Heel West Europa is ook een broeinest van terrorisme en jodenhaat aan het worden.quote:Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef Hathor het volgende:
Melbourne is trouwens wel zo'n voorbeeld van een stad waar de samenleving drastisch is veranderd en niet ten goede. De schutters in Sydney kwamen er ook vandaan.
Maar goed, hetzelfde kan ook gezegd worden van zowat elke grote Europese stad.
Australie is eigenlijk overal te duur om te wonen, behalve in Melbourne. Mevrouw Lyrebird zat verlekkerd te kijken naar een prachtig betaalbaar apartement daar, maar die lage prijs komt door de criminaliteit en het geweld. Victoria is de meest woke staat van Australie, en dat betaalt zich uit in onveiligheid... en lagere huizenprijzen.quote:Op maandag 13 april 2026 19:42 schreef Hathor het volgende:
Melbourne is trouwens wel zo'n voorbeeld van een stad waar de samenleving drastisch is veranderd en niet ten goede. De schutters in Sydney kwamen er ook vandaan.
Maar goed, hetzelfde kan ook gezegd worden van zowat elke grote Europese stad.
Je hebt 100% gelijk.quote:Op maandag 13 april 2026 20:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Heel West Europa is ook een broeinest van terrorisme en jodenhaat aan het worden.
Maar oh wat krijgen we er veel voor terug.
Toegegeven, boomers zijn al 60+ dus het geheugen zal niet zo best zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 20:29 schreef theunderdog het volgende:
En geen enkele boomer die begrijpt waarom ze 109 misdrijven heeft gepleegd........
Net zoals bij Luigi Mangeone.quote:Op maandag 13 april 2026 22:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toegegeven, boomers zijn al 60+ dus het geheugen zal niet zo best zijn.
Het erge is vooral dat heel wat Gen-Z (en jongere millennials) haar applaudiseren.
Misschien een keer stoppen met stemmen op de kartelpartijen.quote:Op maandag 13 april 2026 22:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Net zoals bij Luigi Mangeone.
Het social fabric is aan het ontrafelen. Ik merk bij mezelf een antipathie tov de boomer generatie, de generatie van mijn ouders, die overal ter wereld verworvenheden ten grabbel hebben gegooid. Het moest zo nodig helemaal anders, en onze kinderen mogen op de blaren gaan zitten. Die mogen er ook voor betalen.
Wij hadden vroeger thuis een inkomen, en daar waren we gelukkig mee. We konden twee tot zelfs drie keer per jaar op vakantie en ik heb een geweldige jeugd gehad. Vergeleken met mijn ouders werken wij ons nu samen het schompes, maar we kunnen qua levenskwaliteit niet tippen aan wat mijn ouders hadden. En dat geldt natuurlijk ook voor onze kinderen.
Je hoeft echt geen theorie los te laten op gewoon 'edgy' willen zijn. Dat is doodnormaal voor pubers.quote:Op maandag 13 april 2026 22:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Net zoals bij Luigi Mangeone.
Het social fabric is aan het ontrafelen. Ik merk bij mezelf een antipathie tov de boomer generatie, de generatie van mijn ouders, die overal ter wereld verworvenheden ten grabbel hebben gegooid. Het moest zo nodig helemaal anders, en onze kinderen mogen op de blaren gaan zitten. Die mogen er ook voor betalen.
Wij hadden vroeger thuis een inkomen, en daar waren we gelukkig mee. We konden twee tot zelfs drie keer per jaar op vakantie en ik heb een geweldige jeugd gehad. Vergeleken met mijn ouders werken wij ons nu samen het schompes, maar we kunnen qua levenskwaliteit niet tippen aan wat mijn ouders hadden. En dat geldt natuurlijk ook voor onze kinderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |