Die zit waarschijnlijk al een tijdje onder de tap, de politie heeft die Johan in het najaar drie keer gehoord. Die journalist van de Limburger weet heel veel inhoudelijke informatie te melden, mogelijk proberen ze zo hem uit de tent te lokken.quote:Op maandag 20 april 2026 16:54 schreef cinderloom het volgende:
Laten we voor de naasten hopen op duidelijkheid.
Maar of het slim is om dit openbaar te maken als de aangewezen persoon nog niet is gehoord betwijfel ik
Ben wel eens benieuwd naar de aangewezen plek.quote:Op maandag 20 april 2026 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zou gaan om een zeer openbare plek in Maastricht, de recherche is enigszins terughoudend omdat het bijna niet voor te stellen is dat ze daar begraven ligt.
De potentiële dader leeft nog.
Die journalist gaf een aantal aanwijzingen over de plek:quote:Op maandag 20 april 2026 17:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd naar de aangewezen plek.
In iedergeval goed dat de dader nog leeft en inderdaad te hopen dat hij al goed in het vizier staat, zodat hij niet zomaar kan vluchten.
Mogelijk nooit gezocht omdat het onderzoeksteam dacht: " deze plek is zo openbaar; dat is onmogelijk om hier te graven / met lichaam te slepen"quote:Op maandag 20 april 2026 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die journalist gaf een aantal aanwijzingen over de plek:
Openbaar
Ongelofelijk dat het daar zou kunnen zijn gebeurd.
Groot gebied, wat na het derde verhoor verkleind kon worden.
Moeilijke operatie vanwege alle wegen die afgezet moeten worden.
Maar als het is, wat ik denk dat het is, dan hebben ze enorm veel pech gehad met de zoektocht.
En is er teveel gestuurd naar de routes over de bruggen en de gebieden daarachter.
Ik heb deze locatie ook nog nooit ergens gehoord in al de beschikbare informatie over deze cold Casezaak.
En ik heb ook niet gevonden dat ze daar überhaupt ooit uitgebreid gezocht hebben, terwijl het op googlemaps toch een vrij logische route lijkt.
Was zij ooit eerder in Maastricht geweest?quote:Op maandag 20 april 2026 18:29 schreef StaceySinger het volgende:
De mogelijke routes van Maastricht naar Gronsveld werden ook onder de loep genomen. Er waren meerdere opties, maar welke route Tanja ook genomen zou hebben, het is zeker dat zij over één van de twee bruggen die op de routes lagen de Maas over heeft moeten steken. De John F Kennedybrug of de Sint Servaasbrug. De politie is samen met de ouders van Tanja elke route afgereden.
Als de studente al een brug over is gekomen, is ze vermoedelijk door Randwijck gefietst, een gebied aan de overkant van de Maas. Het is een afgelegen plek en het stond tevens berucht omdat er in de jaren negentig een aantal aanrandingen hadden plaatsgevonden. Het onderzoeksteam heeft iedere route van de feestzaal aan de Herbenusstraat naar haar studentenkamer in Gronsveld nauwkeurig doorzocht. Ook grotten, maisvelden en zelfs het riool werd afgespeurd. Er werden honden ingezet, en ook helikopters, maar er werd nergens iets gevonden. Geen eens een aanwijzing. De vermissing van Tanja was één groot mysterie.
Welke locatie dan?quote:Op maandag 20 april 2026 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar als het is, wat ik denk dat het is, dan hebben ze enorm veel pech gehad met de zoektocht.
Ja, moet echt geweldig zijn om te weten dat je dochter is ontvoerd, gruwelijk veerkracht is en daarna als een stuk vuil is gedumpt in een provisorisch graf..en dat natuurlijk compleet in detailquote:Op maandag 20 april 2026 16:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Interessant, ik volg deze zaak al jaren. Ik vind het verschrikkelijk voor de ouders en het blijft heel bijzonder dat ze van de aardbodem leek te zijn verdwenen. Het zou fijn zijn als de ouders nog te weten komen wat er is gebeurd, nu ze nog in leven zijn.
Gek genoeg willen nabestaanden inderdaad graag weten wat er echt gebeurd is omdat ze het idee hebben dat ze dan rust hebben en er "als het ware controle/grip" op krijgen. Nu tasten zulke nabestaande volledig in het duister en dat voelt onmachtig, naar en onzeker omdat je eigenlijk niks weet.quote:Op maandag 20 april 2026 20:31 schreef Inbox het volgende:
Ja, moet echt geweldig zijn om te weten dat je dochter is ontvoerd, gruwelijk veerkracht is en daarna als een stuk vuil is gedumpt in een provisorisch graf..en dat natuurlijk compleet in detail
Ik denk zelf eigenlijk dat voor die ouders een ding belangrijk is: dat ze dader gepakt en berecht wordt.
Dan zou Johan V. de dader toch goed moeten kennen als hij hem in vertouwen neemt om zijn gruwelijke geheim te vertellenquote:Op maandag 20 april 2026 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
Twee betrokkenen
Volgens de berichtgeving heeft de tipgever meerdere verklaringen afgelegd tegenover het onderzoeksteam. Daarin stelt hij dat de vermeende dader de moord aan hem heeft opgebiecht en ook details zou hebben gegeven over een mogelijke begraaflocatie in Maastricht. De vermoedelijke dader zou nog in leven zijn. Een tweede betrokkene, die geholpen zou hebben bij het wegmaken van het lichaam, zou inmiddels zijn overleden.
bron
In België zitten ze soms samen in een cel vanwege het cellentekort. Misschien iemand daar ontmoet en een band opgebouwd?quote:Op maandag 20 april 2026 22:37 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dan zou Johan V. de dader toch goed moeten kennen als hij hem in vertouwen neemt om zijn gruwelijke geheim te vertellen
Linkje achter archive.ph/ plakken voor het gehele artikel.quote:Op maandag 20 april 2026 22:54 schreef ootjekatootje het volgende:
WtF?
https://www.hln.be/nieuws(...)-1-miljoen~a06c556f/
Dank je, een hoop misschien dit misschien dat. Heftige kop voor het inhoudsloze artikel.quote:Op maandag 20 april 2026 23:08 schreef Inbox het volgende:
[..]
Linkje achter archive.ph/ plakken voor het gehele artikel.
Gevangenen worden nog weleens overgeplaatst volgens mij.quote:Op maandag 20 april 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dank je, een hoop misschien dit misschien dat. Heftige kop voor het inhoudsloze artikel.
Michel Lelièvre was een optie geweest, alleen die zat in de gevangenis van Itteren niet in Leuven waar die Johan zit.
Maar die pleegde zijn daden altijd alleen… die had geen handlangers.quote:Op maandag 20 april 2026 23:53 schreef StaceySinger het volgende:
oh en serial killer Ronald Janssen ? in welke gevangenis zit hij ?
Ronald Janssen studeerde ten tijde van de verdwijning van Tanja Groen in Leuven.
Het academisch jaar begint in Leuven altijd later dan in Maastricht, en Janssen verbleef ten tijde van de verdwijning van Tanja Groen dan ook in zijn ouderlijk huis in Kotem, vlak bij de Nederlandse grens en op amper 12 km van Maastricht.
Hij kende bovendien goed de weg in Maastricht omdat hij daar van kind af aan altijd boodschappen had gedaan met zijn ouders.
Janssen werden Vlaamse kranten ook in verband gebracht met twee onopgehelderde moorden op Leuvense studentes, Kathleen Van Lerberghe in 1990 en Inge Waeterloos in 1993.
Handlanger in het spel is denk ik ook vaak ook bij niet geplande daden. Dus meer van impulsief handen als dader en dan hulp nodig hebben met graven bv.quote:
tja >“Niet uit te sluiten dat Dutroux erbij betrokken was.”quote:Op maandag 20 april 2026 22:54 schreef ootjekatootje het volgende:
WtF?
https://www.hln.be/nieuws(...)-1-miljoen~a06c556f/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |