Hoe meer je je afsluit, des te minder zin je hebt in contactenquote:Op maandag 20 juli 2026 23:05 schreef RedShoe het volgende:
Sociale dingen blijven wel een ding. Ik mis het totaal niet, maar het is net alsof er iets ontbreekt. Ik heb geen enkel sociaal contact op heel sporadisch een verjaardag na, die ik ook liever skip. Men zegt dat mensen kuddedieren zijn en behoefte hebben aan contacten.
Misschien ik ook wel. Maar een feest zonder drank hoeft van mij niet.
Ken je dat gevoel, dat je op een groot feest staat of stond en je toch moederziel alleen voelt.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:05 schreef RedShoe het volgende:
Sociale dingen blijven wel een ding. Ik mis het totaal niet, maar het is net alsof er iets ontbreekt. Ik heb geen enkel sociaal contact op heel sporadisch een verjaardag na, die ik ook liever skip. Men zegt dat mensen kuddedieren zijn en behoefte hebben aan contacten.
Misschien ik ook wel. Maar een feest zonder drank hoeft van mij niet.
Behoorlijk tegenstrijdig, aan de ene kant wel, aan de andere kant slaat de eenzaamheid ook toe.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe meer je je afsluit, des te minder zin je hebt in contacten
Zo werkt de geest nu eenmaal
Dat gevoel ken ik heel goed idd. Zo ging het bij mij altijd op feestjes. Iedereen om je heen horen praten en lachen en zelf geen idee hebben waar het over gaat en je eenzaam en verlaten voelen.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel, dat je op een groot feest staat of stond en je toch moederziel alleen voelt.
Tuurlijk goede vrienden zijn leuk, maar stiekem vind ik het ook heerlijk als ze weer weg zijn.
Elke stap is er éénquote:Op donderdag 23 juli 2026 14:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik probeer het lopen weer wat op te pakken. Wat serieuzer mijn stappendoel proberen te halen.
Nu weer op 5000 gezet.
Zo is dat.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 23 juli 2026 14:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik probeer het lopen weer wat op te pakken. Wat serieuzer mijn stappendoel proberen te halen.
Nu weer op 5000 gezet.
Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
En serieus
Ga korte verhalen schrijven
En kijk of je ze ergens kunt posten/bundelen
En het was nog behoorlijk warm ook waarschijnlijk? Lekker bezigquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:27 schreef RedShoe het volgende:
Stappendoel inmiddels gehaald. Net een wandeling van 4 km gemaakt. Dat is eerst wel de grens. Maar de grens opzoeken is niet verkeerd. Alleen niet die grens te ver passeren is de kunst.
[ link | afbeelding ]
Graad of 23, maar goed te doen. De vooruitzichten zijn warmer, dus dan pas ik me wel aan. Of vroeger op de dag gaan lopenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
En het was nog behoorlijk warm ook waarschijnlijk? Lekker bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |