We hadden het gister al over bbqquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat ik over het algemeen voor de dieren ben he?
Is goed, welke arm kan je missen?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij doneert wel een armpje van te voren, zijnze wat rustiger?
Geen, ik ben niet zo gul.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat ik over het algemeen voor de dieren ben he?
quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog mazzel dat deze zijn uitgesorven
Die draagt toch een bacterie met zich mee waar je aan dood gaat?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog mazzel dat deze zijn uitgesorven
Waarom hebben ze geen normaal volksliedquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Heb honkbal opstaan,
gaan ze ineens god bless america zingen
die amerikanen zijn echt ziek in hun hoofd soms
Dit was niet het volkslied he. Dit was gewoon ergens tussen 2 innings.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen normaal volkslied![]()
Over een Duitser en de koning van Spanje of zo.
Doen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Heb honkbal opstaan,
gaan ze ineens god bless america zingen
die amerikanen zijn echt ziek in hun hoofd soms
Geen idee, honkbal staat echt zelden op.quote:
Honkbal is nog wel leuk, dat zingen minder jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, honkbal staat echt zelden op.
En is ook al weg.
Even kan het leuk zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Honkbal is nog wel leuk, dat zingen minder ja
En dan ook nog de paus de les lezen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:15 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mjmjjan7622w
De bijbel specialist![]()
In de VS heb ik honkbal gespeeld en gezongenquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Honkbal is nog wel leuk, dat zingen minder ja
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen normaal volkslied![]()
Over een Duitser en de koning van Spanje of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |