goed naar een kledingbank doen of gelijk in de prullenbak mieteren. Waardeloos.quote:Op maandag 20 april 2026 17:41 schreef d.k. het volgende:
[..]
Voor een euro vertik ik het echt. Dan breng ik het nog liever naar de kledingbank oid. Maar inderdaad, het loopt de laatste tijd voor geen meter en ik zie ook spullen weggegaan voor prijzen die gewoon niet meer de moeite zijn van inpakken.
Komende dagen salaris tijd, ff volhoudenquote:Op maandag 20 april 2026 17:39 schreef Shogo het volgende:
Paar weken begonnen met verkopen op Vinted, liep eerst heel vlot en nu niet vooruit te branden. Wel een overvloed aan spanjaarden en portugezen ineens.... Niet echt de moeite om iets op te sturen voor een euro. Hopelijk wordt het weer wat beter.
Ohh das niet fijn! Hoe kan dat nou weer.quote:Op maandag 20 april 2026 18:15 schreef d.k. het volgende:
Ik zie vooral Belgen met belachelijke prijzen.
Update: de koper heeft foto's gestuurd. De vlekken komen overeen met het patroon van de verzendzak. Snappen doe ik het niet want hoe de kleur van de buitenkant op de binnenkant komt, geen idee. Maar die zakken (Wibra, roze met oranje) gaan de prullenbak in.
Ik hou nog even hoop.quote:Op maandag 20 april 2026 19:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Komende dagen salaris tijd, ff volhouden
Ik zit in de bubble met Polen, die doen precies hetzelfdequote:Op maandag 20 april 2026 17:44 schreef Shogo het volgende:
[..]
Vooral de spanjaarden en portugezen doen de achterlijkste boden op items die al niet veel kosten. Wat je zegt ik kan het net zo goed naar een kledingbank doen of gelijk in de prullenbak mieteren. Waardeloos.
Volgens mij gebeuren er hele schimmige zaakjes via Vintedquote:Op dinsdag 28 april 2026 13:05 schreef amaranta het volgende:
Is Vinted ook een soort Tinder?
Krijg net een advertentie voorgesteld van een vrouw in een (in mijn ogen lelijke) bikini. Advertentie heeft tegen de 300 likes en zo ook haar andere advertenties waar ze nauwelijks kleren aan heeft.
Hahahaha ik zou ook nee zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is mij op Vinted wel eens gevraagd om af te spreken met iemand die ik dan moest vernederen. Ik heb hem veel succes bij zijn zoektocht gewenst.
Raar hè, dan kan je alleen dhl kiezen toch? Heb het al eens gehad met schoenen en toen ik de verkoper vroeg of ze andere verzendopties wilde aanzetten herkende ze die optie helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie dat voor bepaalde delen van Duitsland de verzendkosten absurd zijn geworden. 12,95. Dat staat me wel tegen om iets te bestellen.
Wat een ellende.quote:Op maandag 27 april 2026 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zit in de bubble met Polen, die doen precies hetzelfde
Staat erbij dat het gedragen is maar niet gewassen?quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:05 schreef amaranta het volgende:
Is Vinted ook een soort Tinder?
Krijg net een advertentie voorgesteld van een vrouw in een (in mijn ogen lelijke) bikini. Advertentie heeft tegen de 300 likes en zo ook haar andere advertenties waar ze nauwelijks kleren aan heeft.
Soda doet wonderen tegen luchtjes.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:12 schreef bloempjuh het volgende:
Net een (supergoedkope) Carhartt-broek binnengekregen (voor wat festivalwerk, deze zomer). Perfect verpakt, prima broek, minimale schade. Maar stinkt écht naar bloemenparfum. Zit nu voor de derde keer in de was. Yuck.
Wel een bevestiging in je mail gehad of via de track &trace als ingeleverd gezien? Soms kan het wel een dag duren. Helaas heb ik onlangs een pakket gehad dat ook niet als ingeleverd is gescand. Gelukkig heb ik wel een verzendbewijs gehad dus dat is nog in onderzoek.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:29 schreef laziness het volgende:
Ik heb vanochtend drie pakketjes afgegeven maar geen van allen komt als verzonden door so far
Niks in de mail maar bewijzen opgesnord en de tracking zegt wel ingeleverd.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wel een bevestiging in je mail gehad of via de track &trace als ingeleverd gezien? Soms kan het wel een dag duren. Helaas heb ik onlangs een pakket gehad dat ook niet als ingeleverd is gescand. Gelukkig heb ik wel een verzendbewijs gehad dus dat is nog in onderzoek.
Ik zag dat ook, dacht laat maar zitten. Das net ff te.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie dat voor bepaalde delen van Duitsland de verzendkosten absurd zijn geworden. 12,95. Dat staat me wel tegen om iets te bestellen.
Ik denk meteen ff kijken, heb dit ook zie ik van vanochtend. Was bij zo'zo'n locker, geen verzendbewijs niets.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:29 schreef laziness het volgende:
Ik heb vanochtend drie pakketjes afgegeven maar geen van allen komt als verzonden door so far
Inmiddels heeft Vinted het geregistreerd.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik denk meteen ff kijken, heb dit ook zie ik van vanochtend. Was bij zo'zo'n locker, geen verzendbewijs niets.
Wacht morgen wel even af anders meldt ik het.
Geen idee, ik heb niet doorgevraagdquote:Op dinsdag 28 april 2026 13:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hahahaha ik zou ook nee zeggen.
Maar ff, wat is dan vernederen? Gewoon lelijke dingen zeggen?
Kreeg net ook bevestiging in de app, is goed gekomen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Vinted het geregistreerd.
Lockers doen we hier in ‘t durp niet aan dus heb wel altijd een verzendbewijs in handen.
Ik zie afhaalpunten vintedgo of dpd voor ¤4-6 en thuisbezorgen dhl voor ¤12,95.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:55 schreef d.k. het volgende:
[..]
Raar hè, dan kan je alleen dhl kiezen toch? Heb het al eens gehad met schoenen en toen ik de verkoper vroeg of ze andere verzendopties wilde aanzetten herkende ze die optie helemaal niet.
Bevestiging alsin een bonnetje? Er kwam niets uit ofzoquote:Op woensdag 29 april 2026 08:27 schreef d.k. het volgende:
Meestal krijg je bij lockers ook meteen de bevestiging maar heb ook al eens gehad dat het langer duurde. En gisteren heb ik meerdere keren gehad dat de site van Vinted zelf moeilijk deed, dus kan goed dat er weer storing was. Mijn dichtsbijzijnde afgiftepunten zijn juist allemaal lockers.
Nee, geen bonnetje maar wel een melding in de Vinted app en een mail. Maar soms zit daar dus vertraging op.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bevestiging alsin een bonnetje? Er kwam niets uit ofzowas alleen tekst en bevestigen dat ie in de locker zit en weg scherm. Was mijn 1e keer vond het raar dat ik geen ticket kreeg zoals in de winkel.
Ik gebruik het altijd op Ebay, maar bij Vinted die optie niet gekregen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:54 schreef d.k. het volgende:
Geen idee, ik begreep dat het vooral in Duitsland gebruikt wordt. Ik gebruik het zelf nooit.
Ik had gisteren voor het eerst dat ik bij een automaat stond en dat er ineens een 'printlabel' te voorschijn kwam. Die heb ik vervolgens gewoon gescand en bij de automaat laten printen. Daarna nog eens gescand en voila, pakje in de automaat. Dhl buitenland en mondial relay is altijd printen helaas.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:43 schreef laziness het volgende:
Ik dacht dat alle buitenlandse adressen printen was voor vinted maar ik heb er nu toch eentje met QR code.
Waar zit het verschil ‘m in? Heb geen printer thuis dus vind het irritant.
Dit, hier snap ik tot op heden ook geen reet van. Ik vraag voor buitenland maar of ze gebruik willen maken van DPD en anders hebben ze pech, mijn printer is stuk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:43 schreef laziness het volgende:
Ik dacht dat alle buitenlandse adressen printen was voor vinted maar ik heb er nu toch eentje met QR code.
Waar zit het verschil ‘m in? Heb geen printer thuis dus vind het irritant.
Zit het nog binnen de tijd dat ze hem op moet sturen? Sommigen zijn niet zo vlotjes.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik zag een mooie jas, gooide 'm in mijn favorieten. Kreeg een aanbod voor een tientje korting. Kocht de jas. Verstuurt de verkoper 'm niet
Nee, termijn is verstreken. Ik heb geen probleem met mensen die geen haast maken, het is geen webshop.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit het nog binnen de tijd dat ze hem op moet sturen? Sommigen zijn niet zo vlotjes.
Ja wel raar dan? gemeld aan vinted? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Heb dat nooit gehad ofzo.. je krijgt je geld terug lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, termijn is verstreken. Ik heb geen probleem met mensen die geen haast maken, het is geen webshop.
Dat vind ik juist het fijne van Vinted; ik hoef niks te doen en krijg automatisch m'n geld terug.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja wel raar dan? gemeld aan vinted? Wat gebeurt er dan eigenlijk? Heb dat nooit gehad ofzo.. je krijgt je geld terug lijkt me.
Precies wat wij hadden met een jas. Toen kwam ie later terug met sorry wil je nog een tientje korting in het goed te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:38 schreef sigme het volgende:
Ik zag een mooie jas, gooide 'm in mijn favorieten. Kreeg een aanbod voor een tientje korting. Kocht de jas. Verstuurt de verkoper 'm niet
Oh wat fijn dat het toch nog is aangekomen, zo zonde van al die vermiste pakketjes anders.quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:28 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik weet niet wat mij overkomt. 25 februari heeft verkoper mijn item afgeleverd bij Mondial. Sindsdien stond de verzending stil. Beide ons geld gekregen.
Vannacht kreeg ik mail en een sms, of ik een ander Mondial punt wil kiezen, want de mijne is niet beschikbaar. Snapte er niks van, had al een tijdje niks gekocht.
Blijkt het mijn vermiste item te zijn...
Het is avond. ‘s Avonds zijn er vaak minder opties. Alsof alle “slots” vol zijn bij vintedgo of zo. Volgende ochtend altijd weer meer opties.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Shogo het volgende:
Ik heb nu weer iemand in Nederland die alleen DHL als verzendmethode krijgt. Wat is deze random shit, kan het niet meer volgen.
Thanks, het was wel vanmiddag, maar goed zal dezelfde reden hebben. Blijf dat lastig te volgen vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is avond. ‘s Avonds zijn er vaak minder opties. Alsof alle “slots” vol zijn bij vintedgo of zo. Volgende ochtend altijd weer meer opties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |