abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220850489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:42 schreef Lyrebird het volgende:
Die Zwitsers zijn niet achterlijk. Ze hebben de meest effectieve democratie ter wereld en timmeren aardig aan de weg op het gebied van nano engineering, fintech en medtech.

Maar als je Swatch klokjes wil verkopen en onderzoek wil doen, dan ontkom je er eigenlijk niet aan om grote stedelijke gebieden te ontwikkelen.
Ik ga er vanuit dat ze het tempo van de bevolkingsgroei/verstedelijking willen afremmen en het aangename met het noodzakelijke willen verenigen door selectiever te zijn en meer prio te gaan geven aan het welzijn, zelfs als dat deels ten koste gaat van welvaart.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220851051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:

[..]
was dat die stefanP it kneus toevallig?
Nope, een 'gewone' Nederlander. Niet iemand die je op social media of in gewone media tegenkomt.
pi_220851102
Ik geef ze groot gelijk, in dit land wil je gewoon niet meer wonen! Ken ook jonge mensen dat al vertrokken zijn ivm woning en werk en ze hebben nog steeds geen spijt...
pi_220851129
Tja, vervangingspolitiek.
pi_220851205
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:02 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Singapore
Taiwan
Japan
China
Finland
Maleisie
Indonesie
Korea
Zwitserland
Portugal
Spanje
Thailand
Abu Dhabi
Marokko
Brazilie
VS
Kroatie
Italie
Kazachstan
Vietnam
Dit meen je niet serieus neem ik aan? Boek eens een ticket en ga eens kijken in pak hem beet Indonesië, China of Maleisië. En dan iets verder kijken dan het centrum van de hoofdstad.

Op Finland en Zwitserland na kan je ook die Europese landen wel wegstrepen hoor.
^ To je nesmysl ^
pi_220851922
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:02 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Singapore
Taiwan
Japan
China
Finland
Maleisie
Indonesie
Korea
Zwitserland
Portugal
Spanje
Thailand
Abu Dhabi
Marokko
Brazilie
VS
Kroatie
Italie
Kazachstan
Vietnam
Mahahahahaha _O- _O- _O-

Buiten dat Abu Dhabi geen land is, zijn het grotendeels ook gewoon landen waar het economisch veel slechter is dan in NL.
Over voorzieningen nog maar niet gesproken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef TyVole het volgende:

[..]
Dit meen je niet serieus neem ik aan? Boek eens een ticket en ga eens kijken in pak hem beet Indonesië, China of Maleisië. En dan iets verder kijken dan het centrum van de hoofdstad.

Op Finland en Zwitserland na kan je ook die Europese landen wel wegstrepen hoor.
Het is een beetje een trol inderdaad.
Finland is overigens niet beter dan NL.
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:27:15 #97
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220852437
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef TyVole het volgende:

[..]
Dit meen je niet serieus neem ik aan? Boek eens een ticket en ga eens kijken in pak hem beet Indonesië, China of Maleisië. En dan iets verder kijken dan het centrum van de hoofdstad.

Op Finland en Zwitserland na kan je ook die Europese landen wel wegstrepen hoor.
Ik ben naar elk van dit land geweest homo
blijf jij maar in de modder spelen in je gehucht
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:27:35 #98
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220852444
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Mahahahahaha _O- _O- _O-

Buiten dat Abu Dhabi geen land is, zijn het grotendeels ook gewoon landen waar het economisch veel slechter is dan in NL.
Over voorzieningen nog maar niet gesproken.

dat kan me geen kk schelen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220852456
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef Edding345 het volgende:

[..]
dat kan me geen kk schelen
Oftewel je weet totaal niet waar je het over hebt en klets maar wat dom.
pi_220852562
Als je je geld online kunt verdienen of genoeg spaargeld en niet gebonden bent aan Nederland vanwege bijv. mantelzorg, jonge schoolgaande kinderen of een partner met een vaste baan in Nederland, moet je sowieso wegwezen hier. Er zijn dan echt vrijwel 0 redenen om in Nederland te blijven. Er zijn talloze landen waar het weer beter is, de prijzen lager, de gezondheidszorg prima, de vrouwen mooier, het eten lekkerder, de mensen aardiger en rustiger en de omstandigheden veiliger zijn dan in Nederland. Én waar het niet vol zit met idioten op fatbikes.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:51:09 #101
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220853411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Oftewel je weet totaal niet waar je het over hebt en klets maar wat dom.
Kijk om je heen en zie waar op de werelddelen het de laatste 20-30 onderuit zijn gegaan en welke zijn gaan stjjgen in alle metrics
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:44:00 #102
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220855007
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:51 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Kijk om je heen en zie waar op de werelddelen het de laatste 20-30 onderuit zijn gegaan en welke zijn gaan stjjgen in alle metrics
En nu in een samenhangende zin graag. Hier is geen chocola van te maken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220855384
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Ik ben naar elk van dit land geweest homo
blijf jij maar in de modder spelen in je gehucht
quote:
8s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef Edding345 het volgende:

[..]
dat kan me geen kk schelen
Rustig aan Brahim, je hoeft niet te schelden om je punt te maken.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:16:08 #104
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220858356
Mensen uit Africa en Syrie emigreren naar hier en hier doen ze emigreren naar Afrika

nou ok prima toch

met google translate kan het best, Google kent ook wolof en madinka
quote:
dellu ci waxtaanu yar gi
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')