Hij staat op punt. En kwelgeest van vorig jaar Storer lijkt minder in vorm.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arensman rijdt voor zijn doen wel explosief rond.
Wel erg ver van de streep, helaasquote:Op woensdag 22 april 2026 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag de Hohmahdjoch. Een klim van 22 kilometer met de laatste 7 kilometer aan ongeveer 10%. Zou leuk zijn al het daar al ontploft.
Klopt, maar wel het type koers waar je zoiets kan proberen. Al denk ik dat Red Bull te dominant is om dat te kunnen doen.quote:
Howson volgens mij sleutelbeentjequote:Op woensdag 22 april 2026 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook opgaves van Howson, Nespoli, Langelotti, Englhardt en Federspiel. Moet een flinke klap geweest zijn.
quote:Op woensdag 22 april 2026 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook opgaves van Howson, Nespoli, Langelotti, Englhardt en Federspiel. Moet een flinke klap geweest zijn.
En ik meen dat koffie niet op de lijst van verboden middelen staat.quote:Op woensdag 22 april 2026 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Ook echt direct na de start. Lekker gewerkt jongens.
Pff, goede duik haaks het peloton in.quote:Op woensdag 22 april 2026 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Ook echt direct na de start. Lekker gewerkt jongens.
Tijden zijn aangepast, blijkbaar moest die groep een kwartiertje stilstaan omdat ze anders de kopgroep in de weg zouden zitten op het rondje.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een half peloton OTL blijkbaar, de jury mag met een hengel aan de slag.
Nog geen tweet van Vohters.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aanval Rodriguez.
Die Zuid-Amerikanen van EF doen ook altijd maar wat he. Rafferty is favoriet voor de dagege en dan dit.
Heeft denk ik vooral met het parcours te maken. Maandag was een sprintetappe en zowel woensdag als donderdag zat er geen fatsoenlijke berg in de laatste 80/100km.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een matige versie dit jaar. Morgen maar spektakel dan.
Laatste contractjaar. Zal weinig interesse voor hem zijn denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2026 13:50 schreef franklop het volgende:
2e keer deze week Oomen in de aanval.
Dat zie je hem toch te weinig doen
Precies op tijd om in de eerste Giro week op een kwartier achterstand te komenquote:Op vrijdag 24 april 2026 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arensman zakt er enigszins doorheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |