Wat zegt je psycholoog hieroverquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:59 schreef RedShoe het volgende:
Het voelt als voor een T splitsing staan. Op het bordje voor linksaf staat 'Leven', op het bordje rechtsaf staat 'Dood'.
En daar sta ik al een tijdje, in een niemandsland waar de vermoeidheid me geen stap verder brengt.
Psychiater. Over betreffend gedeelte niet veel. Maar ik moet dit wel bespreekbaar maken binnenkort.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zegt je psycholoog hierover
Want lijkt me enorm vermoeiend
Niet iedereen kan de weg vinden naar de dagboekenquote:Op maandag 4 mei 2026 14:37 schreef Bargehassus het volgende:
Gast... Ik wist dit helemaal niet... Sterkte, met alles.
misschien een soort dagbesteding een beter idee, minder druk en iets wat je wel leuk zou kunnen vinden?quote:Op maandag 4 mei 2026 10:12 schreef RedShoe het volgende:
En zo is het weer maandag. Een dag om even orde op zaken te stellen. Mijn toekomst ziet er niet rooskleurig uit. Ik zie weinig toekomst meer. Ik wil het wel zien, maar zie het niet. En dat moet ik maar eens goed duidelijk maken. De hulpverlening is wat dat betreft nog te veeleisend met drukke weekschema's waar ik in verzuip. Ik werk nog een aantal uur per week, maar ook daar wordt aan gezaagd. Mijn werkgever heeft binnenkort het recht om me te ontslaan en ik denk dat dat ook gaat gebeuren. Niet dat ik het daar verder over wil hebben, maar het hangt wel als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd. Maar misschien werkt ontslag ook wel als een bevrijding, zodat ik op zoek kan naar werk wat wel bij mij past en niet de stress brengt die het nu brengt. Ik moet maar gaan overleggen met het uwv.
Daar heb ik zelf ook aan gedacht idd. Ik zal het ook neer leggen bij hulpverlening, ik moet wat dat betreft meer begeleiding hebben, want op de een of andere manier krijg ik het alleen niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een soort dagbesteding een beter idee, minder druk en iets wat je wel leuk zou kunnen vinden?
Er wordt vaak wat min gedaan over dagbesteding maar er is tegenwoordig zo veel en op zoveel verschillende niveau's
Bv een zorgboerderij? Lekker buiten; je hoofd leegmaken?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf ook aan gedacht idd. Ik zal het ook neer leggen bij hulpverlening, ik moet wat dat betreft meer begeleiding hebben, want op de een of andere manier krijg ik het alleen niet voor elkaar.
Als je werkgever afscheid wil nemen kom je in een Spoor 2 traject terecht, hierin wordt geprobeerd passend werk voor jou te vinden, hetzij bij je werkgever of bij een andere werkgever. En iets van dagbesteding zou ook een heel goed idee zijn. Zolang het allemaal passend voor jou is.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:12 schreef RedShoe het volgende:
En zo is het weer maandag. Een dag om even orde op zaken te stellen. Mijn toekomst ziet er niet rooskleurig uit. Ik zie weinig toekomst meer. Ik wil het wel zien, maar zie het niet. En dat moet ik maar eens goed duidelijk maken. De hulpverlening is wat dat betreft nog te veeleisend met drukke weekschema's waar ik in verzuip. Ik werk nog een aantal uur per week, maar ook daar wordt aan gezaagd. Mijn werkgever heeft binnenkort het recht om me te ontslaan en ik denk dat dat ook gaat gebeuren. Niet dat ik het daar verder over wil hebben, maar het hangt wel als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd. Maar misschien werkt ontslag ook wel als een bevrijding, zodat ik op zoek kan naar werk wat wel bij mij past en niet de stress brengt die het nu brengt. Ik moet maar gaan overleggen met het uwv.
Heel gedoe idd. Ik heb al contact gehad met de vakbond, want de werkgever wil niet echt meewerken. Ik krijg wel een flinke vergoeding....dat is dan nog wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je werkgever afscheid wil nemen kom je in een Spoor 2 traject terecht, hierin wordt geprobeerd passend werk voor jou te vinden, hetzij bij je werkgever of bij een andere werkgever. En iets van dagbesteding zou ook een heel goed idee zijn. Zolang het allemaal passend voor jou is.
vind het heel knap dat je dit onderkent en aangeeftquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf ook aan gedacht idd. Ik zal het ook neer leggen bij hulpverlening, ik moet wat dat betreft meer begeleiding hebben, want op de een of andere manier krijg ik het alleen niet voor elkaar.
Heel verstandig dat je iemand laat meekijken en je laat adviseren.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel gedoe idd. Ik heb al contact gehad met de vakbond, want de werkgever wil niet echt meewerken. Ik krijg wel een flinke vergoeding....dat is dan nog wat.
ik weet niet of je een rechtsbijstand verzekering hebt?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel gedoe idd. Ik heb al contact gehad met de vakbond, want de werkgever wil niet echt meewerken. Ik krijg wel een flinke vergoeding....dat is dan nog wat.
Ik ben lid van de vakbond en die staan je volledig bij met dit soort dingen. Ik heb helaas een aantal jaar geleden al eens iets tot aan het gerecht uit moeten vechten met (gelukkig) een vorige werkgever, maar toen hebben ze prima geholpen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of je een rechtsbijstand verzekering hebt?
die kun je ook nog mee laten kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |