Klopt ik snap wel dat er praktisch weinig onderzoek naar gedaan is. Anders zou er naar boven komen dat ze nauwelijks de basisschool hebben afgemaaktquote:Op zondag 19 april 2026 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]dus je hebt zelf maar besloten dat ze allemaal getraumatiseerd zijn.
In dat geval heb ik nu besloten dat ze įllemaal universitair geschoold en steenrijk zijn, want er is praktisch weinig onderzoek naar gedaan, dat snap jij ook.
Hoog niveau discussie wel.
Iedere asielzoeker is getraumatiseerd, dus blijkbaar zijn ze allemaal terecht gevlucht.quote:Op zondag 19 april 2026 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]dus je hebt zelf maar besloten dat ze allemaal getraumatiseerd zijn.
In dat geval heb ik nu besloten dat ze įllemaal universitair geschoold en steenrijk zijn, want er is praktisch weinig onderzoek naar gedaan, dat snap jij ook.
Hoog niveau discussie wel.
quote:Op zondag 19 april 2026 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt ik snap wel dat er praktisch weinig onderzoek naar gedaan is. Anders zou er naar boven komen dat ze nauwelijks de basisschool hebben afgemaakt![]()
Dat is hier de discussie niet.quote:Op zondag 19 april 2026 11:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere asielzoeker is getraumatiseerd, dus blijkbaar zijn ze allemaal terecht gevlucht.
En dan is het aan buurlanden om deze mensen op te vangen. Tien veilige landen doorkruisen om hier aan te kloppen en onze zorg verder te belasten zou niet te bedoeling moeten zijn.quote:Op zondag 19 april 2026 11:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere asielzoeker is getraumatiseerd, dus blijkbaar zijn ze allemaal terecht gevlucht.
Oh nu je weer eens wat doms gezegd hebt is het opeens de discussie niet.quote:
Omdat je het gevaar overdrijft en jij waarschijnlijk ook niet wil wonen op een industrieterrein.quote:Het gaat er hier om dat er zo'n opvang bij kwetsbare kinderen en jongeren naast een park komt. Zet ze gewoon op een industrieterrein als je perse de behoefte hebt om iets te willen doen.
Waarom bewust je eigen burgers in gevaar brengen.
Hoeveel veilige landen hebben de joden richting Israel moeten doorkruisen?quote:Op zondag 19 april 2026 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan is het aan buurlanden om deze mensen op te vangen. Tien veilige landen doorkruisen om hier aan te kloppen en onze zorg verder te belasten zou niet te bedoeling moeten zijn.
Als ik uit oorlog kom zou ik dolblij zijn in een land als Nederland te mogen wonen, waar dan ook.quote:Op zondag 19 april 2026 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh nu je weer eens wat doms gezegd hebt is het opeens de discussie niet.
[..]
Omdat je het gevaar overdrijft en jij waarschijnlijk ook niet wil wonen op een industrieterrein.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 april 2026 12:02 schreef Kottnauer het volgende:
In de kringen waarin Ton Heurts zich begeeft is hij nu een gevierd man.
Was Apeldoorn ook niet de plaats waar het legendarische lied “je bent welkom” werd gezongen door die geitenwollensokkengroep?
Wat is er mis met dolblije mensen in je wijk hebben?quote:Op zondag 19 april 2026 11:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als ik uit oorlog kom zou ik dolblij zijn in een land als Nederland te mogen wonen, waar dan ook.
Oh nee een bestuurder die niet aan populisme en symboolpolitiek doet. Snel bestook zijn dm's met als "bezorgde burgers".quote:Op zondag 19 april 2026 11:59 schreef Kottnauer het volgende:
[ afbeelding ]
Burgemeester Ton Heurts deugt.
Klopt dat? Zijn de meeste mensen in dit land voor opvang?quote:Op zondag 19 april 2026 12:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Hebben jullie wel eens iets beters te doen dan de hele dag AZC topics posten?Of zijn jullie van die mensen die hard gaan op dat "wij zeggen nee, nee, nee tegen een AZC" ai lied?
Er is een maand geleden een nieuwe raad verkozen in Apeldoorn die voor opvang van asielzoekers is, zoals de meeste mensen in dit land uit peilingen voor opvang is.
Maar doe gerust harder schreeuwen als kleine minderheid. Misschien kan het Malieveld weer gereserveerd worden, net zoals op Elsfest vorig september waar een kleine 100 man de halve stad vernielden
quote:Op zondag 19 april 2026 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is er mis met dolblije mensen in je wijk hebben?
https://www.wodc.nl/actue(...)oners-in-asielopvangquote:In totaal registreerde het COA in 2023 13.395 incidenten van verbale dreiging met zelfmoord, acties waarbij bewoners zichzelf iets aandeden en fysieke, verbale en non-verbale agressie en geweld naar anderen.
Oh dus je wil depressieve mensen op een Nederlands industrieterrein zetten. Ben je wel eens naar werk gegaan?quote:Op zondag 19 april 2026 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
https://www.wodc.nl/actue(...)oners-in-asielopvang
dolblij jah
oh je vraagt wat ik wil? Helemaal geen asielzoekers dan.quote:Op zondag 19 april 2026 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dus je wil depressieve mensen op een Nederlands industrieterrein zetten. Ben je wel eens naar werk gegaan?
78% steun volgens Ipsosquote:Op zondag 19 april 2026 12:15 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Klopt dat? Zijn de meeste mensen in dit land voor opvang?
Bron graag.
Nee dat vroeg ik niet. Uitkeringstrekker confirmed!quote:Op zondag 19 april 2026 12:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
oh je vraagt wat ik wil? Helemaal geen asielzoekers dan.
Waarschijnlijk per ongeluk door jou weggelaten uit hetzelfde stuk:quote:Op zondag 19 april 2026 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
https://www.wodc.nl/actue(...)oners-in-asielopvang
dolblij jah
91% niet betrokken bij incidenten en 97% niet bij misdrijven. Dan is de beeldvorming ineens een heel stuk anders als 9 op de 10 niks verwijtbaars doet hč? Maar vertel anders nog een keer hoe de nieuwe Lisa onherroepelijk gaat gebeuren.quote:In 2023 was 9% van de bewoners betrokken bij incidenten waarbij sprake was van agressie of geweld. 3% van de bewoners werd verdacht van een misdrijf.
Apart gesprek.quote:Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet. Uitkeringstrekker confirmed!
9% teveel. Het is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 19 april 2026 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk per ongeluk door jou weggelaten uit hetzelfde stuk:
[..]
91% niet betrokken bij incidenten en 97% niet bij misdrijven. Dan is de beeldvorming ineens een heel stuk anders als 9 op de 10 niks verwijtbaars doet hč? Maar vertel anders nog een keer hoe de nieuwe Lisa onherroepelijk gaat gebeuren.
Uit hetzelfde onderzoek: tegelijkertijd geeft 62% van de Nederlanders aan dat de meeste buitenlanders die naar Nederland willen als vluchteling zijn eigenlijk geen vluchtelingen. Ze willen hier gewoon komen om economische redenen, of om misbruik te maken van onze sociale voorzieningen. Dįįr zit het probleem.quote:Op zondag 19 april 2026 12:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
78% steun volgens Ipsos
ipsos-global-attitudes-towards-refugees-2025.pdf https://share.google/7Qnk9o4o7pVLmqXPw
Deze anekdote had je al eens gedeeld.quote:Op zondag 19 april 2026 12:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik heb naast een AZC gewoond als student in Vogelaar wijk Overvecht. Nooit problemen gehad. Wel met het werkloos tuig in de flat aan de overkant. Die vielen ons wel eens lastig met bijv het schijnen met een laserpen, waren vooral altijd boos en bij buurt evenementen waren ze nergens te bekennen
En kom nu eens met cijfers hoeveel van die economische vluchtelingen daadwerkelijk in Nederland blijven?quote:Op zondag 19 april 2026 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uit hetzelfde onderzoek: tegelijkertijd geeft 62% van de Nederlanders aan dat de meeste buitenlanders die naar Nederland willen als vluchteling zijn eigenlijk geen vluchtelingen. Ze willen hier gewoon komen om economische redenen, of om misbruik te maken van onze sociale voorzieningen. Dįįr zit het probleem.
Daadwerkelijke vluchtelingen (neem de Oekraļners bijvoorbeeld) wil iedereen wel helpen. Maar al die nepvluchtelingen zoals al die (Noord-)Afrikanen en zelfs vele Syriėrs wil men niet. En dat zien we natuurlijk ook wel terug in de verkiezingen, want als bijna 80% van Nederland zo barmhartig was ten opzichte van vluchtelingen, zou rechts niet zo groot zijn.
Veel te veel krijgen uiteindelijk een verblijfsvergunning.quote:Op zondag 19 april 2026 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En kom nu eens met cijfers hoeveel van die economische vluchtelingen daadwerkelijk in Nederland blijven?
Als er van de 100 asielzoekers er 3 een meisje verkrachten dan is dat al meer dan genoeg om geen AZC naast een basisschool te zetten.quote:Op zondag 19 april 2026 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh nu je weer eens wat doms gezegd hebt is het opeens de discussie niet.
[..]
Omdat je het gevaar overdrijft en jij waarschijnlijk ook niet wil wonen op een industrieterrein.
Bron?quote:Op zondag 19 april 2026 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uit hetzelfde onderzoek: tegelijkertijd geeft 62% van de Nederlanders aan dat de meeste buitenlanders die naar Nederland willen als vluchteling zijn eigenlijk geen vluchtelingen. Ze willen hier gewoon komen om economische redenen, of om misbruik te maken van onze sociale voorzieningen. Dįįr zit het probleem.
Daadwerkelijke vluchtelingen (neem de Oekraļners bijvoorbeeld) wil iedereen wel helpen. Maar al die nepvluchtelingen zoals al die (Noord-)Afrikanen en zelfs vele Syriėrs wil men niet. En dat zien we natuurlijk ook wel terug in de verkiezingen, want als bijna 80% van Nederland zo barmhartig was ten opzichte van vluchtelingen, zou rechts niet zo groot zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |