kloptquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik neuk al jaren Noord Afrikaanse schoonheden en Oostblokkers.
Maar op relatiegebied is het een niet beter dan de andere hoor.
Oost Europese vrouwen, zoals Polen bijvoorbeeld, zijn wat traditioneler, maar die verwachten wel dat je hun gaat onderhouden met je inkomen. En alles wat ze eventueel zelf verdient is voor haar alleen.
Hoe?quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Dat zal opgaan aan kapper, nagels, ici paris. Of misschien al die deco frutseltjes wat her en der op tafels en kastjes ligt en je als man niet meteen op valt als je thuis komt.quote:
Gewoon geld aanbieden.quote:
@Elan zoekt een vrouw die hij op een voetstuk kan plaatsenquote:
Dat ligt er aan, lol.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En hoeveel betaal je dan per keer?
Heb een Russische vrouw en we delen gewoon de rekeningen hoor. Ken genoeg Poolse stellen en Oekraïners die delen ook gewoon hun inkomsten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar op relatiegebied is het een niet beter dan de andere hoor.
Oost Europese vrouwen, zoals Polen bijvoorbeeld, zijn wat traditioneler, maar die verwachten wel dat je hun gaat onderhouden met je inkomen. En alles wat ze eventueel zelf verdient is voor haar alleen.
Russische vrouwen zijn ook wel echt anders dan Poolse vrouwen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb een Russische vrouw en we delen gewoon de rekeningen hoor. Ken genoeg Poolse stellen en Oekraïners die delen ook gewoon hun inkomsten.
Het is wel een heel ander slag vrouw. Niet per se onderdanig maar wel traditioneel in de rolverdeling.
Maar hoe is ze dan traditioneel?quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb een Russische vrouw en we delen gewoon de rekeningen hoor. Ken genoeg Poolse stellen en Oekraïners die delen ook gewoon hun inkomsten.
Het is wel een heel ander slag vrouw. Niet per se onderdanig maar wel traditioneel in de rolverdeling.
Door gewoon die apps te verwijderen en naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Veel mannen krijgen geen matches op dating-apps als Tinder en dit tast hun zelfbeeld aan. Hoe kun je daar als man het beste mee omgaan?
Meer in de zin van dat ze daar van een man bepaalde verwachtingen hebben.quote:Op zondag 19 april 2026 07:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar hoe is ze dan traditioneel?
Met het huishouden of eten maken of zo?
Is inderdaad niet makkelijk voor ons mannen met pindabreintjes, om de sneltreinvaart van de ontwikkeling die vrouwen als collectief doorgaan bij te benen, maar ooit gaan we er komen, weer nog niet of ik het ga meemaken, maar ooit gaan we net zo ontwikkelt als de vrouwen zijn. Interessant wel, die ontwikkeling in de maatschappij waar mannen achteraan moeten, schijnbaar leven we dan toch niet in zo'n patriarchaat als dat er wordt gedacht.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan me ook best voorstellen dat het voor veel mannen lastig is, de veranderde samenleving. En aanpassen aan nieuwe dingen is niet iets waar de mens in het algemeen heel goed in is. Dat kost tijd. En die moeten we met z'n allen ook geven en nemen, zodat mannen en vrouwen elkaar weer vinden. Ik denk alleen niet dat het zal helpen om als man lekker woest te gaan zitten zijn op vrouwen, op vrouwen af te geven en ze als groep terug te willen dringen in de oude patronen. Als je als man een heel traditioneel gezin wil en dus een vrouw die daarbij past, zoek die vrouw. Maar dwing niet alle vrouwen in dat harnas omdat jij vindt dat dat de enige juiste rol is.
Het is inderdaad wel grappig hoe het idee van de verheven vrouwen post heeft gevat.quote:Op zondag 19 april 2026 09:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Is inderdaad niet makkelijk voor ons mannen met pindabreintjes, om de sneltreinvaart van de ontwikkeling die vrouwen als collectief doorgaan bij te benen, maar ooit gaan we er komen, weer nog niet of ik het ga meemaken, maar ooit gaan we net zo ontwikkelt als de vrouwen zijn. Interessant wel, die ontwikkeling in de maatschappij waar mannen achteraan moeten, schijnbaar leven we dan toch niet in zo'n patriarchaat als dat er wordt gedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |