Of je hebt gewoon nog een controle tegoedquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:19 schreef laziness het volgende:
Mijn registratie is eindelijk zichtbaar maar wel op basis van voorlopige aanslag waar het altijd meteen op basis van definitieve aanslag was.
Wat zijn ze traag dit jaar zeg
Ik zelf begrijp niet waarom ze niet alle aanslagen die ze vooraf hebben ingevuld en waar jezelf niks aan hebt verandert niet gewoon vlot erdoor heen halen. Misschien te maken met verplichte controles ofzo.. maar lijkt me dat het wel wat efficiënter kan, in mijn geval ook niks aangepast en vandaag pas het geld ontvangen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
1 maart aangifte gedaan, nog steeds geen bericht.
Zo complex was de aangifte niet, van 2024 misschien wel, en die is ook nog steeds niet definitief.
Het gaat natuurlijk vaak juist om de dingen die niet automatisch ingevuld kunnen worden. Andere inkomsten die niet zijn geregistreerd, leningen op papier, crypto etc etc. Daar kunnen ze hoogstens sporen van zien in bijv andere aangiftes, en daar zullen ze dan soms ook op willen wachten of meer onderzoek doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zelf begrijp niet waarom ze niet alle aanslagen die ze vooraf hebben ingevuld en waar jezelf niks aan hebt verandert niet gewoon vlot erdoor heen halen. Misschien te maken met verplichte controles ofzo.. maar lijkt me dat het wel wat efficiënter kan, in mijn geval ook niks aangepast en vandaag pas het geld ontvangen.
Nu opeens wel voorlopige aanslag, dagtekening 17 juni.. ik ben een tijdreiziger.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zelf begrijp niet waarom ze niet alle aanslagen die ze vooraf hebben ingevuld en waar jezelf niks aan hebt verandert niet gewoon vlot erdoor heen halen. Misschien te maken met verplichte controles ofzo.. maar lijkt me dat het wel wat efficiënter kan, in mijn geval ook niks aangepast en vandaag pas het geld ontvangen.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nu opeens wel voorlopige aanslag, dagtekening 17 juni.. ik ben een tijdreiziger.
Jarenlang elke keer die formulieren met rekeningnr. in moeten vullen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:50 schreef laziness het volgende:
Nu zegt de belastingdienst dat ze mijn rekeningnummer niet hebben. Alsof ik niet andere jaren ook geld heb ontvangen van ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |