abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 14:03:26 #1
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220573004
https://nos.nl/artikel/26(...)-voor-109-misdrijven
quote:
Australisch meisje van 13 voor de rechter voor 109 misdrijven
Een meisje van 13 uit Melbourne staat terecht voor maar liefst 109 misdrijven, die ze allemaal in de afgelopen weken zou hebben gepleegd. Ze wordt beschuldigd van onder meer autodiefstal, inbraak, bedreiging en roekeloos gedrag met ernstig letsel tot gevolg.

Vandaag was een hoorzitting waarin het meisje probeerde op borgtocht vrij te komen. De rechter heeft dat verzoek afgewezen omdat het meisje als een groot gevaar voor de gemeenschap wordt gezien.

Het meisje wordt onder meer beschuldigd van het stelen van meerdere auto's, waarmee ze bovendien bewust mensen mee aanreed. Eind maart zou ze met een andere gestolen auto een 45-jarige fietser hebben aangereden na een ruzie met hem. De fietser heeft nog steeds last van zijn opgelopen verwondingen.

Een dag na die aanrijding reed het meisje in op een elektrische scooter met twee mensen erop. De politie werd ingeschakeld en spoorde de auto op die bij die aanrijding betrokken was. Daarna werd het meisje aangehouden, samen met twee andere meisjes van 13 en 16 jaar. Die moeten ook voor de rechter verschijnen, maar zijn intussen wel op vrije voeten.

Antisemitisch
Ook zou het meisje het bij meerdere incidenten gemunt hebben op Joodse mensen. Volgens de politie had ze opgezocht waar Joden wonen, en is ze op die plekken antisemitische dingen naar mensen gaan roepen en heeft ze met eieren gegooid.

Daarbij reed ze ook in gestolen auto. Een keer stuurde ze die richting een Joodse familie, die ternauwernood weg kon komen.

De politie vond "verontrustende" video's op de telefoon van het meisje. Ook haar zoekgeschiedenis was opmerkelijk. Zo zocht ze drie minuten na de aanrijding met de fietser op hoelang de straf is voor het aanrijden van iemand.

'Ze denkt dat het haar status geeft'
Voor de aanklager maakt de informatie van haar telefoon duidelijk dat ze alles bewust deed, en is haar gedrag totaal uit de hand gelopen. "Niet alleen zit een 13-jarig kind meermaals achter het stuur van een gestolen auto, ze maakte er een wapen van."

Bovendien volgde ze op de voet wat haar daden voor berichten opleverden op nieuwssites en op sociale media, zei een politie-inspecteur tijdens de zitting. "Ze denkt dat het haar status geeft binnen haar groep. Dat is heel zorgelijk", aldus de inspecteur, die zegt dat ze genoot van haar beruchtheid. Ook zou ze hebben aangegeven dat ze niet van plan is ermee te stoppen.

De tiener moet begin mei opnieuw voor de rechter verschijnen. Tot die tijd blijft ze dus vastzitten.
Wat een kansenpareltje dit zeg.
Criminaliteit geeft status. Joden moeten dood. Benieuwd in welke hoek we dit moeten zoeken. -O-
  maandag 13 april 2026 @ 14:06:28 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220573028
Best knap dat een meisje van 13 al de skills heeft om meerdere auto's te jatten. Of zijn ze in Australië nog van het koortje uit de brievenbus hangen ofzo en hebben ze allemaal een reservesleutel in de wielkast liggen?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220573033
13 jaar en rijp voor een inrichting. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220573200
109!

-XOXO-
  maandag 13 april 2026 @ 14:35:54 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220573243
schijtgeneratie alpha
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220573314
Moeten we nu de juiste RAL-kleur raden of wat is deze?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 13 april 2026 @ 14:50:59 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220573334
quote:
Het meisje wordt onder meer beschuldigd van het stelen van meerdere auto's, waarmee ze bovendien bewust mensen mee aanreed.
Tja, die had beter thuis kunnen gamen.

GTA of zo.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220573404
Prima doorzettingsvermogen. In ieder geval een goed antwoord op de standaard sollicitatievraag "benoem eens wat van je zwakke punten die ook als sterk beschouwd kunnen worden".
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 13 april 2026 @ 15:04:11 #9
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220573462
Lijkt me helaas een geval van ASPS. Vaak prima behandelbaar als je er vroeg bij bent.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
  maandag 13 april 2026 @ 15:19:23 #10
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  maandag 13 april 2026 @ 15:19:58 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220573604
Gevalletje shredder in :7
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220573734
[1] je verwacht het niet!
[2] het gaat niet over, niet vanzelf!
[3] altijd weer dezelfde illegalen / Finnen / kansenparels / dokters & tandartsen!
[4] ik ben niet rascistisch, maar... ... ...[vul in]
[5] het is de schuld van links / D666 / D666-rechters!
[6] de auto kwam van links!
[7] het is de schuld van Obama / den Uijl / Extinction Rebellion!
[8] all of the above
[9] none of the above
[10] gelukkig ga ik binnenkort emigreren!
[11] stem PVV / FvD / SGP / Boerenpartij!
[12] denatureren en uitzetten die handel!
[13] had zeker geen jeugdhonk / stageplaats?
[14] iets anders, nl... ... ... [vul in]

heb ik ze zo allemaal gehad? :P
pi_220573753
Nou nou de roomblanke Maria heeft weer toegeslagen.
pi_220573827
Foto van het meisje in kwestie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220573923
quote:
5s.gif Op maandag 13 april 2026 14:48 schreef vosss het volgende:
Moeten we nu de juiste RAL-kleur raden of wat is deze?
Zou de NOS extreem-rechtse sympathiën weggelaten hebben uit het bericht om niet te stigmatiseren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 13 april 2026 @ 17:07:39 #16
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220574407
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:37 schreef br0kjesp0es het volgende:
[1] je verwacht het niet!
[2] het gaat niet over, niet vanzelf!
[3] altijd weer dezelfde illegalen / Finnen / kansenparels / dokters & tandartsen!
[4] ik ben niet rascistisch, maar... ... ...[vul in]
[5] het is de schuld van links / D666 / D666-rechters!
[6] de auto kwam van links!
[7] het is de schuld van Obama / den Uijl / Extinction Rebellion!
[8] all of the above
[9] none of the above
[10] gelukkig ga ik binnenkort emigreren!
[11] stem PVV / FvD / SGP / Boerenpartij!
[12] denatureren en uitzetten die handel!
[13] had zeker geen jeugdhonk / stageplaats?
[14] iets anders, nl... ... ... [vul in]

heb ik ze zo allemaal gehad? :P
[15] Het is de schuld van social media!
Life is what you make it.
pi_220574492
Ik heb een lichtblond vermoeden :9
pi_220574530
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Best knap dat een meisje van 13 al de skills heeft om meerdere auto's te jatten. Of zijn ze in Australië nog van het koortje uit de brievenbus hangen ofzo en hebben ze allemaal een reservesleutel in de wielkast liggen?
In Australië moet je vanaf je zesde al uitkijken omdat elk tweede beest dat je tegenkomt van plan is je om te leggen, dus die zijn wel wat gewend.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 13 april 2026 @ 18:02:28 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220574789
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:03 schreef Cruzinats het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-voor-109-misdrijven
[..]
Wat een kansenpareltje dit zeg.
Criminaliteit geeft status. Joden moeten dood. Benieuwd in welke hoek we dit moeten zoeken. -O-
In de zwaar gestoorde hoek dat ligt toch wel voor de hand lijkt mij.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220574867
Bekijk deze YouTube-video

Dat was toen.
En nu?
pi_220574887
Jeutje, die is geëmancipeerd.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  maandag 13 april 2026 @ 19:07:46 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220575213
Bonnie op zoek naar Clyde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 13 april 2026 @ 19:12:53 #23
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220575251
Nu wachten op de usual suspects die dit weer goedpraten want het zijn toch maar joden.
Please consider the environment before printing this post
pi_220575494
quote:
En dit is dus wat ze aangeleerd word in de haatpaleizen ook wel bekend als moskee.
pi_220575539
Melbourne is trouwens wel zo'n voorbeeld van een stad waar de samenleving drastisch is veranderd en niet ten goede. De schutters in Sydney kwamen er ook vandaan.

Maar goed, hetzelfde kan ook gezegd worden van zowat elke grote Europese stad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')