Wanneer men spreekt over boeven vangen, dan hebben ze het doorgaans niet over studentes die met een 10 jaar oude winkelkar statiegeld terug aan het brengen zijn. Ze hebben het meestal over de 50.000 aangiftes die nog opgepakt moeten worden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:30 schreef Bouke-p het volgende:
Handhaven! Boeven pakken! Meer blauw op straat!
Maar niet mij controleren of aanspreken op mijn gedrag, dat is niet de bedoeling!
Toen werden karretjes ook en masse meegenomen door studenten en daklozen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef littlemindy het volgende:
In kom nog uit de tijd dat je bij de Konmar een zegeltje kreeg als je je winkelkar terugbracht. Een volle spaarkaart zegeltjes leverde 10 gulden op.
Als kinderen zwierven we altijd over het parkeerterrein om achtergebleven karretjes te kunnen terugbrengen.
Daarna chips en cola kopen van de volle spaarkaart![]()
Prima systeem. Karretjes allemaal netjes terug, kinderen die zich nuttig maken en mensen met haast die hun karretje niet zelf terug hoefden te brengen.
Wat is de wereld er toch op achteruit gegaan.
Je wordt er cynisch van ja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
Intussen elders in het land:
NWS / bakfiets op Marktplaats, toch pakt politie de dief niet
Kijk nou eens verder dan je neus lang is. Trefwoorden: onderbezetting, administratieve rompslomp, onbeheersbare criminaliteit etc.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wordt er cynisch van ja.
Politie is er niet voor het volk, wel voor bedrijven en bekeuringen.
Integendeel!quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij een probleem met vrouwen?
Ik geef hem gelijk hequote:Op vrijdag 17 april 2026 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk nou eens verder dan je neus lang is. Trefwoorden: onderbezetting, administratieve rompslomp, onbeheersbare criminaliteit etc.
Uhm, ja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bijzonder. Dus als ik met een karretje vol kratjes naar de supermarkt ga om deze in televeren. heb ik het karretje ook gestolen ? Ik denk dat we met zijn allen dolblij moeten zijn dat jij geen wetshandhaver bent.
Ja hoor, bespottelijk dat deze Groningse wijkagent niet even naar Utrecht rijdt om Mieke te helpen haar bakfiets terug te krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wordt er cynisch van ja.
Politie is er niet voor het volk, wel voor bedrijven en bekeuringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |