Transgender?quote:Op zondag 19 april 2026 20:12 schreef epicbeardman het volgende:
Rasson Smith Jr.
[ afbeelding ]
Blijkt ook familie te hebben doodgeschoten op de school
Heb je je pilletjes weer eens niet ingenomen vanmorgen?quote:Op zondag 19 april 2026 20:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Het prachtige beloofde land van sommige hier.
Af en toe een meisjesschool bombarderen, af en toe een school shooting in de VS omhelzen. Overkomt het beste land.
Waarom heeft een deel van de internetters zo'n enorme hekel aan transgenders? Wat is het dat zo verschrikkelijk is aan die mensen? (Edit mag ik mensen zeggen?)quote:Op zondag 19 april 2026 20:16 schreef epicbeardman het volgende:
Trouwens, in Turkije was vrijdag dacht ik ook een shooting. Geen topic gezien.
[ x ]
Even kijken hoe lang deze shooting behandeld gaat worden bij NOS, is bijna een tweede Sandy Hook.
Heb helemaal niets tegen transgenders, van mij mag iedereen leven hoe zij of hij, het/hen wil.quote:Op zondag 19 april 2026 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom heeft een deel van de internetters zo'n enorme hekel aan transgenders? Wat is het dat zo verschrikkelijk is aan die mensen? (Edit mag ik mensen zeggen?)
Omdat ze zich voordoen als iets dat ze niet zijn? En daar de bijbehorende vruchten onterecht van plukken?quote:Op zondag 19 april 2026 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom heeft een deel van de internetters zo'n enorme hekel aan transgenders? Wat is het dat zo verschrikkelijk is aan die mensen? (Edit mag ik mensen zeggen?)
Welke school?quote:Op zondag 19 april 2026 20:12 schreef epicbeardman het volgende:
Rasson Smith Jr.
[ afbeelding ]
Blijkt ook familie te hebben doodgeschoten op de school
Goths en emos was nog een subcultuur. Dat van nu is gewoon een transient mental illness.quote:Op zondag 19 april 2026 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
Het is de laatste tijd helaas een trend aan het worden dat deze mensen exploderen. Zeker de jongere, dan zag ik liever Goths/emos.
blacks killing other blacks blijft eem issue daar helaasquote:Op maandag 20 april 2026 08:45 schreef nixxx het volgende:
Maar ik, dit was dus geen school shooting, maar een zwarte man die al zijn baby mommas afging en zijn eigen kinderen doodschoot.. Ik hoor verder krekels denk ik…
En daar zijn alle Amerikanen verantwoordelijk voor?quote:Op zondag 19 april 2026 20:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Het prachtige beloofde land van sommige hier.
Af en toe een meisjesschool bombarderen, af en toe een school shooting in de VS omhelzen. Overkomt het beste land.
Dan heeft die best veel kinderen ook. Of had.quote:Op maandag 20 april 2026 08:45 schreef nixxx het volgende:
Maar ik, dit was dus geen school shooting, maar een zwarte man die al zijn baby mommas afging en zijn eigen kinderen doodschoot.. Ik hoor verder krekels denk ik…
Nog geen reden om 8 jonge kinderen dood te schieten. Maak jezelf dan van kant maar laat andere met rust.quote:Op maandag 20 april 2026 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heeft die best veel kinderen ook. Of had.
Treurig einde in het straatarme Louisiana waar de zwarte bevolking strugelt met armoede en drugsgebruik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |