Voor andere mensen ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Huidige baan, misschien ook wel in het algemeen. Rond mensen zijn is gewoon niet fijn voor mij.
Dat kan wellicht zo zijn. Maar goed betekent niet dat ik geen plek mag of kan hebben in de maatschappij.quote:
Dit vind ik nare opmerking! Ok het is voor veel mensen lastig. Maar ik geloof echt wel dat er mensen zijn voor wie dit bijna niet te doen is!quote:
Dankjewel. De opmerking laten we maar voor wat het is, ik hecht daar ook niet teveel waarde aan.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit vind ik nare opmerking! Ok het is voor veel mensen lastig. Maar ik geloof echt wel dat er mensen zijn voor wie dit bijna niet te doen is!
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit vind ik nare opmerking! Ok het is voor veel mensen lastig. Maar ik geloof echt wel dat er mensen zijn voor wie dit bijna niet te doen is!
Jouw opmerking. " Hebben meer mensen last van" Begrijpelijk maar is niet altijd helpend. Sterker nog een dooddoenerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Nu snap ik er nog minder van. Ik wil enkel mijn ergernis t.a.v. Hetekip laten blijken. Van de rest heb ik geen weet.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw opmerking. " Hebben meer mensen last van" Begrijpelijk maar is niet altijd helpend. Sterker nog een dooddoener
Als je je zo ergert kun je ook gewoon wegblijven.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nu snap ik er nog minder van. Ik wil enkel mijn ergernis t.a.v. Hetekip laten blijken. Van de rest heb ik geen weet.
Er komt een rood waas voor mijn ogen, ik móet wat schrijven dan. Maar wees gerust, het is alweer weggetrokken.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je je zo ergert kun je ook gewoon wegblijven.
Laat maar gaan, het boeit mij niet zoveel. Als wat mensen op het internet van mij dachten ook nog iets was waar ik me druk om moest maken, zou ik geen leven meer hebben.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je je zo ergert kun je ook gewoon wegblijven.
Ik weet niet zeker of dit wel zo een goed idee is? Of is dit onder begeleiding/advies van een arts?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:54 schreef Hetekip het volgende:
Ik vind het nog wat spannend, maar ben sinds vandaag met de antidepressiva en antipsychotica gestopt. Ik moet dit nog melden bij de hulpverlening, maar ik voel me gewoon weer goed.
O nee, niet inéén keer stoppen en ALTIJD in overleg met je arts!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:54 schreef Hetekip het volgende:
Ik vind het nog wat spannend, maar ben sinds vandaag met de antidepressiva en antipsychotica gestopt. Ik moet dit nog melden bij de hulpverlening, maar ik voel me gewoon weer goed.
Oeh! Dit is echt niet handig!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:54 schreef Hetekip het volgende:
Nee, ik voel me gewoon weer goed, de situatie die mij in een depressie kegelde, is weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit wel zo een goed idee is? Of is dit onder begeleiding/advies van een arts?
Tien jaar geleden ook gedaan, toen was er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
O nee, niet inéén keer stoppen en ALTIJD in overleg met je arts!!!
Ik zie mezelf wel echt als genezen, maar blijkbaar aan jullie reacties te lezen is het niet slim.quote:
Nee! Overleg met arts. Is levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee, ik voel me gewoon weer goed, de situatie die mij in een depressie kegelde, is weg.
Ik voel me eigenlijk weer goed.
[..]
Tien jaar geleden ook gedaan, toen was er niks aan de hand.
[..]
Ik zie mezelf wel echt als genezen, maar blijkbaar aan jullie reacties te lezen is het niet slim.
Het kán anders lopen en dan weet je van ellende niet waar je het moet zoeken. Waarom de haast?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee, ik voel me gewoon weer goed, de situatie die mij in een depressie kegelde, is weg.
Ik voel me eigenlijk weer goed.
[..]
Tien jaar geleden ook gedaan, toen was er niks aan de hand.
[..]
Ik zie mezelf wel echt als genezen, maar blijkbaar aan jullie reacties te lezen is het niet slim.
Ik dronk gewoon door de antidepressiva heen, maar ik voel nu ook een stuk minder drang om te drinken. 1x per week misschien.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:
Het belangrijkste is om dan geen alcohol te drinken! Ik kan dat niet genoeg stressen!
De adviezen zijn duidelijk gegeven, neem je verantwoordelijkheid en neem contact op met je arts.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik dronk gewoon door de antidepressiva heen, maar ik voel nu ook een stuk minder drang om te drinken. 1x per week misschien.
Lees post boven jouw post.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De adviezen zijn duidelijk gegeven, neem je verantwoordelijkheid en neem contact op met je arts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |