Nou inderdaad, wat een flauwekul! Ze proberen, zoals gewoonlijk, de afschuwelije daad, te verzachten met allerlei niet ter zake doende shit .....quote:Op maandag 20 april 2026 14:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gelukkig staat er zeer belangrijke informatie in
[..]
Huiselijk geweld komt in alle lagen van de samenleving voor hoor.quote:Op maandag 20 april 2026 13:53 schreef matspontius het volgende:
Uiteraard lees je over deze familie niets dan goeds, echte modelburgers zijn het in een echte modelwijk! Uit het niets wordt dan een 14-jarig meisje doodgestoken, zo maar - omdat het zo'n hele fijne familie en gezin is![]()
Even afgaande op de cultuurnormen is het vast de schuld van de tafel dat dit meisje nu dood is
Ja dat vemoeden van jou kennen we intussen welquote:Op maandag 20 april 2026 11:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet, als dat zo is dan heb ik wel weer een donkerbruin vermoeden van de redenen![]()
![]()
Ook in het artikel:quote:Op maandag 20 april 2026 14:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een flauwekul! Ze proberen, zoals gewoonlijk, de afschuwelije daad, te verzachten met allerlei niet ter zake doende shit .....
Desondanks 'weten' lieden hier weer precies wat er gebeurd is. Zonder schaamte dat eeuwige gedram over de rug van slachtoffers, in dit geval dat dode meisje is nou precies wat jij noemt niet te zake doende shit. Zum Kotzen...quote:Wat er precies aan het drama voorafging, wordt nog onderzocht.
Wat zijn de goede buurten in Blerick? Ik kan er zo niet op komen. Hooguit iets minder slechte voor mijn gevoelquote:Op maandag 20 april 2026 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Blerick heeft ook prima buurten/wijken.
Die wijk is inderdaad het afvoerputje.
Waarom zijn mijn Posts trouwens weg? Ik zei toch niks raars.
quote:Op maandag 20 april 2026 13:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus als er een trend gesignaleerd wordt onder bepaalde bevolkingsgroepen dan wuif je dat gemakshalkve weg met dood is dood. Als dit wederom een gevalletje van eerwraak is dan is dit wel degelijk iets om te benoemen want dat soort middeleeuws en achterlijk gedachtengoed strookt op geen enkele wijze met de normen en waarden in onze samenleving.
Als je op maandagochtend om 6 uur al hoog in de emotie zit gaat er ergens wel iets mis, zou je zeggenquote:Op maandag 20 april 2026 14:47 schreef Durmada het volgende:
Orgaanhandel? Buitenechtelijke affaire met een vrouw uit Oost-Europa? Het is altijd gissen met dit soort tragedies, erg naar.
Best gewaagd want de kans dat hij gelijk heeft is niet onaanzienlijk.quote:Op maandag 20 april 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat vemoeden van jou kennen we intussen wel![]()
![]()
![]()
Kans is aanwezig als je in bijna alle topics soortgelijke dingen roeptquote:Op maandag 20 april 2026 15:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Best gewaagd want de kans dat hij gelijk heeft is niet onaanzienlijk.
Sjeesus wat vreselijk voor die vrouwquote:Op maandag 20 april 2026 12:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Er gaan geruchten dat de vader de moeder mishandelde en dat het meisje het voor haar moeder wilde opnemen…
?quote:Op maandag 20 april 2026 11:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet, als dat zo is dan heb ik wel weer een donkerbruin vermoeden van de redenen![]()
![]()
Meuleveld.quote:Op maandag 20 april 2026 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat zijn de goede buurten in Blerick? Ik kan er zo niet op komen. Hooguit iets minder slechte voor mijn gevoel
Maar ik kom dan ook uit een dorp.
Hout-Blerick is erg mooi wonen.quote:Op maandag 20 april 2026 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat zijn de goede buurten in Blerick? Ik kan er zo niet op komen. Hooguit iets minder slechte voor mijn gevoel
Maar ik kom dan ook uit een dorp.
Nou ja ik was ook niet blij toen mijn wekker af ging vanochtend, maar nee zo hoog in de emotie zat het nou ook weer niet.quote:Op maandag 20 april 2026 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op maandagochtend om 6 uur al hoog in de emotie zit gaat er ergens wel iets mis, zou je zeggen
quote:Op maandag 20 april 2026 15:29 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ermen/146708833.html
Vader bivakkeerde al een tijdje in een schuur achter de woning en sloot zich af van het gezin?
Vreemd verhaal.
Gek, altijd die verhalen hoe geweldig de betrokken personen waren.quote:Op maandag 20 april 2026 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Jeugdzorg was ook betrokken bij het gezin…
Jawel, jawel maar vanuit feministisch standpunt is de man altijd de dader en schuldige. Begrijp dat toch 🙄quote:Op maandag 20 april 2026 15:36 schreef Zoddie het volgende:
[..]
[..]
Gek, altijd die verhalen hoe geweldig de betrokken personen waren.
(Vreemd genoeg hoor je niets over de vrouw, alleen over de man)
Maar dan later blijkt er wel tekenen te zijn geweest.
Er wordt altijd flink geblaat door dit soort types. Totdat de feiten op tafel liggen - dan zie/hoor je ze niet meer 😎quote:Op maandag 20 april 2026 15:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Best gewaagd want de kans dat hij gelijk heeft is niet onaanzienlijk.
Jeugdzorg blinkt vaak uit in te laat zijn.quote:Op maandag 20 april 2026 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Jeugdzorg was ook betrokken bij het gezin…
quote:Op maandag 20 april 2026 15:29 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ermen/146708833.html
Vader bivakkeerde al een tijdje in een schuur achter de woning en sloot zich af van het gezin?
Vreemd verhaal.
Ook apart.quote:Op 1 maart van dit jaar vond er op het adres waar de familie woont een vuurwerkexplosie plaats. Of het gezin daarbij betrokken was is niet duidelijk.
quote:Op maandag 20 april 2026 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hout-Blerick is erg mooi wonen.
Hout-Blerick ja. Dat is geen wijk van Blerick, maar een apart dorp.quote:Op maandag 20 april 2026 15:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Meuleveld.
https://allecijfers.nl/buurt/meuleveld-venlo/
Er is werkelijk niks feministisch aan een dergelijk standpunt. Ironisch gezien probeer je een maatschappelijke stroming voor gelijke rechten en behandeling van vrouwen de schuld te geven voor het geven van de schuld aan mannen.quote:Op maandag 20 april 2026 15:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jawel, jawel maar vanuit feministisch standpunt is de man altijd de dader en schuldige. Begrijp dat toch 🙄
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |