Nu in de winkels, het vervolgquote:Op zaterdag 18 april 2026 12:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een vervolg op deze klassieker:
[ afbeelding ]
Ik had deze AI-impressie gemaakt voor de Frontpage, maar hier lijkt AI niet wenselijk dus hier niet geplaatst.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De media durven geen afbeelding meer te gebruiken van een gekleurd persoon in een negatieve context.
Voor de autorukker is een apart topic.quote:
Die zijn juist t probleem.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:15 schreef PurifieR het volgende:
[..]
En mannen? Zijn die ineens minder belangrijk?
Deze aanwinst voor Nederland woont hier al 17 jaar.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De media durven geen afbeelding meer te gebruiken van een gekleurd persoon in een negatieve context.
Sarcasme was niet duidelijk?quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee.
Nee, wij zijn níet het probleem. En ik laat me ook niets anders aanpraten.
Haha, sorry, dat kwam hier niet goed aan. Mee eens danquote:Op zaterdag 18 april 2026 14:07 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Sarcasme was niet duidelijk?
Mannen zijn toch het probleem zie Lisa wat ook he iemand was uit Nigeria.
Maar je mag niet zeggen dat t Mannen zijn van bepaalde culturen das discriminatie.
Voor sommige rechtse mensen zijn zeden alleen een probleem als de huidskleur niet matcht. Vandaar dat Trump, Marco Borsato en Dion Graus zoveel fans hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2026 12:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nederlandse blanke rukkers bestaan niet? Als kind mee geconfronteerd tussen de middag, onderweg van school naar huis. Viespeuk probeerde me nog in zijn auto mee te krijgen
Je bent nu net zo hard stemming aan het maken als waar je 'sommige rechtse mensen'van beschuldigdquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Voor sommige rechtse mensen zijn zeden alleen een probleem als de huidskleur niet matcht. Vandaar dat Trump, Marco Borsato en Dion Graus zoveel fans hebben
Daar wordt zijn worst publiekelijk afgehaktquote:Op zaterdag 18 april 2026 12:37 schreef monkyyy het volgende:
Zou Jan-Julius uit Aerdenhout ook in de trein in Nigieria aan het masturberen zijn?
Ik vind het best een nette conclusie als een veroordeelde verkrachter als Trump met connecties met Epstein nog zoveel steun geniet. Obama was er niet mee weggekomen. Die zou in een cel zijn weggerot.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je bent nu net zo hard stemming aan het maken als waar je 'sommige rechtse mensen'van beschuldigd
Marco Borsato?quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Voor sommige rechtse mensen zijn zeden alleen een probleem als de huidskleur niet matcht. Vandaar dat Trump, Marco Borsato en Dion Graus zoveel fans hebben
Welkom in een feminine maatschappij.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Al zeventien jaar in Nederland. Dakloos. Verslaafd. Schulden. Momenteel al vastzitten voor een "niet nader gespecificeerd feit". Nu weer veroordeeld worden voor schennispleging. "Complexe problematiek".
Wat moet je er toch mee.
Voornaam Black.quote:
Dick Pick is zijn echte naam.quote:
Weggooien.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Al zeventien jaar in Nederland. Dakloos. Verslaafd. Schulden. Momenteel al vastzitten voor een "niet nader gespecificeerd feit". Nu weer veroordeeld worden voor schennispleging. "Complexe problematiek".
Wat moet je er toch mee.
quote:
Nee, die noemen we velloze Felixquote:Op zaterdag 18 april 2026 18:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Is dat hoe we een besneden lul tegenwoordig noemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |