Welja, joh, ga Irak nog even herhalen. De 'gewone' seculiere Iranier staat daar ook niet om te springen, zo geliefd zijn die Amerikaanse 'bevrijders' daar niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Grondtroepen lijkt me zinvoller. Je zult toch dat hele regime moeten uitroeien, anders begint dit hele conflict over een aantal jaar weer van voor af aan.
Iran is als Afghanistan op steroïden, qua landschap en qua leger.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Grondtroepen lijkt me zinvoller. Je zult toch dat hele regime moeten uitroeien, anders begint dit hele conflict over een aantal jaar weer van voor af aan.
Volgens mij zijn alle experts het er wel over eens dat inzetten van grondtroepen alleen maar slecht af kan lopen voor Amerika.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geef je op voor het leger.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Moet bijna wel. Het grensgebied aan de zee in elk geval dat een bedreiging vormt voor Hormuz.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ach zo zijn de VS en Israël ook begonnen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zowel Hezbollah als Hamas hebben geen land, het zijn terreurgroeperingen. Hezbollah zit met name in het Zuiden van Libanon, Hamas in de Gazastrook. Dat zijn geen onafhankelijke landen.
Het alternatief is dat de bevolking onderdrukt blijft worden door dat kwaadaardige islamo-nazistische regime. Dat vindt je wel acceptabel?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welja, joh, ga Irak nog even herhalen. De 'gewone' seculiere Iranier staat daar ook niet om te springen, zo geliefd zijn die Amerikaanse 'bevrijders' daar niet.
Nee, maar een revolutie moet altijd van de bevolking zelf komen, niet door buitenaf.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het alternatief is dat de bevolking onderdrukt blijft worden door dat kwaadaardige islamo-nazistische regime. Dat vindt je wel acceptabel?
Als de bevolking daar vanaf wil moeten ze dat zelf regelen. Dat kunnen wij niet voor ze bepalen en Trump al helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het alternatief is dat de bevolking onderdrukt blijft worden door dat kwaadaardige islamo-nazistische regime. Dat vindt je wel acceptabel?
Zonder hulp gaat dat helaas niet lukken. Het regime heeft er geen enkele moeite mee om de eigen bevolking op grote schaal uit te roeien.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, maar een revolutie moet altijd van de bevolking zelf komen, niet door buitenaf.
Het ‘regime’ is geen macht van buiten Iran of zo. Het is gewoon letterlijk de bevolking zelf.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zonder hulp gaat dat helaas niet lukken. Het regime heeft er geen enkele moeite mee om de eigen bevolking op grote schaal uit te roeien.
Die hulp moet dan van de islamitische landen om hen heen komen, niet van een of andere oranje aap die zichzelf als Jezus ziet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zonder hulp gaat dat helaas niet lukken. Het regime heeft er geen enkele moeite mee om de eigen bevolking op grote schaal uit te roeien.
Onzin natuurlijk. De bevolking wordt gegijzeld door een islamofascistische doodscultus.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het ‘regime’ is geen macht van buiten Iran of zo. Het is gewoon letterlijk de bevolking zelf.
Ik vind het acceptabel als daarmee een derde wereldoorlog voorkomen kan worden. Bevrijding van de bevolking is daar trouwens nooit succesvol gelukt. Dus waarom zou het nu wel lukken? De "bevrijders" stellen zich nou niet echt vriendelijk op.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als ik zo'n kop zie dan denk ik toch echt, dit is een bejaardenoorlog aan het worden met jongeren als schietschijf. Allemaal nog net voordat ze dood gaan nog even een punt willen zetten in de wereldgeschiedenis.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon om te lachen, en vraag me af waar die filmpjes vandaan komen. denk niet eens uit Iran ofzo. LOL. maarja dit is toch humor en satire ook wel.
Derde wereldoorlog over Iran is totale nonsens. Dat heeft Rob de Wijk zeker weer verkondigd? Die voorspelde ook 4 jaar lang dat er een kernoorlog zou uitbreken zodra Rusland aangevallen zou worden. Ondertussen staat de halve Russische olie-industrie in de fik en zijn al de Wijk's zijn voorspellingen flauwekul gebleken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het acceptabel als daarmee een derde wereldoorlog voorkomen kan worden. Bevrijding van de bevolking is daar trouwens nooit succesvol gelukt. Dus waarom zou het nu wel lukken? De "bevrijders" stellen zich nou niet echt vriendelijk op.
Trouwens, regime change is al heel lang geen doel meer van Amerika en Israël. Dus het is ook een non-discussie.
nouja wanneer noem je iets een wereld oorlog he?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Derde wereldoorlog over Iran is totale nonsens. Dat heeft Rob de Wijk zeker weer verkondigd? Die voorspelde ook 4 jaar lang dat er een kernoorlog zou uitbreken zodra Rusland aangevallen zou worden. Ondertussen staat de halve Russische olie-industrie in de fik en zijn al de Wijk's zijn voorspellingen flauwekul gebleken.
Ja. Ik heb Rob de Wijk jouw post doorgestuurd en gevraagd hoe ik hier nu op moet reageren. Je hebt me door.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Derde wereldoorlog over Iran is totale nonsens. Dat heeft Rob de Wijk zeker weer verkondigd? Die voorspelde ook 4 jaar lang dat er een kernoorlog zou uitbreken zodra Rusland aangevallen zou worden. Ondertussen staat de halve Russische olie-industrie in de fik en zijn al de Wijk's zijn voorspellingen flauwekul gebleken.
De Wijk geeft vooral aan hoe kansloos het doelen halen van de VS is. En dat deed ie al voor het hele gelazer begon. Lijkt me moeilijk een steek tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |