abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220606657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:14 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Grondtroepen lijkt me zinvoller. Je zult toch dat hele regime moeten uitroeien, anders begint dit hele conflict over een aantal jaar weer van voor af aan.
Welja, joh, ga Irak nog even herhalen. De 'gewone' seculiere Iranier staat daar ook niet om te springen, zo geliefd zijn die Amerikaanse 'bevrijders' daar niet.
pi_220606658
quote:

[..]
Grondtroepen lijkt me zinvoller. Je zult toch dat hele regime moeten uitroeien, anders begint dit hele conflict over een aantal jaar weer van voor af aan.
Iran is als Afghanistan op steroïden, qua landschap en qua leger.

Je zal minimaal 500.000 grondtroepen nodig hebben, misschien wel het dubbele.
Het aantal doden aan Amerikaanse zijde zal ook niet gering zijn.
pi_220606659
quote:

[..]
Volgens mij zijn alle experts het er wel over eens dat inzetten van grondtroepen alleen maar slecht af kan lopen voor Amerika.

Tenminste, volgens mij ben jij de eerste die ik hoor/lees zeggen dat het zinvol zou zijn.
pi_220606673
quote:

[..]
Ik zou zeggen geef je op voor het leger.
pi_220606693
quote:

[..]
Moet bijna wel. Het grensgebied aan de zee in elk geval dat een bedreiging vormt voor Hormuz.
blablablabla
pi_220606696
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zowel Hezbollah als Hamas hebben geen land, het zijn terreurgroeperingen. Hezbollah zit met name in het Zuiden van Libanon, Hamas in de Gazastrook. Dat zijn geen onafhankelijke landen.
Ach zo zijn de VS en Israël ook begonnen.
pi_220606705
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220606728
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welja, joh, ga Irak nog even herhalen. De 'gewone' seculiere Iranier staat daar ook niet om te springen, zo geliefd zijn die Amerikaanse 'bevrijders' daar niet.
Het alternatief is dat de bevolking onderdrukt blijft worden door dat kwaadaardige islamo-nazistische regime. Dat vindt je wel acceptabel?
pi_220606743
twitter
pi_220606744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het alternatief is dat de bevolking onderdrukt blijft worden door dat kwaadaardige islamo-nazistische regime. Dat vindt je wel acceptabel?
Nee, maar een revolutie moet altijd van de bevolking zelf komen, niet door buitenaf.
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:37:42 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220606754
quote:

[..]
Als de bevolking daar vanaf wil moeten ze dat zelf regelen. Dat kunnen wij niet voor ze bepalen en Trump al helemaal niet.
Wat als China ons gaat bombarderen om ons van Jette te bevrijden? Zoiets werkt echt nooit.

Het gaat ook helemaal niet om de bevolking van Iran. Het gaat erom Iran te ontwrichten en verwoesten, bij voorkeur in een burgeroorlog te storten, zodat Israël hegemonie in de regio heeft.
The End Times are wild
pi_220606760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, maar een revolutie moet altijd van de bevolking zelf komen, niet door buitenaf.
Zonder hulp gaat dat helaas niet lukken. Het regime heeft er geen enkele moeite mee om de eigen bevolking op grote schaal uit te roeien.
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:40:08 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220606768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zonder hulp gaat dat helaas niet lukken. Het regime heeft er geen enkele moeite mee om de eigen bevolking op grote schaal uit te roeien.
Het ‘regime’ is geen macht van buiten Iran of zo. Het is gewoon letterlijk de bevolking zelf.
The End Times are wild
pi_220606770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Die hulp moet dan van de islamitische landen om hen heen komen, niet van een of andere oranje aap die zichzelf als Jezus ziet.
pi_220606778
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het ‘regime’ is geen macht van buiten Iran of zo. Het is gewoon letterlijk de bevolking zelf.
Onzin natuurlijk. De bevolking wordt gegijzeld door een islamofascistische doodscultus.
pi_220606794
twitter
pi_220606799
twitter
pi_220606841
quote:

[..]
Ik vind het acceptabel als daarmee een derde wereldoorlog voorkomen kan worden. Bevrijding van de bevolking is daar trouwens nooit succesvol gelukt. Dus waarom zou het nu wel lukken? De "bevrijders" stellen zich nou niet echt vriendelijk op.

Trouwens, regime change is al heel lang geen doel meer van Amerika en Israël. Dus het is ook een non-discussie.
pi_220606853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:45 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Als ik zo'n kop zie dan denk ik toch echt, dit is een bejaardenoorlog aan het worden met jongeren als schietschijf. Allemaal nog net voordat ze dood gaan nog even een punt willen zetten in de wereldgeschiedenis.
pi_220606858
Als Trump echt zich laat verleiden tot een grondoorlog zal het desastreuze gevolgen hebben voor zowel hem als de VS. Ze kunnen Trump maximaal beschadigen door de oorlog te rekken en hem een gigantische nederlaag in de mid-terms bezorgen. Het is natuurlijk echt naief om te denken dat het Iraanse volk de Amerikanen met open armen zal ontvangen. De haat is na decenialange ellende (vooral omtrend de Palestijnen) inmiddels zo groot, dat is haast niet meer terug te draaien.
We zitten verder echter in de bizarre situatie dat Rusland dolgraag wilt dat Trump blijft en Europa hem liever kwijt dan rijk is. China zal ook willen dat Trump aanblijft, omdat hij met zijn dommigheid de VS maximaal beschadigt en China met spoed naar de nummer 1 positie leidt.
pi_220606865
ff crospost vanuit ander topic want denk past meer hier

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:48 schreef kree het volgende:

[..]
het is eigenlijk gewoon om te lachen, en vraag me af waar die filmpjes vandaan komen. denk niet eens uit Iran ofzo. LOL. maarja dit is toch humor en satire ook wel.
Bekijk deze YouTube-video

check vanaf 9:55 enzo. _O-

Kijken jullie die man wel eens? Nu is ie heel anti trump, mnaargoied mss wel goed he dat er kritiek ook die lummel in het white house is.
Do what you love, love what you do!
pi_220606887
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik vind het acceptabel als daarmee een derde wereldoorlog voorkomen kan worden. Bevrijding van de bevolking is daar trouwens nooit succesvol gelukt. Dus waarom zou het nu wel lukken? De "bevrijders" stellen zich nou niet echt vriendelijk op.

Trouwens, regime change is al heel lang geen doel meer van Amerika en Israël. Dus het is ook een non-discussie.
Derde wereldoorlog over Iran is totale nonsens. Dat heeft Rob de Wijk zeker weer verkondigd? Die voorspelde ook 4 jaar lang dat er een kernoorlog zou uitbreken zodra Rusland aangevallen zou worden. Ondertussen staat de halve Russische olie-industrie in de fik en zijn al de Wijk's zijn voorspellingen flauwekul gebleken.
pi_220606897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:03 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Derde wereldoorlog over Iran is totale nonsens. Dat heeft Rob de Wijk zeker weer verkondigd? Die voorspelde ook 4 jaar lang dat er een kernoorlog zou uitbreken zodra Rusland aangevallen zou worden. Ondertussen staat de halve Russische olie-industrie in de fik en zijn al de Wijk's zijn voorspellingen flauwekul gebleken.
nouja wanneer noem je iets een wereld oorlog he?

Ik denk dit is het soort van al. Maargoed 4 weken geleden beloofde trump no feets on the groiund en klaar in een week

soja en Oekraïne zou ie ook oplossen in een dag,
En groenland moet maar van USA zijn

is er nu echt iemand die die man die wel aan de knoppen zit nog geloofd?
Laat staan dat hij het een neuk geeft hoe wij het hier op het andere continent hebben door zijn compleet idiote idee.

het is beetje makkelijk he vanaf andere continent toekijken en dingen doen terwijl je er niet zelf inzit. En bovendien is het sowieso leugenaar met zijn vriendjes in de beurs enzo? alleen daarvoor zouden ze hem al moeten straffen. handel met voorkennis. en het gaat niet om een paar tientjes in dat, maar biljoenen euro. goh? LUL
Do what you love, love what you do!
pi_220606904
quote:

[..]
Ja. Ik heb Rob de Wijk jouw post doorgestuurd en gevraagd hoe ik hier nu op moet reageren. Je hebt me door.
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:11:06 #275
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_220606909
quote:

[..]
De Wijk geeft vooral aan hoe kansloos het doelen halen van de VS is. En dat deed ie al voor het hele gelazer begon. Lijkt me moeilijk een steek tussen te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')