Ik ga er vanuit dat ze het tempo van de bevolkingsgroei/verstedelijking willen afremmen en het aangename met het noodzakelijke willen verenigen door selectiever te zijn en meer prio te gaan geven aan het welzijn, zelfs als dat deels ten koste gaat van welvaart.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:42 schreef Lyrebird het volgende:
Die Zwitsers zijn niet achterlijk. Ze hebben de meest effectieve democratie ter wereld en timmeren aardig aan de weg op het gebied van nano engineering, fintech en medtech.
Maar als je Swatch klokjes wil verkopen en onderzoek wil doen, dan ontkom je er eigenlijk niet aan om grote stedelijke gebieden te ontwikkelen.
Nope, een 'gewone' Nederlander. Niet iemand die je op social media of in gewone media tegenkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:
[..]
was dat die stefanP it kneus toevallig?
Dit meen je niet serieus neem ik aan? Boek eens een ticket en ga eens kijken in pak hem beet Indonesië, China of Maleisië. En dan iets verder kijken dan het centrum van de hoofdstad.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:02 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Singapore
Taiwan
Japan
China
Finland
Maleisie
Indonesie
Korea
Zwitserland
Portugal
Spanje
Thailand
Abu Dhabi
Marokko
Brazilie
VS
Kroatie
Italie
Kazachstan
Vietnam
Mahahahahahaquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:02 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Singapore
Taiwan
Japan
China
Finland
Maleisie
Indonesie
Korea
Zwitserland
Portugal
Spanje
Thailand
Abu Dhabi
Marokko
Brazilie
VS
Kroatie
Italie
Kazachstan
Vietnam
Het is een beetje een trol inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef TyVole het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus neem ik aan? Boek eens een ticket en ga eens kijken in pak hem beet Indonesië, China of Maleisië. En dan iets verder kijken dan het centrum van de hoofdstad.
Op Finland en Zwitserland na kan je ook die Europese landen wel wegstrepen hoor.
Ik ben naar elk van dit land geweest homoquote:Op woensdag 20 mei 2026 22:35 schreef TyVole het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus neem ik aan? Boek eens een ticket en ga eens kijken in pak hem beet Indonesië, China of Maleisië. En dan iets verder kijken dan het centrum van de hoofdstad.
Op Finland en Zwitserland na kan je ook die Europese landen wel wegstrepen hoor.
dat kan me geen kk schelenquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha![]()
![]()
![]()
Buiten dat Abu Dhabi geen land is, zijn het grotendeels ook gewoon landen waar het economisch veel slechter is dan in NL.
Over voorzieningen nog maar niet gesproken.
Kijk om je heen en zie waar op de werelddelen het de laatste 20-30 onderuit zijn gegaan en welke zijn gaan stjjgen in alle metricsquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oftewel je weet totaal niet waar je het over hebt en klets maar wat dom.
En nu in een samenhangende zin graag. Hier is geen chocola van te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:51 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Kijk om je heen en zie waar op de werelddelen het de laatste 20-30 onderuit zijn gegaan en welke zijn gaan stjjgen in alle metrics
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik ben naar elk van dit land geweest homo
blijf jij maar in de modder spelen in je gehucht
Rustig aan Brahim, je hoeft niet te schelden om je punt te maken.quote:
quote:dellu ci waxtaanu yar gi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |