abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220625228
Als Johan V. de waarheid spreekt zal hij het misschien ook nog niet lang weten. Paar jaar terug kon je voor de gouden tip één miljoen vangen. Als hij echt meer wist toen is het gek om nu wel te praten en toen niet.
pi_220625699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:04 schreef cinderloom het volgende:
Als Johan V. de waarheid spreekt zal hij het misschien ook nog niet lang weten. Paar jaar terug kon je voor de gouden tip één miljoen vangen. Als hij echt meer wist toen is het gek om nu wel te praten en toen niet.
Dreiging kan ook een ding zijn, zie Ines Weski.
pi_220625755
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ook waar.
Maar je hebt weinig te verliezen in de bak. Oké, je komt misschien weer eens vrij.

We wachten het maar eens af.
Hopelijk komt er nog eens wat schot in een van de grootste vermissingszaken van het land. 30 jaar in ontwetendheid moeten leven als naasten is gewoon vreselijk. Dan heb je eigenlijk geen leven gehad :(
pi_220629189
Vind 'mogelijke doorbraak' trouwens wel erg voorbarig als kop.

Een kop als 'Nieuwe tips' vind ik gepaste als krantenkop.
pi_220629239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb veel over weski gelezen maar nergens dat zij of haar familie bedreigd zouden zijn.
Ik bedoel dat zou goed zijn voor de verdediging en kans geven op een nieuw leven.
Vakman pur sang
pi_220629255
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:04 schreef cinderloom het volgende:
Ik denk dat die nu wil praten, omdat die nu vrijheid ziet en de dreiging van de zijn companen, colllegas nu meer zijn verdwenen. Anders had die bij vrijkomt gelijk de kogel gekregen natuurlijk
Vakman pur sang
pi_220629568
Zou het misschien toch kunnen dat ze in het water is beland? Ik weet dat het niet voor de hand ligt, gezien de routes en hoe lastig het is om daar in het water terecht te komen. Er is ook al veel gezocht. Maar je hoort soms dat cold cases, bijvoorbeeld in Amerika pas na tientallen jaren worden opgelost en dat iemand dan toch in het water wordt gevonden.
greetings and salutations
pi_220629690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Zou het misschien toch kunnen dat ze in het water is beland? Ik weet dat het niet voor de hand ligt, gezien de routes en hoe lastig het is om daar in het water terecht te komen. Er is ook al veel gezocht. Maar je hoort soms dat cold cases, bijvoorbeeld in Amerika pas na tientallen jaren worden opgelost en dat iemand dan toch in het water wordt gevonden.
Ze kan zelfs ontvoerd zijn door een liluputter met een vals paspoort uit Marokko. Kan allemaal, theoretisch gezien. Maar of het realistisch is dat dat gebeurd is? Nee.

Maar het 100% uitsluiten kun je het niet.
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:50:28 #59
486919 Swango
Just saying
pi_220629787
Dan zou Wim S. uit Geldrop ( inmiddels overleden) dan toch niet de mogelijke moordenaar zijn van Tanja Groen.

Interessante wending wel omdat Wim S. het ooit aan een medegevangen zou hebben opgebiecht.
pi_220629909
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die journalist gaf een aantal aanwijzingen over de plek:
Openbaar
Ongelofelijk dat het daar zou kunnen zijn gebeurd.
Groot gebied, wat na het derde verhoor verkleind kon worden.
Moeilijke operatie vanwege alle wegen die afgezet moeten worden.

Maar als het is, wat ik denk dat het is, dan hebben ze enorm veel pech gehad met de zoektocht.
En is er teveel gestuurd naar de routes over de bruggen en de gebieden daarachter.
Ik heb deze locatie ook nog nooit ergens gehoord in al de beschikbare informatie over deze cold Casezaak.
En ik heb ook niet gevonden dat ze daar überhaupt ooit uitgebreid gezocht hebben, terwijl het op googlemaps toch een vrij logische route lijkt.
Als die plek tussen Maastricht en Grondsveld is dan is er natuurlijk ontzettend veel bijgebouwd. In mijn jeugd waren de wegen tussen Maastircht en Grondsveld/Eijsden zowel via Heer of via Heugem/Oost Maarland niet aan raden om daar alleen te fietsen in de nacht..Geen enkele verlichting, slechte fietspaden en bovendien weinig bouw. Dat is nu wel anders. Totaal niet meer herkenbaar tov de jaren 80/90
pi_220629920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze hebben het over begraven..
pi_220629928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 23:12 schreef Cherni het volgende:

[..]
Als die plek tussen Maastricht en Grondsveld is dan is er natuurlijk ontzettend veel bijgebouwd. In mijn jeugd waren de wegen tussen Maastircht en Grondsveld/Eijsden zowel via Heer of via Heugem/Oost Maarland niet aan raden om daar alleen te fietsen in de nacht..Geen enkele verlichting, slechte fietspaden en bovendien weinig bouw. Dat is nu wel anders. Totaal niet meer herkenbaar tov de jaren 80/90
Dat geloof ik meteen.

Alleen is Tanja verdwenen voor de Dutroux zaak bekend werd, en voelden meiden zoals ik me toen vrij om gewoon te fietsen na werktijd in de kroeg, een date of na het stappen.
pi_220630108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze hebben het over begraven..
Heb je maar 2m2 voor nodig.
  woensdag 22 april 2026 @ 10:47:39 #64
3542 Gia
User under construction
pi_220631745
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2026 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
Interessant wel. Hopelijk is de informatie juist.
En dan vind ik ook dat Johan meteen vrijgelaten moet worden met een zak geld.
Waarom dat? Hij zit voor een andere moord!
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:54 schreef cinderloom het volgende:
Laten we voor de naasten hopen op duidelijkheid.
Maar of het slim is om dit openbaar te maken als de aangewezen persoon nog niet is gehoord betwijfel ik
Dit inderdaad. De dader zal dit ook gehoord hebben en waarschijnlijk vertrekken. Verjaring voor moord is in 2006 afgeschaft en een moord uit 1993 was toen nog niet verjaard, dus is het niet verjaard.
pi_220632064
Als het echt zo is staat de dader natuurlijk allang onder de tap en zal hij nauwlettend worden gevolgd.
Alius aliud dicit
  woensdag 22 april 2026 @ 11:33:25 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220632071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 10:47 schreef Gia het volgende:
Waarom dat? Hij zit voor een andere moord!
Als hij niet wordt beloond of een deal krijgt waarom zou hij dan informatie prijs geven?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 10:47 schreef Gia het volgende:
Dit inderdaad. De dader zal dit ook gehoord hebben en waarschijnlijk vertrekken. Verjaring voor moord is in 2006 afgeschaft en een moord uit 1993 was toen nog niet verjaard, dus is het niet verjaard.
Vluchten is er niet meer bij. Kijk naar Jos B.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 22 april 2026 @ 11:40:10 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220632146
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:50 schreef Swango het volgende:
Dan zou Wim S. uit Geldrop ( inmiddels overleden) dan toch niet de mogelijke moordenaar zijn van Tanja Groen.

Interessante wending wel omdat Wim S. het ooit aan een medegevangen zou hebben opgebiecht.
Zij viel niet echt binnen de groep van andere slachtoffers die door hem waren gemaakt, dat waren vooral kinderen. Over Wim S. is deze -erg goede- documentaire gemaakt: https://v2.videoland.com/(...)-kindermoorde-p_2604
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 22 april 2026 @ 11:41:19 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220632150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:33 schreef Harvest89 het volgende:
Vluchten is er niet meer bij. Kijk naar Jos B.
Ja maar van Jos B. was er DNA op het lichaam van Nicky Verstappen. Tanja's lichaam en fiets ontbreken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220632157
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat geloof ik meteen.

Alleen is Tanja verdwenen voor de Dutroux zaak bekend werd, en voelden meiden zoals ik me toen vrij om gewoon te fietsen na werktijd in de kroeg, een date of na het stappen.
Nouja in die tijd brachten wij, onze groep zegmaar, de meiden altijd thuis 's nachts. Die lieten wij, ook toen niet, alleen naar huis lopen of fietsen hoor. Ook niet als ze mopperden dat ze heus wel veilig thuis zouden komen en het echt niet nodig was.

En dan woonden wij niet eens in de grote stad, maar een klein kutdorpje.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 22 april 2026 @ 11:43:40 #70
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220632169
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja maar van Jos B. was er DNA op het lichaam van Nicky Verstappen. Tanja's lichaam en fiets ontbreken.
Dat bedoel ik niet.
Ze hebben nu of straks de potentiele dader in beeld. Dus ze hebben zijn identiteit. Het is kansloos om daarna te vluchten. Waar je ook heen gaat, je wordt gepakt. Zoals Jos B.
  woensdag 22 april 2026 @ 11:45:55 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220632184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat bedoel ik niet.
Ze hebben nu of straks de potentiele dader in beeld. Dus ze hebben zijn identiteit. Het is kansloos om daarna te vluchten. Waar je ook heen gaat, je wordt gepakt. Zoals Jos B.
Ja, maar bij Jos B. had je concreet bewijs dat hij de dader was, ook al ontkende hij in alle toonaarden. Hoe ga je de moord op Tanja bewijzen? Iemand kan iets beweren, maar er is geen fysiek bewijs. Tja, tenzij ze eindelijk de lokatie vinden waar ze begraven is ;( en dan nog, na al die jaren is al het bewijs verdwenen of vergaan.
  woensdag 22 april 2026 @ 12:05:48 #72
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220632321
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, maar bij Jos B. had je concreet bewijs dat hij de dader was, ook al ontkende hij in alle toonaarden. Hoe ga je de moord op Tanja bewijzen? Iemand kan iets beweren, maar er is geen fysiek bewijs. Tja, tenzij ze eindelijk de lokatie vinden waar ze begraven is ;( en dan nog, na al die jaren is al het bewijs verdwenen of vergaan.
Ja klopt, het zou kunnen dat ze hem inderdaad niet kunnen straffen vanwege gebrek aan hard bewijs.
  woensdag 22 april 2026 @ 13:14:39 #73
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220632758
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Politie zou wel een flinke stap kunnen maken als ze het lichaam vinden.
Dan kan het ook ineens snel gaan ook al kunnen ze moeilijk bewijzen van het lichaam zelf af halen.

Goede kans dat ze allang mensen op het oog hebben maar te weinig bewijs en dan kan alleen de locatie van het lichaam al een heleboel veranderen.
De puzzelstukjes kunnen dan ineens in elkaar vallen.
  woensdag 22 april 2026 @ 13:20:15 #74
486919 Swango
Just saying
pi_220632814
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 11:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zij viel niet echt binnen de groep van andere slachtoffers die door hem waren gemaakt, dat waren vooral kinderen. Over Wim S. is deze -erg goede- documentaire gemaakt: https://v2.videoland.com/(...)-kindermoorde-p_2604
Dat is een andere Wim S, de Wim S. die ik bedoel is oa. de veroordeelde moordenaar van Rienja Shewpersadsingh en werd ook verdacht op de moord/verdwijning van Anny Heyligers.
  woensdag 22 april 2026 @ 13:31:27 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220632879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 13:20 schreef Swango het volgende:

[..]
Dat is een andere Wim S, de Wim S. die ik bedoel is oa. de veroordeelde moordenaar van Rienja Shewpersadsingh en werd ook verdacht op de moord/verdwijning van Anny Heyligers.
Excuses. Wel een vervloekte naam, Wim S. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')