Heb je ergens om aan de bel te trekken als het echt niet goed gaat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:27 schreef RedShoe het volgende:
De krankzinnigheid nadert. Ik neem een andere afslag.
Heb ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ergens om aan de bel te trekken als het echt niet goed gaat?
Ik hoop dat je nog veel boeken kunt schrijvenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:18 schreef RedShoe het volgende:
Vanaf maandag 1 juni ben ik werkeloos.
Koos werkeloos.
Bekijk deze YouTube-video
En wat ik dan ga doen? Alles op orde maken. Het boek des levens verder schrijven en kijken hoeveel hoofdstukken ik er nog bij kan maken.
Ik ben wel aan het broeden samen met therapie, maar ik heb wel door dat ik er nog lang niet ben. Alles lijkt ook ineens in volle hevigheid terug te keren. De angst lijkt zich dubbel zo hard weer in mijn kop te nestelen. Ik ben constant aan het relativeren en zolang er niks van de onheil bevestigd wordt ben ik nog redelijk safe. Dan blijft het rustig. Maar één verkeerde prikkel kan alles triggeren. Voor nu gaan we redelijk. Op en af...
Dat hoop ik ook. Dikke pillenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog veel boeken kunt schrijven![]()
Het gaat wel.quote:
Voorzichtig optimistisch. Mag ik het zo omschrijven?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het gaat wel.
Ik ben in de ochtend meestal niet op mijn best. Het heeft vaak even tijd nodig om echt wakker te worden.
Dat mag. Er is altijd licht aan de andere kant van de tunnel. Nu is de vraag hoe lang de tunnel is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Voorzichtig optimistisch. Mag ik het zo omschrijven?
Oke.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het gaat wel.
Ik ben in de ochtend meestal niet op mijn best. Het heeft vaak even tijd nodig om echt wakker te worden.
Ik gun je een volle batterij. Dat je snel het licht ziet!quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat mag. Er is altijd licht aan de andere kant van de tunnel. Nu is de vraag hoe lang de tunnel is.
Ja klopt. Ik weet soms niet wat ik hier neer moet zetten. Het wordt in mijn ogen dan al snel een herhaling van hetzelfde. En teveel klagen wil ik ook niet. Er is verder weinig nieuws momenteel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oke.
Vroeg het me af omdat je een paar dagen hier niks meer geschreven had en nu zonder werk zit.
Het grappige is dat mijn body battery op mijn horloge nooit vol is. Nooit meer dan een procent of 40 en aan het einde van de dag compleet leeg.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oke.
Vroeg het me af omdat je een paar dagen hier niks meer geschreven had en nu zonder werk zit.
Het is jouw topic. Mij lijkt dat je hier neer kunt zetten dan wat jij maar wil.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik weet soms niet wat ik hier neer moet zetten. Het wordt in mijn ogen dan al snel een herhaling van hetzelfde. En teveel klagen wil ik ook niet. Er is verder weinig nieuws momenteel.
Klopt bij jou dus wel wat er staat. (helaas gezien de weinige energie)quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het grappige is dat mijn body battery op mijn horloge nooit vol is. Nooit meer dan een procent of 40 en aan het einde van de dag compleet leeg.
Nou zijn die dingen niet volledig betrouwbaar, maar het geeft wel iets weer.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is jouw topic. Mij lijkt dat je hier neer kunt zetten dan wat jij maar wil.
Of je het nu iedere dag over 1 ding hebt of niet.
Als iemand het niet 'leuk' vindt dan leest hij /zij maar niet hier.
[..]
Klopt bij jou dus wel wat er staat. (helaas gezien de weinige energie)
Vergelijkbaar met het gevoel als je in je auto zit na een reparatie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef RedShoe het volgende:
Voor 90% zeker weten dat iets veilig is, maar toch zit die 10% nog in mijn kop. Ik heb hier jaren geleden behoorlijke wateroverlast gehad door een idiote fout van degenen die de zonnepanelen hadden bevestigd. En nu met dit weer blijf ik naar zolder lopen om te checken of de regen niet naar binnen stroomt. Terwijl alles gecheckt is en er zelfs een nieuwe dakgoot is geplaatst en alles. Net zelfs nog naar buiten gelopen om te controleren of het water door de regenpijp loopt. En dat was zo...dat geeft dan weer een geruststelling.
Ik moet af van het 'Wat als' denken. Dat doe ik n.l. bij alles.
Dat idee idd en dan bij alles. Bij heel veel dingen in ieder geval. De hele dag jezelf afvragen of het wel klopt, of het wel juist is etc. Alles 10 keer controleren in je hoofd of het wel is zoals het moet zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:06 schreef maily het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het gevoel als je in je auto zit na een reparatie.
"Stil eens, hoor ik nu weer dat gekke geluid?".
ik verbaas me er nog steeds over hoe goed jij een verhaal kunt schrijvenquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:00 schreef RedShoe het volgende:
“Je hoeft geen medelijden met me te hebben,” zijn gedachten vlogen door zijn hoofd. Er was onrust. Een gitzwarte lucht vulde de waanzin.
“Ik weet dat het niet goedkomt,” hij sprak tegen zijn eigen stemmen.
“Laat me maar gaan,” het was niet voor het eerst dat de wereld bezeten leek.
Op straat zag hij gevaar. Hij zag chaos en dood. Op elke hoek stonden duistere personen, die hem zouden aanvallen.
Hij reed over een weg vol met gaten, waar hij zijn banden kapotreed.
Hij bleef doorrijden.
Tot de weg overging in een bospad, bezaaid met dikke takken. Zijn auto schudde gevaarlijk heen en weer. Maar hij reed door. Het zicht werd minder, de lucht was gevuld met bladeren die door een hevige storm als een chaotisch onheil de lucht vulde.
Met een harde knal ontplofte een van zijn banden en daarna volgde een tweede. Maar de rit ging onverminderd door. Tot al zijn banden waren ontploft en hij luid piepend tot stilstand kwam. Jammerlijk leek het einde van de rit nabij. De omgeving was een woelig tafereel van onstuimige wolkenpartijen die het liet donderen en de hemel vulde met fel wit licht.
Verdwaasd verliet hij de auto en ging lopend verder. Om hem heen sloeg de bliksem in en stond de wereld in brand. Maar hij liep door. Struikelend over takken en diepe gaten in de weg strompelde hij over het natte pad. Hij vloekte en zag dat zijn been vol met diepe sneden zat. Er stroomde bloed uit zijn bovenarm die geraakt was door een puntige uitstekende tak.
Verbijsterd liep hij verder, viel voorover en stierf in een plas bloed onder het luid spottend gelach van duivels onweer. Nog lang bleef de donder hoorbaar en werd de lucht gevuld met felle bliksems, maar uiteindelijk trok de bui weg en kwam de zon weer tevoorschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |