Dit dus.quote:Op zondag 12 april 2026 19:47 schreef OllieA het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van het idee van een bucketlist.
Ik hou meer van een alledaagslijstje:
Probeer wat vaker te groeten op straat. Een knik en een glimlach is al genoeg.
Laat merken dat het kassamensje een mens is, geen scanapparaat.
Maak elke dag iemand aan het lachen.
Geef eens een complimentje.
Gewone, kleine dingetjes, waar anderen blij van worden.
Ditquote:Op zondag 12 april 2026 19:47 schreef OllieA het volgende:
In goede gezondheid wel.quote:Op zondag 12 april 2026 20:21 schreef Marsenal het volgende:
Zo oud mogelijk worden, is eigenlijk het enige.
Brrr... nee.quote:Op zondag 12 april 2026 20:21 schreef Marsenal het volgende:
Zo oud mogelijk worden, is eigenlijk het enige.
Hoe is het nou met dat oogje van je?quote:Op zondag 12 april 2026 18:57 schreef vosss het volgende:
Protip voor iedereen:
Ga dingen die je nog met eigen ogen wil zien bekijken. Niet volgende jaar of volgende maand, maar nu.
Het kan zo maar dat je oog kapot gaat en dan wordt iets wat normaal lijkt ineens heel veel lastiger.
Zonsverduistering wil ik ook trouwens.quote:Op zondag 12 april 2026 21:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb ook niet echt een bucket list, maar er zijn wel een paar dingen die ik nog wel zou willen doen:
- Een totale zonsverduistering meemaken. Ik vind dat een van de indrukwekkendste dingen die ik ooit heb gezien. Ik heb die van 1999 gezien en die van dit jaar staat op de planning en ik hoop die van volgend jaar ook te zien. Daarna zal het er wel niet meer van komen.
- Pinguïns in hun natuurlijke omgeving zien.
Kut. Dat is de korte samenvatting. Zie amper nog wat met dat oog.quote:Op zondag 12 april 2026 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe is het nou met dat oogje van je?
Vet. Doen. Nog altijd een van de gaafste dingen die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 12 april 2026 21:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zonsverduistering wil ik ook trouwens.
Ook doen! Die keuze heb ik in 2019 gemaakt. Beste keuze ever! Meer vrije tijd is meer beter dan meer geld.quote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef Seven. het volgende:
Ik wil 4 dagen per week gaan werken, maar dat gaat nog jaren duren.
Godver, balen man. Ik had zo gehoopt dat het beter ging.quote:Op zondag 12 april 2026 21:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Dat is de korte samenvatting. Zie amper nog wat met dat oog.
Binnenkort mri van mn kop. Als ik daar de uitslag van heb update ik dat netvliesloslating topic nog wel eens met alle info, maar niet best dus. Uitslag is de 28ste geloof ik.
Thanks for asking wel.
Hoezo gaat dat nog jaren duren, dat kun je toch zelf kiezen? En als je kinderen hebt dan krijg je toch ook een vrije dag in de week dacht, terwijl je loon gewoon voor 70% wordt doorbetaald.quote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef Seven. het volgende:
Ik wil 4 dagen per week gaan werken, maar dat gaat nog jaren duren.
Ja ik ook. Mooi klote wel. Autorijden lukt nog net, maar schemer of donker of snelweg of drukte zeer zeker niet. Onduidelijk of dat ooit wel nog kan.quote:Op zondag 12 april 2026 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Godver, balen man. Ik had zo gehoopt dat het beter ging.
Ik wil ook naar Japan! Kom, gaan we samen.quote:Op zondag 12 april 2026 18:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat heb je op je bucketlijst staan dat je wil doen of bereiken voordat je dood bent? Welke doelen hoop je af te ronden voordat je leven voorbij is?
Ik begin met drie:
1. Ik wil een keer een lange uitgebreide vakantie in Japan 🇯🇵.
2. Ik wil mijn eigen visual novel en game maken met AI van verhalen die ik zelf heb geschreven.
3. Ik wil dat mijn boek een bestseller en klassieker wordt in Nederland en in de Caribische wereld.
quote:
Ik zoek overigens nog wel een leuke gezelschapsdame om mee te gaan naar de zonsverduistering. In 1999 is dat helaas een beetje mislukt, ik hoop dat het deze keer wel lukt.quote:Op zondag 12 april 2026 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, zonsverduistering!
Die ga ik dit jaar afstrepen
Het lijkt me eerder verstandig dat je eerst je eigen leven weer op de rails krijgt.quote:Op zondag 12 april 2026 18:42 schreef Keep_Walking het volgende:
3. Ik wil dat mijn boek een bestseller en klassieker wordt in Nederland en in de Caribische wereld.
De financiële ruimte is er nu niet. En het scheelt dat ik m'n werk heel leuk vind, dus het is geen straf om wel fulltime te werken.quote:Op zondag 12 april 2026 21:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat nog jaren duren, dat kun je toch zelf kiezen? En als je kinderen hebt dan krijg je toch ook een vrije dag in de week dacht, terwijl je loon gewoon voor 70% wordt doorbetaald.
Ga gewoon lekker met je vrienden....quote:Op maandag 13 april 2026 00:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek overigens nog wel een leuke gezelschapsdame om mee te gaan naar de zonsverduistering. In 1999 is dat helaas een beetje mislukt, ik hoop dat het deze keer wel lukt.
Succes daarmee. Ik heb er al eentje voor mezelf gevonden.quote:Op maandag 13 april 2026 00:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek overigens nog wel een leuke gezelschapsdame om mee te gaan naar de zonsverduistering. In 1999 is dat helaas een beetje mislukt, ik hoop dat het deze keer wel lukt.
Ouwe deugneusquote:Op zondag 12 april 2026 19:47 schreef OllieA het volgende:
Daar ben ik nu mee bezig en het staat zeker op mijn lijst, alleen niet mijn BUCKETlijst. 28 april heb ik gesprek voor vrijwilligerswerk en in Juni gesprek bij de UWV voor reintegratie naar betaalde werk.quote:Op maandag 13 april 2026 01:29 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder verstandig dat je eerst je eigen leven weer op de rails krijgt.
Ik ook niet. Zeker met relatief onbereikbare doelen ondermijn je jezelf, want de (bucketlist)doelen niet behalen lijdt tot teleurstellingen die je ironisch gezien zelf creëert.quote:Op zondag 12 april 2026 19:47 schreef OllieA het volgende:
Ik hoef ook niet dement te worden ofzo naar als ik de laatste periode van mn leven niet kan lopen of iets anders vervelends zou dat mijn wil om te leven niet stoppen. Chronische pijn en mentale aftakeling, dat zijn dealbreakers, verder zou ik altijd door willen gaan.quote:Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Brrr... nee.
Tenminste niet als ik mijn laatste jaren/decennia steeds meer fysiek aftakel. Of dement word. Dan mag het echt sneller klaar zijn.
Levensduur meet ik in kwaliteit, niet in kwantiteit.
Ik heb één van jouw boeken, die ga ik nu maar weer eens tevoorschijn halenquote:Op maandag 13 april 2026 11:03 schreef Haushofer het volgende:
Ik wou ooit nog es een Rickroll in een boek verwerken en bij een grote uitgeverij laten publiceren.
Da's gelukt, maar niemand heeft het opgemerkt
Nu kan ik vredig sterven
quote:Op maandag 13 april 2026 11:03 schreef Haushofer het volgende:
Ik wou ooit nog es een Rickroll in een boek verwerken en bij een grote uitgeverij laten publiceren.
Een dame ook specifiek, niet gewoon "iemand"quote:Op maandag 13 april 2026 00:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ie die daarna in thema ook het licht uit de ogen wil neu.... laat maarquote:Op maandag 13 april 2026 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een dame ook specifiek, niet gewoon "iemand"Ok.
Was dat "Ruimte, Tijd, Materie"? Dat heb ik grotendeels ongelezen in de kast staan dus als daar een rickroll in staat ben ik die nog niet tegengekomen...quote:Op maandag 13 april 2026 11:03 schreef Haushofer het volgende:
Nu kan ik vredig sterven
Nee, Goddelijke Patronenquote:Op maandag 13 april 2026 12:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Was dat "Ruimte, Tijd, Materie"? Dat heb ik grotendeels ongelezen in de kast staan dus als daar een rickroll in staat ben ik die nog niet tegengekomen...
Ik woon in een kleine stad in Nederland, en zeker als je hier even de wijk uitgaat kun je op een heldere nacht prima de Melkweg zien. Dus dat zou niet al teveel moeite moeten kostenquote:Op maandag 13 april 2026 12:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik hoop ooit nog eens de Melkweg met blote oog te mogen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |